Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 200g macaroneslaadikkoa retkieväiksi?
Mä teen ylimääräisen satsin suolattuja silakkavoileipiä. Do no worry, riittää sullekin.
Ja siis lisäyksenä edelliseen: panaaneja on myös eväskorissa. Eli ei hätää.
Kesämekot oli Prismasta loppu, mikä neuvoksi? Ei kai sitä voi samalla mekolla lähtee kuin viime vuonna?
Eikö perinteinen leggings-paituliyhdistelmä kelpaa Porvoo- reissulle? Laitatin juuri Kouvolatukankin.
Eikö sitä nyt voi vuokrata sitä M/S Runebergiä tähän reissuun? Mikähän sen kantokyky on? Voi olla, että ei onnaa.
Vierailija kirjoitti:
DI-Markku varmaan loukkaantuu, ei nyt sentään ole pelkkä inssi...!
Jätä se sika, ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Borgå... Huh. Pakkoruotsin vastustajana en astu jalallanikaan siihen paikkaan.
No tämä retkihän ei ole sinun kohderymääsi varten, teillä persuilla on omat retket Viitasaarelle, sahaamaan....
Voin toimia tulkkina Porvoon reissulla, sain yo-kirjoituksissa C-arvosanan!
Runeberg-aluksien kapteeni on komea. Aiheuttaa varmaan vipinää matkalaisten keskuudessa. Kuka pääsee kapteenin pöytään!
Onhan linkki jo nimetty Margitiksi? Mikäs sisarlinkin nimeksi jos ei yhteen linkkiin mahduta?
Mahtuuko viikit ja kuukit mukaan? Entä nepsyt ja velat?
Asun 495:n km.n päästä Porvoosta.
Ilmoittaudun, mukana taas bussin perällä! 👍
Katselen, kuinka Hopeakettu taas yrittää iskeä ja raikkaat eväsleipäset katoaa Kouvolan tätien suihin. Samalla syön omia eväsvanukkaitani ja herkuttelen ajatuksella, että eipä mies niitä kotosalta löydä...😁
Asun Porvoon keskustassa, ja odotan kauhun tuntein teidän tuloa rikkomaan tämän idyllin!
Harmi, kun en päässyt Tallinnaan laittamaan isommat silarit ennen matkaa, nyt on vain D-kupit!
Voi kuinka fantastista, tämä seuramatkako järjestetään taas! Olen ehdottomasti mukana, tekaisen vain raikkaat voileivät mukaan!
Kaikilta kännykkä pois ja linja-autosta ovi
Mulla meni viime Porvoon reissu vähän pitkäks, ku yks porvoolaismies sai mut houkuteltua mantkailuautoonsa, ja löysin itseni Hangosta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni viime Porvoon reissu vähän pitkäks, ku yks porvoolaismies sai mut houkuteltua mantkailuautoonsa, ja löysin itseni Hangosta!
Eikö viime kesänä av-tapaaminen ollutkin juuri Hangossa!
Osallistun matkalle vain sillä ehdolla että se sika jää kotiin.
DI-Markku varmaan loukkaantuu, ei nyt sentään ole pelkkä inssi...!