Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Naisten kannattaa eka jättää ne siat, koska pääasia on löytää rikkaita Porvoolaisia miehiä jotka kustantaa kaiken.
Smoi mies ja lapsi on mumosass´´ mä aaittelin vaan ottas muutamnsan siellä busiin präpenkilllä jos ei haittaa, ihansna ottsaj välillä rennosyi
Onko Porvoossa paikkaa mihin voin jättää sen sian?
Vierailija kirjoitti:
Onko Porvoossa paikkaa mihin voin jättää sen sian?
Sinne missä telakoituminen on helpointa.
Lähetä terveisiä Porvooseen osa VII
Mies meinaa lähteä tälle matkalle ja huomasin että on salaa pakannut ns "panohanskat" mukaan!
Polttariseurueen karmaiseva pila: taluttivat sammuneen sulhasen av-palstan lukijamatkabussiin! Olen morsian ja täysin shokissa: tuleva mieheni on parhaillaan matkalla Porvooseen av-mammalauman kanssa! Auttakaa!
Minäkin meinaan jättää sikani Porvooseen, miten varmistan että se sika kanssa pysyy porvoossa? Jos sille jättää pari lavallista vanukkaita unohtaako se reitin kotiin?
Voisinko saada Porvoosta lemmikiksi Jauhen?
Kai Porvoosta saa jauhenlihaa?
Voidaan postailla kaikkea älytöntä someen sitten<3
Siis Porvoossako se AV-huvipuistokin on? Sinnehän on pakko mennä!
Vierailija kirjoitti:
Sori, en jaksanu lukea koko ketjua mutta varmuuden vuoksi jos vielä on sanomatta: Jättäkää ne siat!
Jätin sian! Otin lampaan tilalle! Tuolla se tekee minulle matkaeväitä jo.
Olen Kouvolalainen yh-äiti. Toivottavasti löydän Porvoosta itselleni miehen.
Tykkääköhän Porvoolaiset miehet minusta?
Vierailija kirjoitti:
Polttariseurueen karmaiseva pila: taluttivat sammuneen sulhasen av-palstan lukijamatkabussiin! Olen morsian ja täysin shokissa: tuleva mieheni on parhaillaan matkalla Porvooseen av-mammalauman kanssa! Auttakaa![/quote
Terveiset täältä bussista! Sun mussukka istuu nyt tuolla E-cuppi naisen ja molemmat rintansa poikaystävänsä nimillä tatuoineen naisen välissä. Vanukasmies kuvaa parhaillaan ottoja seiskan vihjepuhelimeen. Että täältä se Stefu-löytyy.
Mitä ajattelette lukijamatkalaisesta joka lukee bussissa kirjaa eikä seurustele muitten matkalaisten kanssa?
Tuleekohan Lumikki, Tuhkimo ja Ruusunen matkalle? Jos ne alkaa tappelemaan
bussissa? Kukahan voittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette lukijamatkalaisesta joka lukee bussissa kirjaa eikä seurustele muitten matkalaisten kanssa?
Se on introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Se on Porvoohon, ei Porvooseen.
Eiku porvoohin
Saako mukaan ottaa avecin vai pitääkö jättää se sika?