Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
461/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kielsi lähtemästä! Ja sitten lähtee itse anopin ja lasten kanssa Linnanmäelle.

Itkettää ja suututtaa.

Linnanmäki on Porvoossa. Oon joskus käynyt siellä luokkaretkellä, oli pettymys.

Vierailija
462/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään vain, mutta menkää te muut vain sinne bussiin ensin ottamaan parhaat paikat. Minä voin seistä tai mennä vaikka tavaratilaan. Ja jos siellä on jotain tarjoiluja, niin minulle käy kyllä ihan joku haalea hanavesi ja kuivunut leivänkannikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalukemiseksi. Virtahepo olohuoneessa.

Vierailija
464/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään vain, mutta menkää te muut vain sinne bussiin ensin ottamaan parhaat paikat. Minä voin seistä tai mennä vaikka tavaratilaan. Ja jos siellä on jotain tarjoiluja, niin minulle käy kyllä ihan joku haalea hanavesi ja kuivunut leivänkannikka.

ole

Sukunimesi Pennanen?

Vierailija
465/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mielelläni kanssanne Porvoohon mutta olen juuri silloin menossa Thaimaaseen.

Vierailija
466/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko E-kuppi este romanssille?

Saanko painaa pään sun E-Cuppien väliin?

Vierailija
467/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on Latinon kriteerit naiselle, olisin halukas Porvoon matkaromanssiin!!!

Isot tissit ja kunnon rämemajava.

Mie luulen et se tykkää sellasista latina-beibeistä, eikä miun näkösistä rämemajava-siiderivalaista. Höh.

Oot siekin imatralta? Mie asun täs kulmilla, lappeentiellä.

Mennäänkö samaa matkaa? Matkalla voin silitellä siun majavaa, toivottavasti teikäläiset ei lähde mukaan.

Vierailija
468/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmuistoliitto tuo valoa maailmaan. Kaiken synkkyyden keskellä on onneksi Li Andersson.

Onko Likin mukana? Sitten minäkin tulen! Olen salaa ihastunut vaikka olenkin persu1

Vierailija
469/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmuistoliitto tuo valoa maailmaan. Kaiken synkkyyden keskellä on onneksi Li Andersson.

Onko Likin mukana? Sitten minäkin tulen! Olen salaa ihastunut vaikka olenkin persu1

Minä tulen kanssa ja yritän pokata liin, vaikka olenkin rasisti ja natsi, äänestin myös persuja.

Vierailija
470/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Av matka. Ei vasemmisto

Vierailija
471/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka v itun i diootti on alapeukuttanu ainakin etusivun kaikki viestit? Siis yksi ainoa.

Vierailija
472/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Mä en ole sittenkään ihan varma voinko lähteä. Flirttailen kuitenkin koko matkan naisille ja pyydän ne jatkoille ja sitten ihan viime hetkellä muistankin, että mullahan on vaimo, enkä voikaan sekstailla. Apua, mitä teen? Voinkohan kuitenkin tulla?

Jos lähdet vaimosi kuitenkin tekee avauksen jossa epäilee sinun pettävän Porvoossa ja lähtee valeasussa sinua seuraamaan.

Vierailija
473/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla raskaana, jos teen raskaustestin Porvoonmatkalla?? Vaikka se on viikko ennen kuukautisia?? 

Jos sä oot raskaana, niin mä rikon keittiön!

Vierailija
474/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pyytää The Kalastajaa järjestämään mato-ongintaa Porvoonjoella. Voisi samalla kertoa oman näkemyksensä avioerosta kaikille norjan taitoisille.

Todellakin lähden, jos Kalastajakin tulee.

En kestä :) kaikille norjan kielen taitoisille!

Onko palstan akateemikoissa norjan kielen tulkkia, niin saatais me kielitaidottomat amiksetkin.selvää:)

Vierailija
475/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olisi 1500-luvun lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
476/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kohta haluta lähteä tälle matkalle :D

Vierailija
477/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mukaan lähdössä Ap, joka tekee tänne palstalle joka päivä useita aloituksia, joissa se valittaa milloin mistäkin? Se on kirjottanu tänne miljoona eri vikaa sen miehestä ja sen parisuhteesta ja koko ajan se on jostain uudesta jutusta valittamassa ja haukkumassa sen miestä. Ehdotan, että jos Ap yrittää mukaan niin ei päästetä!

Vierailija
478/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olisi 1500-luvun lukijamatka Porvooseen?

Hewoswanckureilla ompi ialocukuicten hywa matkaa tehda. Rahwas culkekoon apoestolin cyydilla.

Vierailija
479/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 1500-luvun retkillä kuljettu härillä, hevosia tuskin oli muilla kuin aatelisilla.

Vierailija
480/1069 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja Porvoossa ei ole Linnanmäkeä, vaan Linnamäki, jolla sijaitsi muinoin ehkä tanskalaisten rakentama linna Porvoonjoen varrelle. Vallihauta on vielä nähtävillä ja alueella on tehty kaivauksia.