Sivut

Kommentit (993)

Vierailija

Illalla on tapaaminen vanhassa kaupungissa vielä valitsemattomassa kahvilassa kaikille DI:lle, AMK-inssit eivät ole tervetulleita tilaisuuteen ellei ole keski-ikäinen ja kymppitonneja säästössä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Illalla on tapaaminen vanhassa kaupungissa vielä valitsemattomassa kahvilassa kaikille DI:lle, AMK-inssit eivät ole tervetulleita tilaisuuteen ellei ole keski-ikäinen ja kymppitonneja säästössä.
Ja speedot jalassa.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä en tule jollei mies kustanna minulle kaikkia syömisiä ja juomisia. Mitä kalliimmin kustantaa sitä enemmän kunnioittaa minua naisena. Äitini tämän naisten ikiaikaisen kunnioituksen osoituksen minulle opetti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapseni keskiarvo oli vain 9.6. En voi lähteä, ja bitcoinin arvokin pudonnut
Jaxuhalit sulle , muista ootte kuitenkin arvokkaita!

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Liikennöitsijä suunnittelee pääkaupunkiseudulle reittiä, miltä noutaa mammat kyytiin. Meri-Rastilasta olisi lähtö.

Vierailija

Siellä Porvoon torilla on myytävänä tiaroja 2 euroa kappale. Ostetaan niitä ja illalla kaljan lomassa heitetään kellä menee kauimmaksi, vähän niinkuin kuivatun lehmänpaskan heittokisissa. Otan kotoa palkinnoksi lammesta muovijoutsenen....

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Oi te ihanat, hauskat, fiksut, kauniimman sukupuolen edustajat. Minä komeaksikin mainittu, treenattu uros olen vastaanottamassa tänne Porvooseen teitä upeita naisia! Unohtakaa DI:t , hopeaketut ja latinot. Aito Porvoo-viikinki on jotain muuta!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan miettinyt matkamusiikkia, anteeks siis matka musiikkia?

Erika Vikmania tietty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi te ihanat, hauskat, fiksut, kauniimman sukupuolen edustajat. Minä komeaksikin mainittu, treenattu uros olen vastaanottamassa tänne Porvooseen teitä upeita naisia! Unohtakaa DI:t , hopeaketut ja latinot. Aito Porvoo-viikinki on jotain muuta!

Täältä tullaan! Toivottavasti pidät ihan pullukkaa kanapeeta upeana ilmeistyksenä. Meitä riittää ;)

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Hei, olen porvoolainen ja olen alkanut epäillä, että tämä "viikinkimies" oleilee täällä saman katon alla. Olen pannut merkille, että ukkooni on tullut eloa viime päivinä! Salilla on alkanut käymään pitkästä aikaa. Dresmannista on ostanut uudet kesäshortsit ja palmukuvioisen paidan ja kylppäriin on ilmestynyt uusi dödö. Onkohan jostain saanut vihiä, että Porvooseen on tulossa upeita leidejä bussi-ja laivalasteittain.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Kyllä täällä Porvoossa viikinkejäkin näkee kesällä. Elokuussa täällä esiintyvät ihkiaidot ruotsalaiset, Vikingarna, jos koronatilanne sallii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä voin raakkua mikkiin jos palkintona on pestyä jauhenlihaa tai raikkaita voileipiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen vain Kari Tapiota, joten sitä. Olen humalainen, ei mua erottaa voi ees kuolema tai virkavaltakaan. . . Mukana ollaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Apua, mun Munsalan kansallispuku on pesulassa! Mitä mä nyt laitan päälle?

Ihanaa että vihdoin sait sen teetettyä, nyt vaan pesulaa kiirehtimään. Me halutaan nähdä se.

Vierailija

Porvoon kaupungin pitäisi hyödyntää tää av-julkisuus nimeämällä joku tori tai katu tai mäki tämän mukaan. Mieluummin sellainen paikka, jossa vois ottaa hyviä selfieitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.