Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
541/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttariseurueen karmaiseva pila: taluttivat sammuneen sulhasen av-palstan lukijamatkabussiin! Olen morsian ja täysin shokissa: tuleva mieheni on parhaillaan matkalla Porvooseen av-mammalauman kanssa! Auttakaa![/quote

Terveiset täältä bussista! Sun mussukka istuu nyt tuolla E-cuppi naisen ja molemmat rintansa poikaystävänsä nimillä tatuoineen naisen välissä. Vanukasmies kuvaa parhaillaan ottoja seiskan vihjepuhelimeen. Että täältä se Stefu-löytyy.

Kyllä kannatti törsätä uusiin E-cuppeihin, voin  sanoa, että tuleva miehesi saa ikimuistoisen matkan, kunhan saamme hänet vähän selviämään, taidan unohtaa Latinon!

Vierailija
542/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo ei ole yhdyssana! En voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa, joka ei osaa yhdyssanasääntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva lähteä mutta olemme täällä sukulaisten mökillä poikkiksen kanssa viettämässä parisuhdeaikaa, olemme olleet täällä jo pari viikkoa. Ihanaa kun ei tarvitse käydä kaupassa, kokata, tiskata tai siivota, rahaakin säästyy kivasti kun olemme työttöminä. Ihmettelen kun sukulaiset eivät vietä parisuhdeaikaa vaan vaimo on keittiö- tai puutarhahommissa ja mies on kalassa tai liiterihommissa. Eihän se ole laatuaikaa, me istumme poikkiksen kanssa sohvalla tai terassilla ja katsomme ohjelmia Netflixista ja hoidamme parisuhdettamme.

Jos Porvooseen järjestetään uusi matka syksymmällä lähdemme mukaan jos saamme auton lainaksi, matka on hyvää parisuhdeaikaa.

Vierailija
544/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo äännetään Porvyy, ärrän pitää sorahtaa kauniisti. Harjoitelkaa kotona peilin edessä, voitte myös pyytää puolisoanne kuuntelemaan ja korjaamaan ääntämystä. 

Vierailija
545/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva lähteä mutta olemme täällä sukulaisten mökillä poikkiksen kanssa viettämässä parisuhdeaikaa, olemme olleet täällä jo pari viikkoa. Ihanaa kun ei tarvitse käydä kaupassa, kokata, tiskata tai siivota, rahaakin säästyy kivasti kun olemme työttöminä. Ihmettelen kun sukulaiset eivät vietä parisuhdeaikaa vaan vaimo on keittiö- tai puutarhahommissa ja mies on kalassa tai liiterihommissa. Eihän se ole laatuaikaa, me istumme poikkiksen kanssa sohvalla tai terassilla ja katsomme ohjelmia Netflixista ja hoidamme parisuhdettamme.

Jos Porvooseen järjestetään uusi matka syksymmällä lähdemme mukaan jos saamme auton lainaksi, matka on hyvää parisuhdeaikaa.

Kuunnelkaa Arttu Wiskarin kappale Sirpa.

Vierailija
546/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Porvoohon, ei Porvooseen.

Eiku porvoohin

Snällä du, det är till Borgå!

Vierailija
547/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko bussin takaosan penkin istuimet irroittaa ja kolon täyttää vedellä. Laskettuaikani on pian ja haluaisin vesisynnytyksen. Tuleeko mukaan kätilö?

Vierailija
548/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä matkalaiset ovat nimestä Tero Tapani? Eikä sitten negoja, kiitos!

Vierailija
549/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pyytää The Kalastajaa järjestämään mato-ongintaa Porvoonjoella. Voisi samalla kertoa oman näkemyksensä avioerosta kaikille norjan taitoisille.

Todellakin lähden, jos Kalastajakin tulee.

En kestä :) kaikille norjan kielen taitoisille!

Onko palstan akateemikoissa norjan kielen tulkkia, niin saatais me kielitaidottomat amiksetkin.selvää:)

Ostin halvalla suomi-norja-grönlanti sanakirjoja. Mut en lainaa sulle, jos oot hoikka vaalea sumpaaja. Hanki itse omat kirjasi.

En oo laiha, vaan painan 100 kg enkä oo vaalee vaan hiukan harmaantunut maantienvärinen. Sumpaamisesta en tiedä, mitä se on. Mutta lainaatko niitä kirjoja?

Vierailija
550/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse, vaikka kuulemma olisi linsekuljetus, koska vanhempani eivät suostu hoitamaan lapsiani. Olen tästä heille ikuisesti katkera.

Vierailija
551/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse, vaikka kuulemma olisi linsekuljetus, koska vanhempani eivät suostu hoitamaan lapsiani. Olen tästä heille ikuisesti katkera.

Mulla sama, tai siis miehen äiti ei halua hoitaa kakaroita koska haluaa mennä harrastuksiin. Mitä harrastuksia muka yli viiskymppisellä enää on??

Vierailija
552/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni aikoo lähteä ja minä joudun hoitamaan hänen koiraansa. Ei muuten haittaisi, mutta koira saattaa alkaa tuijottaa enkä sitten tiedä, mitä teen, ja kaikki apukin on jossain retkeilemässä.

Vierailija
553/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, mutta tuskin sielläkään kukaan nainen alkaisi seurustella kanssani. Kukaan ei halua minua, koska olen ATM. Terv. mies x vuotta

Vierailija
554/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää miltä seksi tuntuu, mutta kai sen tulen tietämään sitten Porvoossa. Vaikka olenkin niin ruma että kaikki katsovat poispäin, mutta kaupassa he kyllä tuijottavat.

Vierailija
555/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Porvoon reissuun tule ketään iso eli roikkuva tissistä naista joka luulee liikoja itsestään. T: nainen aa eiku::komea äijä 30 v.

Vierailija
556/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan puolet penkeistä varattu Hopeaketuille ja viereen haluaville 17-18 v- naisille?

Vierailija
557/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun mies siellä bussissa matkalla Porvooseen? Se läks eilen rullaluistelemaan eikä oo tullu vielä kotio. Sillä on semmonen sininen urheilukassi jossa yksi rullaluistin toinen on mulla täällä. Mä luulen että se pettää mua siellä Porvoossa prkl ärsyttää.....

Vierailija
558/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun käydään jossain kaupassa niin en kyllä kestä jos joku takana tuleva kassa-

jonossa tulee aivan lähelle mua. Voiko Porvoossa tapahtua tuollaista.

Vierailija
559/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun käydään jossain kaupassa niin en kyllä kestä jos joku takana tuleva kassa-

jonossa tulee aivan lähelle mua. Voiko Porvoossa tapahtua tuollaista.

Porvoossa tapahtuu juuri noin, mutta ootapa millaine kiista teille tulee siitä kapulasta joka laitetaan hihnalle. Porvoolaiset vänkää aina vastaan😤

Vierailija
560/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä matka Porvoolle siis on?