Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiko Rovaniemelle päin?
Nyt mennään Porvooseen. Lapin reissu tehdään syksyllä marjanpoiminnan merkeissä.
Nukumme teltoissa metsässä karhujen ja susien keskellä. Siitäkin tulee varmaan ikimuistoinen matka. Siis niille jotka sitten jotain muistaa.
Voi karhu- tai susiparka joka mamman telttaan eksyy.
Onko matkaan varattu myös kyökki filosofian luentoja?
Tunteeks kukaan Tauskia jos saatais se mukaan vetämään bussimatkan karaokea?
Millä logiikalla vauva.fi foorumia nimitetään AV -palstaksi?
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla vauva.fi foorumia nimitetään AV -palstaksi?
Tää on Aihe Vapaa palsta.
Onko matkalla naisia joita nolottaa kun mies näkee sen reijän ja onko yrttiä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko ympätä ohjelmaan vielä äidin kielen kurssi?
Retkellä pyritään puhumaan vain ruotsia.
Parempi puhuakin vain ruotsia, koska kieliopiltaan esim. suomea simppelimpanä, se jo yhden siiderin jälkeen sujuu keneltä hyvänsä livakammin kuin alkuperäinen äidinkieli, olipa se mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon lappeen Rannasta, kerkeenkö enään mukaan? Oon terveyskeskusläärinhoitaja.
Meitä vaativissa asijantuntijatehtävissö olevia on ympäri isämmaan lähössä porvooseen. saa nähä, ehtiikö bussi koukkaan lappeen Rannan kautta. Oo hollilla!
Täytyykö ottaa pankkitunnukset mukaan ?
Niille ei ole varattu tilaa bussissa, mielellään ei mitään ylimääräistä, tule ilman.
älä ota edes pikkareita mukaasi niin on viileämpi matkustaa täyteen ahdetussa bussissa.
Ehdottaisin, että unohdettaisiin bussit ja ainakin me Helsingin mammat matkaisimme jokilaivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan miettinyt matkamusiikkia, anteeks siis matka musiikkia?
Erika Vikmania tietty.
lukijamatka lähimmälle abc:lle pullamössökahville...
Ottakaa vanhoja T-paitoja mukaan. Pystytän puistoon neuvontapisteen, jossa ohjaan valmistamaan kuukautissuojia näppärästi! Omat rahat säästyvät, eikä tarvitse vaatia myöskään kuntia maksumieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeks kukaan Tauskia jos saatais se mukaan vetämään bussimatkan karaokea?
Jos Tauski on mukana niin heitän kyllä sille mun 'pikkuhousuni'! Ollaan sitten loppuaika ilman, tuuletuskin toimii paremmin.
N 56
No montako reissua Porvooseen olette nyt sitten tehneet, kun aloitus on jo lähes pari vuotta vanha?
Minä en yhtään, vaan muutin suoraan Porvooseen, helpompi näin.
Vierailija kirjoitti:
No montako reissua Porvooseen olette nyt sitten tehneet, kun aloitus on jo lähes pari vuotta vanha?
Muutin itse jo valmiiksi - 80 Borgåseen.
Tuli etiäinen mahdollisesta av-palstan lukimatkasta tänne.
Olemmeko jo olleet pitkään yhdessä siis sillä matkalla, toisiamme täysin tiedostamatta?
EPäTietoineN-79 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin itse jo valmiiksi - 80 Borgåseen.
Tuli etiäinen mahdollisesta av-palstan lukimatkasta tänne.
Olemmeko jo olleet pitkään yhdessä siis sillä matkalla, toisiamme täysin tiedostamatta?
ihailtavaa omistautumista, mammat.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin, että unohdettaisiin bussit ja ainakin me Helsingin mammat matkaisimme jokilaivalla.
Runebergistä tulisi äkkiä sukellusvene jos mammat astuvat laivaan. Vuokrataan hinattava lautta ja pari hinaajaa.
Olisiko se yksi kerta Porvoossa tapailua?
Hankoon risteilylle Finlandialla, jeee