Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kallis hankintasi osoittautui suureksi pettymykseksi huonolla laadullaan?

Vierailija
12.08.2018 |

Milloin hinta ei ole ollut tae laadusta? Vai pitäisikö ennemmin kysyä milloin se ylipäätään on...

Tuli tässä mieleen kun hankin hyvän langattoman pelihiiren, 140e. 2kk käytössä ja alkoi jo rulla kitistä. Samoin ostin taannoin kalliin mekaanisen näppäimistön. Enter jäi pohjaan viikon päästä, vaikka näppäimistölle ei ollut kaatunut mitään. 100e huppari nyppääntyi yhden käyttökerran jälkeen jne...Onhan näitä. Sain toki vaihdettua mutta ottaa pattiin silti turha sähellys.

Minkälaisia juttuja teille on käynyt?

Kommentit (597)

Vierailija
161/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MacBook Pro parhailla spekseillä. Olin kuullut ystäviltä joita pidin järkevinä ihmisinä, että "osta mäkki, niin se on varmasti paras kone mitä sulla on ikinä ollut". P**kan marjat, ihan susisurkea vehje kun ottaa huomioon, että maksoi neljättä tonnia. Näyttö ja näppäimistö on hyvä, mutta muuten käyttöjärjestelmästä alkaen aivan surkea.

Minusta ihan paras!! Edellinen macki kesti 6v ennen kuin laitoin sen eläkkeelle (vaikka silloinkin toimi vielä) ja nykyinen on 4v vanha ja porskuttaa täysillä. Mulle ei enää ikinä windowseja jotka kupsahtaa alle 3 vuodessa!

Se mikä näissä mäkkityypeissä on hauskaa, että ne valmiita maksamaan vanhasta paskasta enemmän sen takia, että ne saa sen macintoshin. Samaan hintaan sais paljon paremman PC.n johon sitten se nörtti kaveri voisi sen hackintoshin asentaa. Jollain tapaan ne luulee, että mäkissä on jotkut huippuhyvät kestävät osat jotka apple on luonut sinne, vaikka sama seagaten paska kovalevy sisässä, intelin 2-3v vanha prossu ja nvidian näyttis loistaa poissaolollaan, mutta kun vähän maksat lisää niin saat atin paska näyttiksen mikä ole lähelläkään nvidian halvintakaan.

Vierailija
162/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuksen ~1200 euron "peliläppäri". No jos tosiaan haluaa heti ensitöikseen peliin päästessään viilata grafiikkavipuset asetuksiin LOW/LOWEST ja siitäkin huolimatta yltää vain 30 fpssään (joskus harvoin jopa 40!), niin toki tätä voidaan sanoa peliläppäriksi. Mihinkään nykypäivän peliin tämä ei taivu vaikka mitä tekisi. Sanoisin, että tulipa otettua opiksi ja jos toista peliläppäriä joskus katselen, niin siinä täytyy olla järeät tuulettimet takana (=läppäri on tiiliskivi), eikä taida tulla halvaksi. :(

Ostin kuitenkin tässä taannoin pelihiiren ja mekaanisen näppiksen, näille tuli yhteishintaa ~400 euroa ja olen positiivisesti yllättynyt, ainakin toistaiseksi. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersun S 63 Amg Coupe. 

Vierailija
164/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi TT

Vierailija
165/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yht 130ruutua, mökillä vähemmän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jos sanon että kärcher ikkunapesuri? Aivan sysipaska laitos ja maksoi 59 euroa.

Nerokas laite! Mikään ei ole niin ällöä kun lastalla veti sitä lattialle valuvaa kuravettä. Että olen siis eri mieltä.

Laite on mielestäni huono. Jättää raitoja.

Kaverini myös kehui yli kaiken ja pyysin häntä näyttämään —> raidat jäi hänelläkin. Ehkä olen vain liian tarkka.

Vierailija
166/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natuzzin vuodesohva. Painaa niin paljon, ettei yksin pysty siirtämään. Niin matala, ettei alta pääse siivoamaan. Vuoteeksi avaaminen pitää hirvittävää meteliä. Avattuna valtavan kokoinen, huonekaluliikkeessä mittasuhteita ei tajua. Runkohäkkyröiden välistä ei mahdu pyyhkimään pölyjä. Sohvan istuinosa on luokilla ja pehmusteet litussa. Varsinainen aivopieru ostaa kallis sohva.

Vierailija
167/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, melkein 4000€ sohva nyt 2 vuoden kuluttua ihan paska. Jopa Ikean 400€ sohvat kestäneet paremmin.

Vierailija
168/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen, melkein 4000€ sohva nyt 2 vuoden kuluttua ihan paska. Jopa Ikean 400€ sohvat kestäneet paremmin.

Oliko suomisoffan kusetus?

Vierailija
169/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi TT

Millä tavalla tämä hankinta on kallis? Kategoria tässä hankinnassa on kuitenkin autot eikä mikään pölynimurit.

Vierailija
170/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halti merkkiset lenkkeilykengät. Ostin viime kesänä ja nyt jo alkaneet rikkoontumaan. Kantapään kohdalta sisäpuolelta rispaantuneet niin että hankaa kantapäätä verille. 100e maksoivat. Muutenkin ovat alkaneet hajoamaan niin ulko kuin sisäpuolelta. Edelliset Adidakset kestivät monta vuotta.

Mullakin meni Haltin kengät rikki, tosin jo parissa viikossa. Ensimmäisen kastumisen jälkeen eivät enää pitäneetkään yhtään vettä, vaikka ymmärsin Drymaxxin olevan käytännössä saman kuin goretexin. No, sitten alkoi pohjat irrota, kyllä muuten olisivat kuivalla kelillä vielä menneet käytössä mutta pohjattomana eivät. Saumatkin aukeilleet. Hyvänen aika, satasen kengät ja käyttöaika pari viikkoa muiden kenkien ohella! Meille ei osteta enää yhtäkään Haltin tuotetta.

Gore-Tex-materiaalin käyttö on valmistajalle kallista. Jos kengässä on jokin muu kuin Gore-Tex tai eVent, kannattaa pitää mielessä että valmistaja on halunnut säästää rahaa juuri siitä elmukelmun paksuisesta kerroksesta jonka leipominen sinne kengän sisään kestävällä tavalla on pahuksen hankalaa, ja jonka rikkoutuminen tuntuu heti märkinä varpaina. Gore ei suostu myymään matskujaan valmistajille joiden toimintaa se ei itse ole tarkastanut, ja silti Gore-kengissäkin tulee joskus ongelmia.

Jep, asiaa. Itse en osta enää muuta kuin itse Gorea. Kaikki "valmistajien omat "tekniikat ovat pettäneet - aina! Gore on ainoa, joka pitää tuulen ja sateen loitolla.

Odd Mollyn vaatteet ovat myös TÖRKEÄn hintaisia ja huonolaatuisia! Harmittaa, sillä tykkäisin niistä, mutta nyt on useammasta villiksestä ollut matsku nypyillä. Yhdessä paidassa oli vino sauma. Voi kumpa löytäisin sellaisen halpamerkin, joka matkii Odd Mollya onnistuneesti.

Vierailija
171/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimman vaatteet: saumat kiertää, trikoo on ohutta ja lähes läpinäkyvää.

Suosin henkkamaukkaa ennemmin. Hyvää lastua! Paljon vaatetta jotka jo 10 vuoden ajan pitäneet kuosinsa ja värinsä.

Vierailija
172/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko suomisoffan kusetus?

Oli. Oliko tää ihan yleinen tieto että ne on paskoja?

Vierailija
173/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halti merkkiset lenkkeilykengät. Ostin viime kesänä ja nyt jo alkaneet rikkoontumaan. Kantapään kohdalta sisäpuolelta rispaantuneet niin että hankaa kantapäätä verille. 100e maksoivat. Muutenkin ovat alkaneet hajoamaan niin ulko kuin sisäpuolelta. Edelliset Adidakset kestivät monta vuotta.

Mullakin meni Haltin kengät rikki, tosin jo parissa viikossa. Ensimmäisen kastumisen jälkeen eivät enää pitäneetkään yhtään vettä, vaikka ymmärsin Drymaxxin olevan käytännössä saman kuin goretexin. No, sitten alkoi pohjat irrota, kyllä muuten olisivat kuivalla kelillä vielä menneet käytössä mutta pohjattomana eivät. Saumatkin aukeilleet. Hyvänen aika, satasen kengät ja käyttöaika pari viikkoa muiden kenkien ohella! Meille ei osteta enää yhtäkään Haltin tuotetta.

Gore-Tex-materiaalin käyttö on valmistajalle kallista. Jos kengässä on jokin muu kuin Gore-Tex tai eVent, kannattaa pitää mielessä että valmistaja on halunnut säästää rahaa juuri siitä elmukelmun paksuisesta kerroksesta jonka leipominen sinne kengän sisään kestävällä tavalla on pahuksen hankalaa, ja jonka rikkoutuminen tuntuu heti märkinä varpaina. Gore ei suostu myymään matskujaan valmistajille joiden toimintaa se ei itse ole tarkastanut, ja silti Gore-kengissäkin tulee joskus ongelmia.

Jep, asiaa. Itse en osta enää muuta kuin itse Gorea. Kaikki "valmistajien omat "tekniikat ovat pettäneet - aina! Gore on ainoa, joka pitää tuulen ja sateen loitolla.

Odd Mollyn vaatteet ovat myös TÖRKEÄn hintaisia ja huonolaatuisia! Harmittaa, sillä tykkäisin niistä, mutta nyt on useammasta villiksestä ollut matsku nypyillä. Yhdessä paidassa oli vino sauma. Voi kumpa löytäisin sellaisen halpamerkin, joka matkii Odd Mollya onnistuneesti.

Jep. Odd molly ylihintaista shaibaa. Saumat purkautuu 1kk käytön jälkeen

Vierailija
174/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyny. Tempur joku mikälie ergonominen muistivaahto tyyny. Aivan järkyttävän huono.

Minun niskani tykkää.

Vierailija
175/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetements X champion huppari, 700e siitä mutta nauha meni pyörän ketjun väliin ja katkes, rip resale arvo

Vierailija
176/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mikä vi-tun 14-päivän palautusoikeus?! Ei VOI olla noin vaikeaa.

Vierailija
177/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm hupparit o huonoja kirjoitti:

vetements X champion huppari, 700e siitä mutta nauha meni pyörän ketjun väliin ja katkes, rip resale arvo

700 €??? :"D oletko retardi?

Vierailija
178/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Husqvarnan moottorisaha, kesti juurikin takuuajan ja hajosi sitten. Säädöt tosi hankalia ei-ammattilaiselle. Siinä nyt jököttää stihlin vieressä.

Huvittavaa, mulla on husse toiminut kuin se perinteinen junanvessa😁.

Kaverilla taas stihl hajosi takuu aikana ja joutui itse maksamaan remontin koska rikkoutunut osa oli joku "kuluva osa".

On meillä mökki sahana pieni stihl mikä ei maksanut venäjällä oikeastaan mitään ja toimii erittäin hyvin.

Ammattilaissarjan pienemmät Stihlit ovat meillä osoittautuneet harrastusmetsänhoidossa täydellisiksi. Ei siis takapiha, vaan metsäpalsta.

Mallien numerot ovat muuttuneet hankintojemme jälkeen, nuo parikyt vuotta vanhoja. Onneksi oli laittaa tuon verran enemmän rahaa silloin. Ja noilla olen kurssit käynyt, muita en mielelläni itse käytä.

Vierailija
179/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laadusta tarvii maksaa, ja mistä nykyään coppaat tollasen hupparin? aika hieno on vieläkin ja kaverit kehuu. ja ei, en ole retardi, taidat itse olla kun ostat halpisvaatteita. 700e on ehkä mun 2 viikon palkka joka on ihan fine ikääni nähden. rikkailla on varaa :DDDD

Vierailija
180/597 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joitakin vuosia sitten Stockmannilta jonkun vähemmän tunnetun suomalaisen suunnittelijan - en muista enää nimeä -  housut. Tosi kauniit ja kivat päällä, mutta pehmeä kangas nyppääntyi parissa viikossa ja 3-4 käyttökerran jälkeen niin kamalan näköiseksi, etten oli enää kehdannut käyttää niitä. Hintaa oli sen verran, että en todellakaan jättänyt asiaa sikseen vaan vein housut takaisin kauppaan. Onneksi Stockan asiakaspalvelu oli ainakin vielä silloin erinomainen ja sain rahat takaisin. Ostin kyllä samalla reissulla sieltä toiset housut, mutta palautus siis onnistui eikä vaihtoa olisi vaadittu. Silti ihmettelen, miksi tuollaiset on edes otettu myyntiin. Kiinnostaisi tietää, millainen palautusprosentti tuolla vaatteella oli.