Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
841/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden jos DI Markku ja ihana Latino saadaan taas mukaan 😍

Vierailija
842/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen maskin puette tämän vuoden retkelle? Ja ei kai vaan kukaan yritä livahtaa mukaan ilman maskia >:( 

Sellaisille olen ommellut muutaman maskin vanhoista pikkuhousuista. Ihan helppoa ja halpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni söi lapsille tarkoitetut Porvoon eväät. Alkaa ärsyttää. 

Vierailija
844/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä Megsun ja Hartsan haukkujia, ihanko Porvooseen aiotte matkustaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
845/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ennen koronaa aloitettu. :|

Tämä on vuotuinen toistuva reissu. Tai ainakin pitäisi olla.

Yhdistää minät ja anopit ihanteellisella tavalla.

Vierailija
846/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vieläkin paluukuljetusta Hangosta! KUKAAN ei kerro täällä mistä ja milloin se lähtee. Eväät loppui syyskuussa....

Vierailija
847/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän vuoden retkikohde jo päätetty? Vai mennäänkö uudestaan Porvooseen? Itse en päässyt kun lapsilisä tulee vasta loppukuusta. 

Tarvitaan varmaan enemmän tilaa kuin Porvoosta löytyy. Mukaan mahtuu 2500 mammaa kunhan turvavälit saadaan järjestettyä. Ehdotan Pohjanmaata.

Okei, matkakohdetta vielä mietittäess käytetään siis hästäkkiä #avmatka2021. Postailin jo someen kuvia mun reissu-asuista, kattokaa mun kanava! Muista laitta iso peukku ja tykkäys ja tilaa mun kanava! Ai niin ja voisitteko tykätä ja  jakaa mun kanavaa! 

AV_VOSU

Vierailija
848/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan Markku DI -stä mitään? Sehän oli hyvin aktiivinen reissaaja vielä tangomarkkinoilla? Ettei vaan olis jo isi-Markkuna? Oli niin kova biologinen herätyskellon pirinä sen lähellä. Mullakin torkuttaa nimittäin jo.

Täällähän sitä ollaan! Puistossa, maskit myös vauvalla. Olen rakentanut kehikon ympärilleni, niin pysyy kahden metrin turvaväli. On nimittäin niin innokkaita naisia tulemassa ihan liki. Testosteronini tuoksuu tietysti kauas. Mutta nyt keskityn tämän älykkään jälkeläiseni täyspäiväiseen hoitamiseen. Äitiänsä en ole nähnyt pitkään aikaan. Markku, DI

No, niinpä 'tuoksuu', hyi hel*etti :(

Voitko käydä suihkussa ennen bussiin nousua!

Vierailija
849/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porvoossa kanava! Mun pitää odottaa että löydän kanavanvartijan mukaan ettei kukaan varasta sitä. Tilasin taksin, se odottaa alaovella. Onneks kuski ei ymmärrä mitä puhutaan. Maksoin etukäteen matkan 2-kybää. Kyl se odottaa kunnes saan yhteyden kanavanvartijaan. Täältä tullaan!

Vierailija
850/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä Megsun ja Hartsan haukkujia, ihanko Porvooseen aiotte matkustaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Voi, on täällä fanejakin!

Kiva jakaa kerrankin mielipiteitä ilman jännetupentulehdusriskiä :)

Vierailija
851/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö esi-oletettu henkilöni puoleen hintaan, jos ilmoittaudun ja minulta saa kysyä koko matkan ajan?

terv. tk-lääkäri

Niin, mutta oletko se sama äiti, joka vahingossa leikkipuistossa sanoi olevansa terveyskeskuslääkäri?

Tarkkuutta henkilökysymyksissä, sillä jos olet oikea istuisin vieressäsi koko matkan mennen tullen siis, koska kirjoitin jo valmiiksi listan kaikisat vaivoistani ja oikeastaan vähän muittenkin sairaudet kiinnostaa.

Vierailija
852/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sheivata kainalot jos laitan topin? En tiedä olenko mies vai nainen kun assan vessan ovessa oli vaan henkilön kuva. Tulenko siis henkilöautolla?

Vierailija
853/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on räväkkä, niin tatskoja ei tarvi peitellä.

PS: Varaan bussikaraokesta Kaija Koon Korkkarit kattoon.

Vierailija
854/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tule tänä kesänä retkelle. Mun mies ei oo vielä antanu anteeksi noita ihania kaksosia, jotka sain 9 kk kesäretkemme jälkeen. Mutta hengessä olen mukana. Ja vuoden päästä tulen Janicca-Maryn ja Jaacco-Henryn kanssa.

Vierailija
855/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mun Munsalan kansallispuku on pesulassa! Mitä mä nyt laitan päälle?

Vierailija
856/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitää olla Neljän ruuhkassa.

Vaikka ruuhka onkin tylsää, saadaan samalla lisää yhteistä aikaa.

Vierailija
857/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko me mennään? Olen rokotettu!

Vierailija
858/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sheivata kainalot jos laitan topin? En tiedä olenko mies vai nainen kun assan vessan ovessa oli vaan henkilön kuva. Tulenko siis henkilöautolla?

Voidaanko nyt sopia näin sivistyneiden henkilöiden kesken, että 

1. Kukaan ei kysy kenenkään sukupuolta, eikä arvuuttele, koska se on jokaisen oma asia

2. Kukaan ei kommentoi muiden karvoja, mutta yrittäkää kuitenkin olla huomaavaisia ja ajaa kainalot ja parrat. Ja käyttäkää kaupan deodoranttia, ei omia keitoksia. 

Vierailija
859/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kivittäkö, mutta.... ajattelin ottaa 17-v. pojalle mukaan yhden Monster-energiajuoman, koska hän niin kovasti sitä toivoo.  Lisäksi harkitsen antaa ruutuaikaa tunnin bussimatkan ajalle. Yritän kyllä kannustaa häntä keskustelemaan älykkäästi muiden matkustajien kanssa, mutta hän ei kuulemma jaksa keskustella koko matkaa kun on vielä aika nuori. Jäähän siinä vielä sitten keskusteluaikaa, tai riippuu missä määränpää on. 

Onko parempi käyttää kännykkää tai tablettia bussissa? 

Vierailija
860/1069 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt kivittäkö, mutta.... ajattelin ottaa 17-v. pojalle mukaan yhden Monster-energiajuoman, koska hän niin kovasti sitä toivoo.  Lisäksi harkitsen antaa ruutuaikaa tunnin bussimatkan ajalle. Yritän kyllä kannustaa häntä keskustelemaan älykkäästi muiden matkustajien kanssa, mutta hän ei kuulemma jaksa keskustella koko matkaa kun on vielä aika nuori. Jäähän siinä vielä sitten keskusteluaikaa, tai riippuu missä määränpää on. 

Onko parempi käyttää kännykkää tai tablettia bussissa? 

Ota sille isänpuolen mummi hoitajaksi mukaan, niin samalla saadaan kivasti jutunjuurta kasvatuksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi