Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulinen ketju :))
Voitaisiin pyytää mukaamme myös palstalta tutuksi tulleet kalastajan vaimon, uinoainon, voileipäiinan ja ketä näitä nyt on.. iltajuhliin esiintymään Jenni Vartiainen.
Iltajuhla on tämän viiko lauantaina Vantaan Tikkurilassa kun siellä esiintyy kalevauva.fi.
Mikähän mun miehellä on, kun sekin haluais lähteä Porvooseen?
Eihän lähdetä sunnuntaina, kun se on meillä siivouspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Porvoon linjan bussi on ajanut kolmoslaituriin Kampissa. Komea nuorehko ulkomaalaistaustainen kuski on puikoissa. Sisään rynnivät jo ensimmäiset mammat ja estottomin jo kyselemässä kuskilta, jos tältä mahdollisesti loppuisi vuoro Porvoon päässä ja kiinnostaisiko mahdollisesti seura? Jäi epäselväksi, miten innokkaan daamin kävi...
Hei oottakaa nyt, oon vielä uimahallissa ja vielä pitää kuurata alapää kolmanteen kertaan, sen jälkeen lähden heti tulemaan sinnepäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse, kun on vauva syytikässä, niin vaikee tulla sinne bussiin... :((
Busseissa on nykyään lattialämmitys.
Niin on ja maalämmitys. Kyllä tarkenee
Kiva, että niin moni on lähti reissuun.
Matkalla huomasin, et miksi mä ja meidän perhe EI olla ylipainoisia.
Sivusimällä seurasin, kun ympärillä bussissa mammat lappasivat suuhunsa koko ajan jotain snäkiä. Olisipa ollut edes terveellistä, mutta sipsejä, colaa ja pussi tolkulla irtokarkkia. Ja olivat siiderivalaan näköisiä.
Maistuu siis tyhjät kalorit ja alkoholi...(joilakin oma pullo mukana...) Mietin onko lasun paikka?? Kiva reissu muuten, mut kanssamammat jaksoivat ällistyttää syömä- ja juomatavoillaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on niin ihanaa odottaa tätä matkaa, ja lähden mukaan vaikka olen raskaana. Voidaan matkalla miettiä nimeä meidän kolmannelle lapselle, kun edelliset ovat Ilpo ja Ulpu, että mikä sopii kolmanneksi. Pakkaan mukaan ison kasan raikkaita voileipiä minäkin!
Aivan!
Tarjoiluthan alkaa hahmottua.
Raikkaita voileipiä voisi olla välipalana.
Makaroonilaatikkoa illallisella.
Jälkiruuaksi osallistujat paistavat itse räiskäleitä, toimii samalla ryhmäytymisharjoituksena. Syödäänkö niitä saman tien kun valmistuvat, vai odotellaanko että saadaan kaikki valmiiksi ja syödään vasta sitten.
Jos pysähdytään matkalla ABC:llä, sinne voisi soittaa. Tilataan ennakkoon kaikille lehtipihvit Pepsillä, Janin ehdotus.
En lähde jos Minkkinen lähtee!
Auttakaa, etsin neljännelletoista lapselleni Porvoo-aiheista etunimeä! Ehdotuksia? Pera on etunimi.
Olimme ostamassa eväitä matkalle, kun kaupassa törkeä kassaneiti yritti iskeä miestäni. "Täällä on vapaa kassa" Törkeää. Peruin heti matkan ja jätin sen sian.
Missä kohtaa tapailua voi lähettää miehelle matkakuvan Porvoosta?
Olen pihdannut periaatteesta jo 5 viikkoa. Saako Porvoon matkalla selville, onko mieheni seksisika?
Muistakaa ottaa matkalle juomaksi DIETTILIMUA koska ne MAISTUU HYVÄLTÄ ja täyttää vatsaa!
Vierailija kirjoitti:
Olimme ostamassa eväitä matkalle, kun kaupassa törkeä kassaneiti yritti iskeä miestäni. "Täällä on vapaa kassa" Törkeää. Peruin heti matkan ja jätin sen sian.
Hyvä että sian jätit. Oliko hän narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sian jätit. Oliko hän narsisti?
Kalatiskillä jos miehesi kävi?
Vierailija kirjoitti:
En lähde jos Minkkinen lähtee!
Varo jos olet nainen hääkellot kilkahtaa.
Just, anoppi kuuli että olen lähdössä Porvoon matkalle, nyt on tunkemassa mukaan ja ehdotti että ajetaan alapäät posliiniksi reissun kunniaksi! Muita joilla on hullu anoppi?
Saanko ilmoittaa Aku Hirvinielle ja Pirkka-Pekka Peteiukselle tämän meidän matkan?
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa tapailua voi lähettää miehelle matkakuvan Porvoosta?
Ota peppuselfief bussissa Minkkisen kans
Mitähän tekisin, kun me ollaan uusperhe, jossa on siis minun lisäkseni mies ja miehen kaksi lasta, ja mies nyt jo vaatii, että maksan niiden lasten ruoat ja vaatteet ja pesen niiden pyykit, niin nyt mies tuossa sitten sanoi, että hän ja hänen lapsetkin lähtis mukaan Porvoon matkalle, mutta mun pitäisi maksaa niiden lasten matkaliput, ja miehen eksä on nyt sitten vielä suuttunut tästä matkasta ja sanoo, että lapset ei saa lähteä Porvooseen. Huoh. Ja miehen eksä on nyt vihaisena laittamassa ne lapset meille asumaan, koska Porvoon matka! Kahden viikon varoitusajalla kuulemma ne lapset muuttaa meille. Ärsyttää, kun lasten äiti ei ole opettanut niitä tiskaamaan kattiloita eikä pyyhkimään suuta ja niillä on vesirokkikin ja norovirus. Tässä mietin, että saakohan äitipuoli tehdä lasun niistä lapsista? Osaiskohan joku auttaa.