Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä jolla on huonot hampaat? Ei niinkään likaiset, mutta huonot.

Vierailija
12.08.2018 |

Persoonasta?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niinkuin minä. Mulla kaikki hampaat suurinpiirtein juurihoidettu ja useita poistettu. Persoonasta ei voi mitään päätellä tuon perusteella.

Ja huolehdin hygieniasta enkä käytä päihteitä.

Vierailija
2/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso etupurenta on aika hassun näköistä jos on myös talttishampaatkin.

Vierailija
4/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot huonot hampaat saanut geeneissä niin eihän se persoonasta ole kiinni. Pitäisikö nyt erityisemmin ajatella mitään? Eri asia jos ei hoida hampaitaan.

Vierailija
5/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sympatiaa. Hampaiden korjaus maksaa Suomessa niin paljon, ettei tavallinen ihminen pysty niitä korjaamaan.

Vierailija
6/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö epilepsialääkeitä ja paljon happamia hedelmiä, sekä sokerisia juomia ja karkkeja.

Vierailija
7/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, työtön, alkoholisti tai narkki. Itsellläni kaksi ensimmäistä: Kotikuntani hl. katsoi hampejani kerran, paikkaili, moitti hampaitani ja mainosti alani työpaikkaa. Ei järkännyt hoitosuunnitelmaa, vaan toivotti hyvää jatkoa ja sanoi että tämä oli nyt tässä. Olin pessyt hampaitani enkä ollut käyttänyt ylettömästi sokeria, enkä ole alkoholisti. Ei ollut varaa käydä yksityisellä ja kunnallinen oli siis kyylämummo.

Vierailija
8/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso etupurenta on aika hassun näköistä jos on myös talttishampaatkin.

Joo, "Masin" Hönö.

Vierailija
9/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vinot hampaat. Ei ole jostain syystä ikinä korjattu julkisella ? Siis pienenäkään.. vasta nykyään osaan ihmetellä. Hampaani on isot ja valkoiset, hyvin hoidetut. Haluaisin suoristaa, mutta olen käynyt hinta-arvioissa lukuisia kertoja ja maksaa 4000-6000e näiden suoristaminen. No mistähän mä opiskelijana revin sen summan? Niinpä. Ja itseäni nämä hampaat ei häiritse joten ihan sama, jos jotain häiritsee niin ole sitten katsomatta niitä. :D

Vierailija
10/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintötekijät vaikuttaa kanssa aika lailla millaiset hampaat on...

Vierailija
11/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä, työtön, alkoholisti tai narkki. Itsellläni kaksi ensimmäistä: Kotikuntani hl. katsoi hampejani kerran, paikkaili, moitti hampaitani ja mainosti alani työpaikkaa. Ei järkännyt hoitosuunnitelmaa, vaan toivotti hyvää jatkoa ja sanoi että tämä oli nyt tässä. Olin pessyt hampaitani enkä ollut käyttänyt ylettömästi sokeria, enkä ole alkoholisti. Ei ollut varaa käydä yksityisellä ja kunnallinen oli siis kyylämummo.

Voit itse varata uuden ajan tarkastukseen vaikka vuosittain, sitten paikataan. Jäikö viimeksi jotain paikkaamatta?

Vierailija
12/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkonäössä on kaikki muu kunnossa paitsi hampaat 😂 no minkäs teet... Maksaa ihan älyttömästi yksityisellä... Useita tonneja, ei yksinkertaisesti ole varaa!

Vierailija
13/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaset tikkuhampaat joita on vanhoilla kiinalaismiehillä tai naisilla, on aika karun näköiset.

Vierailija
14/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden pesu ja ruokailutottumukset vaikuttavat. Osalla on jatkuva happohyökkäys päällä, lisäksi tupakointi vaikuttaa hampaiden kuntoon.

Vierailija
15/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla isot vinot etuhampaat. Hyvin hoidan ja on tosi valkosetkin. Kuten aiemmatkin on todennut niin liian kallista lystiä. Maksaisi edes vaikka pari tonnia mutta kun maksaa 6-7 tonniakin!

Vierailija
16/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "huonot"?

No ajattelen, että hammashoidon hinnallakin sai varmaan pari kaljaa.

Vierailija
17/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärä tuo kysymys "persoonasta". Itsekin varmaan tiedät että ei mitenkään vaikuta persoonaan muuta kuin ulkonäöllisesti.

Vierailija
18/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut hammasruletissa huonot kortit. Eli monella on huono hammasluusto ja sen takia huonot hampaat, toisilla taas hyvä luusto.

Vierailija
19/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni ja isälläni vm. 1941 molemmilla omat hampaat, käyvät säännöllisesti hammaslääkärissä. Edesmmenneillä isovanhemmillani vm. 1900 + kaikilla tekarit.

Vierailija
20/69 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden hoito Suomessa on aivan järkyttävän kallista. Normaalituloisilla aikuisilla ihmisillä ei ole mitään mahdollisuuksia hoitaa hampaitaan yksityisellä ja julkinen taas ei välitä aikuisten hampaista pätkääkään. Ei oiota vaikka olis hemmetin vinot hampaat ja jätetty lapsena oikomatta! Normaalituloisilla ihmisilläkään ei ole mitään tsäänssejä oikoa/muuten hoitaa hampaitaan.. ei tarvitse olla edes mikään köyhä. Hinnat on aivan sairaat!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän