Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Porvoo ei ole yhdyssana! En voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa, joka ei osaa yhdyssanasääntöjä.
Olisi ollut kiva lähteä mutta olemme täällä sukulaisten mökillä poikkiksen kanssa viettämässä parisuhdeaikaa, olemme olleet täällä jo pari viikkoa. Ihanaa kun ei tarvitse käydä kaupassa, kokata, tiskata tai siivota, rahaakin säästyy kivasti kun olemme työttöminä. Ihmettelen kun sukulaiset eivät vietä parisuhdeaikaa vaan vaimo on keittiö- tai puutarhahommissa ja mies on kalassa tai liiterihommissa. Eihän se ole laatuaikaa, me istumme poikkiksen kanssa sohvalla tai terassilla ja katsomme ohjelmia Netflixista ja hoidamme parisuhdettamme.
Jos Porvooseen järjestetään uusi matka syksymmällä lähdemme mukaan jos saamme auton lainaksi, matka on hyvää parisuhdeaikaa.
Porvoo äännetään Porvyy, ärrän pitää sorahtaa kauniisti. Harjoitelkaa kotona peilin edessä, voitte myös pyytää puolisoanne kuuntelemaan ja korjaamaan ääntämystä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva lähteä mutta olemme täällä sukulaisten mökillä poikkiksen kanssa viettämässä parisuhdeaikaa, olemme olleet täällä jo pari viikkoa. Ihanaa kun ei tarvitse käydä kaupassa, kokata, tiskata tai siivota, rahaakin säästyy kivasti kun olemme työttöminä. Ihmettelen kun sukulaiset eivät vietä parisuhdeaikaa vaan vaimo on keittiö- tai puutarhahommissa ja mies on kalassa tai liiterihommissa. Eihän se ole laatuaikaa, me istumme poikkiksen kanssa sohvalla tai terassilla ja katsomme ohjelmia Netflixista ja hoidamme parisuhdettamme.
Jos Porvooseen järjestetään uusi matka syksymmällä lähdemme mukaan jos saamme auton lainaksi, matka on hyvää parisuhdeaikaa.
Kuunnelkaa Arttu Wiskarin kappale Sirpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Porvoohon, ei Porvooseen.
Eiku porvoohin
Snällä du, det är till Borgå!
Voiko bussin takaosan penkin istuimet irroittaa ja kolon täyttää vedellä. Laskettuaikani on pian ja haluaisin vesisynnytyksen. Tuleeko mukaan kätilö?
Mitä mieltä matkalaiset ovat nimestä Tero Tapani? Eikä sitten negoja, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pyytää The Kalastajaa järjestämään mato-ongintaa Porvoonjoella. Voisi samalla kertoa oman näkemyksensä avioerosta kaikille norjan taitoisille.
Todellakin lähden, jos Kalastajakin tulee.
En kestä :) kaikille norjan kielen taitoisille!
Onko palstan akateemikoissa norjan kielen tulkkia, niin saatais me kielitaidottomat amiksetkin.selvää:)Ostin halvalla suomi-norja-grönlanti sanakirjoja. Mut en lainaa sulle, jos oot hoikka vaalea sumpaaja. Hanki itse omat kirjasi.
En oo laiha, vaan painan 100 kg enkä oo vaalee vaan hiukan harmaantunut maantienvärinen. Sumpaamisesta en tiedä, mitä se on. Mutta lainaatko niitä kirjoja?
En pääse, vaikka kuulemma olisi linsekuljetus, koska vanhempani eivät suostu hoitamaan lapsiani. Olen tästä heille ikuisesti katkera.
Vierailija kirjoitti:
En pääse, vaikka kuulemma olisi linsekuljetus, koska vanhempani eivät suostu hoitamaan lapsiani. Olen tästä heille ikuisesti katkera.
Mulla sama, tai siis miehen äiti ei halua hoitaa kakaroita koska haluaa mennä harrastuksiin. Mitä harrastuksia muka yli viiskymppisellä enää on??
Ystäväni aikoo lähteä ja minä joudun hoitamaan hänen koiraansa. Ei muuten haittaisi, mutta koira saattaa alkaa tuijottaa enkä sitten tiedä, mitä teen, ja kaikki apukin on jossain retkeilemässä.
Lähtisin, mutta tuskin sielläkään kukaan nainen alkaisi seurustella kanssani. Kukaan ei halua minua, koska olen ATM. Terv. mies x vuotta
Haluaisin tietää miltä seksi tuntuu, mutta kai sen tulen tietämään sitten Porvoossa. Vaikka olenkin niin ruma että kaikki katsovat poispäin, mutta kaupassa he kyllä tuijottavat.
Eihän Porvoon reissuun tule ketään iso eli roikkuva tissistä naista joka luulee liikoja itsestään. T: nainen aa eiku::komea äijä 30 v.
Onhan puolet penkeistä varattu Hopeaketuille ja viereen haluaville 17-18 v- naisille?
Onko mun mies siellä bussissa matkalla Porvooseen? Se läks eilen rullaluistelemaan eikä oo tullu vielä kotio. Sillä on semmonen sininen urheilukassi jossa yksi rullaluistin toinen on mulla täällä. Mä luulen että se pettää mua siellä Porvoossa prkl ärsyttää.....
Sitten kun käydään jossain kaupassa niin en kyllä kestä jos joku takana tuleva kassa-
jonossa tulee aivan lähelle mua. Voiko Porvoossa tapahtua tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun käydään jossain kaupassa niin en kyllä kestä jos joku takana tuleva kassa-
jonossa tulee aivan lähelle mua. Voiko Porvoossa tapahtua tuollaista.
Porvoossa tapahtuu juuri noin, mutta ootapa millaine kiista teille tulee siitä kapulasta joka laitetaan hihnalle. Porvoolaiset vänkää aina vastaan😤
Milloin tämä matka Porvoolle siis on?