Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Aloittelevana hopeakettuna otan paksun vihkon puhelinnumeroille ja jonotusnumero-automaatin kaikille kuumana käyville 18v teiniäideille.
Saisko joku vielä kreippejä ja satsikia mukaan? Tarttis niiden 15 minuutin munien päälle.
Viime reissulta sain opetuksen että otan kypärän mukaan. Kunkku hovin fanit meinas käydä päälle kun sanoin ellua kelluksi. Onneksi mentula tuli väliin. Sit juotiin sidukkaa ja naurettiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tulko, pyydän, älkää tulko tänä vuonna. M36
Oot vaan kateellinen kun latino vie kaikki naiset...
Latinot asuvat yleisesti vielä 30+ äitinsä helmoissa.
Naisten kannalta kätevää, koska pyykit hoituu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Asun Porvoon keskustassa, ja odotan kauhun tuntein teidän tuloa rikkomaan tämän idyllin!
Oi, kyllä hyvää kannattaakin vähän odottaa jo etukäteen :)
Ollaan tulossa Amerikasta mun miehen Harrin kanssa. Onko siellä Suomessa niin aurinkoista, että tarvitsee aurinkorasvaa? Entäs Porvoossa? Harrilla on punaiset hiukset ja palaa helposto auringossa. Meillä on kaksi lasta, mutta ovat kyllä aika hissukseen ja jos siellä Porvoossa ei mennä lapsettomiin häihin, niin on kai ok. Ja vielä kysyn, että olisiko siellä Suomessa/Porvoossa tyhjillään linnoja? Tarvittaisiinko kuningasta? En ole ihan varma, että onko Porvoo kuningaskunta. Harri jäi ikään kuin työttömäksi ja olisi oikein hyvä hallitsija. Sotilasura myös sopisi, että jos vain on avoimia toimia. Evääksi tuon avokadoleipiä ja voin vetää taukojoogaa. Niin, ja meillä on valeasut. Ajateltiin pukeutua romanialaisiksi katukaupustelijoiksi, niin ei Seiskan kuvaajat säntää heti perään. Love ja Peace!
P.S.
Mainittiin yhdelle tädille tästä retkestä ja hänkin tulisi mielellään. On kiinnostunut oopperasta. Onkohan vielä paikkoja?
Voip haista linja-auton penkit melkoisen perseelle tuon reissun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä Megsun ja Hartsan haukkujia, ihanko Porvooseen aiotte matkustaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei niitä varmaankaan monta tule kun pitää terävänä koko ajan olla ajanhermolla muumilaakson tapahtumista. Viimeksi oli kolme. Meinasivat aloittaa sen jauhamisen mut meidän porukka näytti keskaria niin rauhoittuivat. Sitten lauloimme kaikki yhdessä sitä viskarin monopolin leviämistä tielle....
Täytyypä kokeilla, vieläkö Munsalan kansallispuku menee päälle. Olen pitänyt sitä kaikilla Porvoon reissuilla, mutta nyt koronavuoden aikana mässäily on saanut vallan, ja voi olla, että saumat ratkeavat!
Saako maskin yhdistää kansallispukuun, säännöt aika ankarat, mitä saa olla...
Mitä siihen Porvoossa 850:n euron aamupalaan kuuluu? On puhuttu kaurapuurosta, muroista, tuoremehusta, paahtoleivästä, hillosta ja munista. Vaikuttaa kohtuulliselta!
AV-palstan lukijanmatka Provon kaupunkini Yhdysvalloihin voisi olla kanssa mielenkiintoinen.
Kunhan korona hellittää mennään sinne. Provoon provosoitumaan!
Provo Utahissa taitaa olla tuplasti suurempi asukasmäärältään Porvooseen verrattuna. Enemmän vipinää ja pällisteltävää av-mammoille made in Finland!
Lapseni keskiarvo oli vain 9.6. En voi lähteä, ja bitcoinin arvokin pudonnut
Minkälaisen hyönteishotellin otatte mukaan? Entä linnunpöntön? Kai joku ottaa paljun mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen hyönteishotellin otatte mukaan? Entä linnunpöntön? Kai joku ottaa paljun mukaan?
Tehdään body positive -kokemus paljusta olosta! Mennään kaikki bikineissä paljuun ja kehutaan toisiemme makkarat ja nahat maasta taivaaseen!
Alastikin saa mennä! Mulle sopii! Kaikki messiin!
lllalla on Porvoossa mahtava keikka. Esiintyy Markku Mäkinen ja Tasapainottava geelivoide! Ostin liput ja olen jo lavan edessä makuupussissa.
Vierailija kirjoitti:
Saako maskin yhdistää kansallispukuun, säännöt aika ankarat, mitä saa olla...
Kaikin mokomin saa, kunhan maski on töllykkämallinen rätvänä ja valmistettu aidosta Rääseikkövaaran pellavasta itse loukuttamalla.
Mikäs on rokotustilanne? Rokottamattomat älkööt vaivautuko.