Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Minä jäin tänne Porvooseen vuonna -18, ja rakkaus kukoistaa yhä Börjen kanssa! Porvoon miehet ovat omaa luokkaansa! Absolut!
Apua, hei voitteko vielä hetken pidätellä sitä Porvoon bussia...huomasin just, että alapää haisee siis aivan järkyttävältä!!!Oonkin ihmetellyt, kun sohva haisee tunkkaiselle, että varmaan tää haju tarttunut jo siihenkin. Mitä jos tää haju tarttuu siihen Porvoon bussin istuimeenkin tai jos joku siellä Porvoossa haistaa tän. Mä yritän äkkiä tehdä tälle jotain! Hei laittakaa jotain pikaisia vinkkejä miten tän hajun sais äkkiä pois. Mä niin haluun mukaan sinne matkalle, mut pelkään, et nolaan teidät kaikki tän takii!!!Nyt oikeesti niitä vinkkejä tänne!!!
Mitä veikkaatte, onko Porvoossa ehdoton turnOFF jos ei osaa ruotsii? Entä sit, jos jotai yksittäisii sanoja siitä tietää...kuitenki pakkoruotsi käytynä sillon joskus seiskalla...
Onko tästä Porvoohon matkasta tullu jo mitään lisä infoa???
Voisin koittaa saada lapset anopille siksaikaa, kun mies taas lähdössä lenkille sillä välin... Pitihän se arvata ettei sekään voi niitä kattoo just ku mulla tärkee reissu tulossa. Oisin kyl tehny ruuat valmiiks jääkaappiin... mut katotaan mitä anoppi tuumaa. Veikkaan kyl ettei tuu olemaan helppoa välttis, kun meillä kuitenkin yks vaativa nepsy lapsi, josta jo melkein kerran tehty lasu, mut kyl yritän kaikkeni päästä mukaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin tänne Porvooseen vuonna -18, ja rakkaus kukoistaa yhä Börjen kanssa! Porvoon miehet ovat omaa luokkaansa! Absolut!
Miten sait Börjen iskettyä? Onko Börje rikas? Kerroitko olevasi terveyskeskuslääkäri?
Pääseekö bussilla Kouvolaan tai Imatralle saakka? Tarvitaanko erillinen lippu- tarvitsen kylläkin vain menolipun.
Janette-83 kirjoitti:
Pääseekö bussilla Kouvolaan tai Imatralle saakka? Tarvitaanko erillinen lippu- tarvitsen kylläkin vain menolipun.
Vain menolippu? Tosiaanko kuvittelet että joku varakas Porvoolainen herrasmies tai herrasnainen ottaa sinut kartanoonsa asumaan?
Kyllä kelpaa seuramatkailla hulppeilla työttömyys- ja sosiaalituilla. Heittämällä saa 800€ asuntotukea isoon kolmioon, vakuutukset, netit, lääkärilaskut, kaikki maksetaan erikseen, ja vielä annetaan 540€ taskurahaa joka kuukausi. Porvoon matkankin maksaa sossu, kun vaan pyytää virkistysreissuna. Ei kannata mennä pienipalkkaisiin töihin ikinä.
Meitä kiltti miehiä ei tietenkään hyväksytä matkalle mukaan vai hyväksytäänkö?
Janette-83 kirjoitti:
Nimesi viittaa vahvasti Helsingin itäisiin osiin, mutta jos et kerro mistä olet kotoisin ja valehtelet olevasi KTM Hankenista, saattaa joku purjehduskenkäinen keskiluokkainen poika tarttua koukkuusi.
Kiltti Mies 40v kirjoitti:
Ei oteta koska olisitte vain painolastia.
Kiltti Mies 40v kirjoitti:
Löytyykö ylempi korkeakoulututkinto ja virka? Ruotsinkielisissä piireissä vain sosioekonomisella asemalla on pariutumisasioissa merkitystä.
Järjestetäänkö tämä matka taas ensi kesänä?
Hei, jos mennään porvooseen ensi kesänäkuten tuo ylempi kyseli niin yksi juttu:
- Saako tulla mukaan, jos on saanut porttikiellon toiselle av-matkalle? Minua kun ei saimaan reissussa ymmärretty (voitteko kuvitella?) ja sain porttikiellon Raumanmeren reissuun! Pääsenkö nyt edes säälistä mukaan porvooseen?
Hui - hoksasin just että passi on vanhentunut. Lapsellekin pitäisi saada oma passi. Hänellä ei vielä ole nimeä. Siis auttakaa äitiä pulassa keksimään erikoinen kaunis nimi lapselle. Pitäisi sopia kaikille sukupuolille varmuuden vuoksi.
Mikä valuutta on käytössä Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Hui - hoksasin just että passi on vanhentunut. Lapsellekin pitäisi saada oma passi. Hänellä ei vielä ole nimeä. Siis auttakaa äitiä pulassa keksimään erikoinen kaunis nimi lapselle. Pitäisi sopia kaikille sukupuolille varmuuden vuoksi.
Mikä valuutta on käytössä Porvoossa?
Nahkavisa.
Vierailija kirjoitti:
Järjestetäänkö tämä matka taas ensi kesänä?
Kesä 2022 av reissu on Raumaaseeseen. Ellei porttikieltoa: tervetuloa!
Ilm.sivut auki jo. Lisätietoja sieltä💓
Vierailija kirjoitti:
Varaan heti parturin! Lilaa tukkaan ja menoks!
Tehdäänkö me myös ohimennen opastettu kävely Kouvolassa?
Jos nyt lähden sinne Vekaraan niin haettehan minut sieltä?