Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
501/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kampaajalla reissua varten. Jotain räväkkää aattelin.

Mää laitan kananpersetukan. Naapuri suunnitteli Kouvolatukkaa.

Vierailija
502/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin maltan odottaa, kun kohtaan Latinon Porvoossa. Olen hankkinut uudet kuppi E rintsikat, jotta luomurintani pääsisivät hyvin esille. Toivottavasti on lämmintä, että voisin pukea avarakaulaisen topin tuomaan suloni esitteille mahdollisimman hyvin! Olisi kivaa yhdessä kohottaa kuoharimaljat jokirannan terassilla loppukesän kunniaksi!

Ehditkö ottaa tatskat kummankin rinnan päälle. Mulla on ja kummassakin lukee exien nimet, Jere ja Olli. Pojat on ihan hyviä kavereita, heittelevät välillä herjoja muhun päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä nyt: teini ei haluakkaan lähteä mukaan. Se sanoo, että muutkaan teinit ei tartte lähteä mukaan. Ekaks teini sano että lähtee mukaan. Sitten teini kiältäyty. Mitä pitäs ton teinin kanssa tehdä. Ottakaa, pari yhdys sana virhettä pitää saada mu kaan.

Tee se lasu, niin saat sen pois siks aikaa.

Vierailija
504/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö anoppi mukaan. Muuten se joutuisi hoitamaan meidän 3- ja 5-vuotiasta.

Kai nyt tuon ikäiset jo pärjää kahdestaan yhden päivän ajan?

Vierailija
505/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissua ei olekaan peuttu!!! :)

Vierailija
506/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi lasta eri miehille, mutta nyt kärsin lapsettomuudesta. En tiedä, onko vika minussa vai miehissä. Onko vapaaehtoisia isukkikandidaatteja? 

Vierailija
507/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän nyxsä tulee matkalle ja otta

Häiriintyneet lapsensa mukaan

Niillä lapsilla on ADHD. Nico, Brooke ja

Alexcantria. En kestä, ärsyttää.

Vierailija
508/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko menomatkalla mennä eduskunnan portaille ja näyttää kylttejä, joissa lukee isoin kirjaimin PORVOON MATKAILU ON EKOTEKO. KUKA ENÄÄ LENTÄÄ MINNEKÄÄN, KUN VOI MENNÄ BUSSILLA PORVOOSEEN! Samalla tässä parannetaan maailmaan ja pienennetään otsonikatoa ja lämpötilan nousua. Kun ostetaan ruokia ja suklaatakin, niin tuetaan suomalaista tuotantoa. Saavat kansanedustajatkin vähän ajattelemisen aihetta. Iltalehti paikalle tietysti. Ja vihreät kansanedustajat.

Vierailija
509/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo jos minua kiihottaa Porvoon matka? Muita?

Olen koko ikäni nähnyt epäsopivia unia Porvoosta. En ole koskaan käynyt siellä. Nyt ajattelin lähteä tälle lukiamatkalle. Olen niiiiiin jännittynyt, mitä tapahtuu Orvoon torilla. Tuleeko ministereitä mukaan?

Vierailija
510/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko menomatkalla mennä eduskunnan portaille ja näyttää kylttejä, joissa lukee isoin kirjaimin PORVOON MATKAILU ON EKOTEKO. KUKA ENÄÄ LENTÄÄ MINNEKÄÄN, KUN VOI MENNÄ BUSSILLA PORVOOSEEN! Samalla tässä parannetaan maailmaan ja pienennetään otsonikatoa ja lämpötilan nousua. Kun ostetaan ruokia ja suklaatakin, niin tuetaan suomalaista tuotantoa. Saavat kansanedustajatkin vähän ajattelemisen aihetta. Iltalehti paikalle tietysti. Ja vihreät kansanedustajat.

Siinä suklaassa on palmuöljyä! Ei sitä saa ostaa. Tuoteselosteessa ei lue palmuöljy, mutta siinä on sitä silti!

Vierailija
511/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pyytää The Kalastajaa järjestämään mato-ongintaa Porvoonjoella. Voisi samalla kertoa oman näkemyksensä avioerosta kaikille norjan taitoisille.

Todellakin lähden, jos Kalastajakin tulee.

En kestä :) kaikille norjan kielen taitoisille!

Onko palstan akateemikoissa norjan kielen tulkkia, niin saatais me kielitaidottomat amiksetkin.selvää:)

Ostin halvalla suomi-norja-grönlanti sanakirjoja. Mut en lainaa sulle, jos oot hoikka vaalea sumpaaja. Hanki itse omat kirjasi.

Vierailija
512/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tuo palmuöljy! No entäs bensan tai dieselin käyttö bussissa sitten? On kyllä paras kävellä koko matka, vai mitä mieltä olette. Otetaan telttoja ja trangioita mukaan ja liftataan, jos päästäis edes osa matkasta autoissa. Ne kuitenkin jo kuluttavat sitä polttoainetta eikä lisäys ole kovin suuri uudesta matkustajasta.

Vierailija
513/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No bussi tietty tuo saasteita, mutta niin tuo ihmisen hengittäminenkin. Yritetäänkö hengittää harvemmin kuin aiemmin? Jos kävellään, pulssi vain kiihtyy. On tämä vaikeaa tämä ekologinen elämä.

Vierailija
514/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun terapeutti asuu porvoossa. Se on kaunein ja ihanin ihminen ketä oon koskaan tavannu. Haluun mennä naimisiin sen kanssa porvoon kirkossa nyt kun naiset vihdoin saa mennä keskenään naimisiin. Sanon bussikuskille et heittää mut sen mun ihanan terapeutin kotiovelle. Onko normaalia kosia omaa terapeuttia?[/quote

Onkohan meillä sama terapeutti? Minunkin terapeuttini asuu Porvoossa. Olen ihastunut (rakastunut) häneen. Muutin juuri hänen naapuriinsa. Terapeuttini ei tiedä vielä tästä. En anna sinun viedä häntä minulta. Olen jo ostanut sormuksen. Nyt aika menee,  kun kaivan tunnelia talojemme välille. Mies 41

Vierailija
515/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään vaan Porvooseen. Mä olen vegaani. Miksi sä et ole vegaani? Saat yrittää selittää typerät tekosyysi lihansyönnillesi bussissa!

Vierailija
516/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikilla on tatuointeja. Onko kaikilla nykyisin tatuointeja? Järkyttävän näköistä. Varsinkin Porvoossa! Onko Porvoo Suomen tatuoiduin kaupunki. Yöks.

Vierailija
517/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, tuo palmuöljy! No entäs bensan tai dieselin käyttö bussissa sitten? On kyllä paras kävellä koko matka, vai mitä mieltä olette. Otetaan telttoja ja trangioita mukaan ja liftataan, jos päästäis edes osa matkasta autoissa. Ne kuitenkin jo kuluttavat sitä polttoainetta eikä lisäys ole kovin suuri uudesta matkustajasta.

Hyvä idea. Mennään liftaten. Parempi mahdollisuus tavata jännämiehiä!

Vierailija
518/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen exäni ei kommentoinut Porvoon matkaani. Mitäs siihen sanotte? Joko olen päässyt orjan ikeestä lopullisesti vai hiooko hän vain sotakirvestään matkankin ajan ja tulee veetuilemaan oikein olan takaa - tai vie suklaani, jotka olen vaivalla Porvoosta kantanut.

Vierailija
519/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa kaikilla on tatuointeja. Onko kaikilla nykyisin tatuointeja? Järkyttävän näköistä. Varsinkin Porvoossa! Onko Porvoo Suomen tatuoiduin kaupunki. Yöks.

Eikös voida sopia että kaikki matkaan lähtiät ottavat siellä Porvoo aiheisen tatskan, valitaan aihe menomatkalla ja kaikille samanlainen Porvoo aiheinen tatska. Ei mulla muuta

Vierailija
520/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan ostaa Porvoo-mukit kirjahyllyyn (eikun koriste-esinehyllyyn) ja nyt voin myydä kaikki Hard Rock Cafe-lasit, joita olen maailmalta kerännyt. Porvoo ja Suomi first! Trumpin tyyliin lausuttuna.