Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Otatte kuitenkin mukaan vaan jän'nämiehiä. Turha itkeä sitten kun ne pettää ja lyö teitä porvoossa! Syyttäkää itseänne kun tällainen kiltt'imies ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on Latinon kriteerit naiselle, olisin halukas Porvoon matkaromanssiin!!!
Isot tissit ja kunnon rämemajava.
Mie luulen et se tykkää sellasista latina-beibeistä, eikä miun näkösistä rämemajava-siiderivalaista. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen koira sopisi parhaiten Porvoon reissulle?
No tietysti se TAOSTELUKOIRA!!11
Ja taisrelun alkulämmittely koiralle prisman edessä kuumassa autossa
Tuttava perhe haluaisi tulla mukaan lokkeilemaan viikoksi
Toivottavasti pitelette kaasut sisällänne bussimatkan aikana, että ei tarvitse myöhemmin lukea päästöistänne ketjussa "noloimmat paukut"!
Toivottavasti mun ÄITi ei kuule TÄSTÄ. Se viHaa näitä REissuja
Vegaanina mun on pakko ilmoittaa heti nyt, etten sitten aio mitään jauhenlihaa matkalla syödä. Ja bussiin meidät paremmat ihmiset pitää laittaa eteen parhaimmille paikoille. Ja jos yhtään lihansyöjät haisee, niin hankkikoot oman bussin. Itse otan matkaevääksi 2 porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihana lähteä kesäiselle retkelle halki Suomen. Bussin isoista ikkunoista on kiva katsella maisemia, metsiä ja peltoja. Ja minne tahansa katseensa kääntää näkee niin paljon tekemätöntä työtä. Kyllä siinä vallan unohtuu että meillä kaikilla on omat rajoitteemme.
Jumalauta, Suski. Sä et tuu tälle retkelle mukaan. Tää on liian iso haaste sulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli eilen synttäri, nyt en tiedä, ehdinkö Porvooseen, kun pitää lahjoja mennä vaihtamaan. Mies ja anoppi tietää ihan tarkkaan, että muumituotteita en huoli. Mutta anoppi tykkää niistä, ja aina tuo jotain muumia lahjaksi.
Pistä ne muumituotteet toriin.fi myyntiin. Niistä saa nykyään kuulemma tuhansia euroja. Vastailet bussimatkalla kiihkeiden ostajien tiedusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää nyt sanoa totuus ihan suoraan kun kukaan muu ei näköjään uskalla, että turhaan te sinne Porvooseen menette kun sekin paikka on jo ihan täysin kaikenmaailman kaukomaailta tulleiden pilaama! Koleraakin rannoilla. On tämä monikulttuurisuus niiiiin hienoa, jes! Että jatkakaa vaan sen vihervasemmiston äänestämistä, pilataan Suomi kokonaan, eihän tää ole muuta kuin meidän kotimaa eihän tällä mitään arvoa ole, eihän meidän tarvitse tätä maata suojella, avataan rajat kaikille joo! Ettekö te tiedä kuinka paljon rikoksia ne kaukomaalaaiset täällä tekee, elättekö te tynnyrissä? Nyt pää pois sieltä omasta takapuolestanne ja herätys! Kaikenmaailman suleimanimuleimanit tulee tänne ja pakottaa teidän kouluikäiset lapset seksiin ja te ootte sitä mieltä että "kyllähän niitä ählämisählämeitä pitää auttaa, eihän ne siellä kotimaassaan pärjää, kyllähän ne pitää päästää tänne ra*skaamaan meidät kaikki". Oikeesti! Miten joku voi olla noin tyhmä! Missä utopiassa te oikein elätte? Nähkää todellisuus ja toimikaa! Just eilenkin oli Iltalehdessä että joku kukalie busmani oli ryöstänyt vanhuksen Helsingissä. Joka päivä uutisissa samoja juttuja, sellasta ne vaan täällä tekee, sitä varten ne tänne tulee! Ja te vaan tahdotte sulkea silmänne ja mennä nautiskelemaan jostain Porvoonretkestä. No menkää sinne vaan, sittenpähän opitte, tuskin ehditte bussista ulos astua kun joku muriaani käy teidän kimppuun, sittenpähän itkette! Silmät auki niinku olis jo! Että käy vihaksi tollanen...
Kuukerinsuukot on jo vanha juttu Porvoossa...
Ja sitten me kaikki naimme porvoolaisella terassilla....
niin hienon puutarhatontun. Mistahan sellaisen saisi ostettua.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pyytää The Kalastajaa järjestämään mato-ongintaa Porvoonjoella. Voisi samalla kertoa oman näkemyksensä avioerosta kaikille norjan taitoisille.
Todellakin lähden, jos Kalastajakin tulee.
Se norski voi kokata kaikenlaisia herkkuja teidän pestystä jauhenlihasta. Vaikka jauhenlihapullia tai jauhenlihakastiketta.
Porvoon linjan bussi on ajanut kolmoslaituriin Kampissa. Komea nuorehko ulkomaalaistaustainen kuski on puikoissa. Sisään rynnivät jo ensimmäiset mammat ja estottomin jo kyselemässä kuskilta, jos tältä mahdollisesti loppuisi vuoro Porvoon päässä ja kiinnostaisiko mahdollisesti seura? Jäi epäselväksi, miten innokkaan daamin kävi...
Ap on provo. 0/5. Yritä edes ensi kerralla, jookos?
Olenko outo jos minua kiihottaa Porvoon matka? Muita?
Mun miehellä on aivoverenvuoto ja mä olin kolarissa. Toinen käsi on irti ja jalka muussina. Lääkärit sanoo, että me ei päästä Porvooseen ennen kuin ollaan parannuttu! Mikä oikeus sillä on sellaista väittää!!!????? Kyllä ottaa päähän.
Minkä mallisia ja kokoisia alushousuja te käytätte ? Laittakaa ikä myös ja paino. Teen bussissa tilaston ja olen tyytyväinen.
Todellakin lähden, jos Kalastajakin tulee.