Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Entä kiltti mies? Olen vähän ulkona näistä jutuista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee mukaan, täyttäkö se aktiivimallin ehdot?
No jos olet työtön, et lähde minnekään Porvooseen, vaan teet niitä työhakemuksia, lusmu!
Onkohan Porvoossa töitä? -eri
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinne trolleja, jotka tehtailee provoja? Kestääkö ne päivänvaloa? Aika monet tosielämän provoilijat on narsisteja, joille mikä tahansa huomio on yhtä tärkeää.
Narsistit pitää itseään ainutlaatuisina mutta ovat keskenään samanlaisia. Miten he kestävät kun me leikitellään vakavalla aiheella, eli provoilulla? Narsisti pitää provoilua omana keksintönään, heh.
Koronatuella mennään. Vaikka Porvooseen.
Linja-auto vuorattu allufollilla 5g säteilyä vastaan. Voi käyttää Danish gay kalsareita vaikka olis saanut korona rokotteen
Tapaamme kahvin merkeissä myös Porvoon RKP:n kaupunginvaltuutetut, kaikki 16kpl.
Odotellaan hetki hankolaisia. Osa porukasta unohtui sinne viime kesän retkeltä.
Koko Porvoo on koristeltu mitä upeimmin kukka-asetelmin palstalaisten saapumisen kunniaksi eri puolilta Suomea. Säätkin saatiin suosimaan retkeä ihan helleaallon merkeissä! Olkaa huoleti, täällä on valmiina ensiapupartio, jos auringonpistos yllättää!
Joten tervetuloa kaikki!
Aiotteko jutella porvoolaisten kilttien poikien kanssa?
Minulla myös ongelmia 20v lapsen kanssa. Kieltäytyy tulemasta mukaan vaikka tarjolla makaronilootaa ja silakka voi leipiä. Kännykkä ja ovi pois?
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen koira sopisi parhaiten Porvoon reissulle?
Bullterrieri tai pitbull koska ne ovat niin kilttejä.
Voiko lipun ostaa Bitcoineilla? Minulla on 650 000e BTC-salkku, enkä tiedä mihin niitä käyttäisin.
Saako matkustamoon ottaa helvetin suuren osakesalkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee mukaan, täyttäkö se aktiivimallin ehdot?
No jos olet työtön, et lähde minnekään Porvooseen, vaan teet niitä työhakemuksia, lusmu!
Onkohan Porvoossa töitä? -eri
Porvoossa on TYÖVOIMAPULA!
Oli match Porvoon kans, mutta se jotenkin katkaisi yhteyden yllättäen. Meillä meni niin hyvin ja oli juttua tapaamisesta. Onko tämä sitä feidausta ?
Vein lapsen päiväkotiin Porvoon matkan ajaksi vaikka itse olen äitiyslomalla. En ymmärrä mikä ongelma tässä on? Mitä mieltä?
Voinko lähteä Porvoolle 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?
Hän on 30-vuotiaan näköinen, vaikka on 58.
Lähden toki Porvoohon, jos pääsen yöksi pois.
Vierailija kirjoitti:
Lähden toki Porvoohon, jos pääsen yöksi pois.
Niin minäkin, jos pääsen yöksi Töölööseen.
Onko P O I K A L A P S I -intoilija menossa Porvooseen, vai onko hän siellä jo odottamassa?