Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä ysäriteini, jalat alta vievä julkkisrakkautesi

Vierailija
12.08.2018 |

tai salaa kuolaamasi julkkisihastuksesi tai ketä julkisuuden henkilöä muuten vaan fanitit täysillä? Eli kenen kuvilla huoneesi seinät oli tapetoitu, kuka sai nuoren sydämen läpättämään, elämän tuntumaan elämisen arvoiselta, kenen tyttöystäviä inhosit jne...

Oma julkkisihastus oli ehdottomasti Jared Leto ja mistäpä muustakaan kuin Niin sanottu elämäni-sarjasta bongattuna. Niiiiiin ihana ja näytti mun mielestä vähän kouluihastukseltani.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini-ikäinen viime vuosikymmenen alussa ja silloin kävin hyvin kuumana Keira Knightleyhin. Nykyään ei kyllä iske yhtään. Aikoinaan kun salkkarit alkoi halusin olla kuin Saku Salin, joka sekin tuntuu jälkikäteen hieman omituiselta.

Vierailija
62/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori tuli kaupunkiin sarjasta se pitkätukkainen puoli-intiaani mies. Voi herrajjumala sitä lovetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai salaa kuolaamasi julkkisihastuksesi tai ketä julkisuuden henkilöä muuten vaan fanitit täysillä? Eli kenen kuvilla huoneesi seinät oli tapetoitu, kuka sai nuoren sydämen läpättämään, elämän tuntumaan elämisen arvoiselta, kenen tyttöystäviä inhosit jne...

Oma julkkisihastus oli ehdottomasti Jared Leto ja mistäpä muustakaan kuin Niin sanottu elämäni-sarjasta bongattuna. Niiiiiin ihana ja näytti mun mielestä vähän kouluihastukseltani.

Just tuon saman tulin tänne sanomaan eli Jared Leto Niin Sanotusta Elämästäni!! Muita oli Kurt Cobain, Keanu Reeves ja Edward Scissorhands eli Johnny Depp.

Vierailija
64/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jordan Catalano oli ensin ainut julkkisihastukseni, jonka muistin! Ah, sitä angstin määrää!

Vierailija kirjoitti:

Sijoittuu juuri ja juuri ysäriin, mutta Heath Ledger, kun 10 things I hate about you ilmestyi 😍

Olin myös umpirakastunut Robert Downey Junioriin Ally McBealissa.

Mutta silti ehkä suurin kaikista rakkauteni kohteista oli Prätkähiirten Turbo ala-asteella 🤫

Kunnes luin tämän viestin. Meillä on ollut tismalleen samat ihastuksen kohteet! 😄😄😄

Vierailija
65/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orlando Bloom oli aivan ykkösrakkauteni. Hän on kyllä edelleen komein mies jonka tiedän.

Rakastin syvästi myös Jasper Pääkköstä ja O.C:n Sethiä

OC alko 2003 eli tuskin olet ysäriteini.

T. 2000-luvun teini

Vierailija
66/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

River Phoenix,  Brad Renfro, Edward Furlong.

2 ekaa kuoli nuorena ja kolmas on rapajuoppo/narkkari :(

Vierailija
67/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Dawson Titanicissa ja DiCaprio vähän muutenkin siinä sivussa.

Vierailija
68/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melrose placen Grant Show. Piti googlettaa näyttelijän nimi, muuten en olisi muistanut. Lisäksi Jared Leto ja Nick Carter.

Grant Show on muuten nykyään Dynasty-rebootissa Blaken roolissa! Kesti hetki aikaa hoksata, että mistä sen näyttelijän tunnen, kun mullekin se oli teini-ihastus aikoinaan. Hyvin on säilynyt! 👍

Vierailija
69/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Viiden juttu-sarjassakin olin rakastunut siihen vanhimpaan isoveljeen ja jossain Pahan oma(voi olla että muistan väärin sarjan nimen?)-sarjassa Sheriffi oli päiväunieni kohde, joten olen selvästi ollut kiinnostuneempi vanhoista miehistä jo teininä. :D

Tarkoitatkohan Piru Irti-sarjaa (alkoi joskus 1995 v.) jossa paholaismaisena sheriffinä oli Gary Cole? Itsekin kuolasin sitä 12-vuotiaana. :D

Joo kiitos, Piru irti se olikin! Ja Gary Colea kuolaan vieläkin Veep-sarjassa..

Vierailija
70/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orlando Bloom oli aivan ykkösrakkauteni. Hän on kyllä edelleen komein mies jonka tiedän.

Rakastin syvästi myös Jasper Pääkköstä ja O.C:n Sethiä

OC alko 2003 eli tuskin olet ysäriteini.

T. 2000-luvun teini

Tiiätkö, ne teinivuodet voi osua siihen vuosikymmenen vaihteeseen

Vierailija
71/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori tuli kaupunkiin sarjasta se pitkätukkainen puoli-intiaani mies. Voi herrajjumala sitä lovetusta.

Mun äiti rakasti sitä myös! Meillä katsottiin sitä sarjaa vain sen miehen takia.

Vierailija
72/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten unohdinkin Jon Bon Jovin ja Mulderin omasta listasta!

Ooh, muitakin Mulder-faneja!

Vierailija
73/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kyllä kuolaamisen jo ennen teini-ikää

Rakkaani ikuisesti robin of sherwood MICHAEL PRAED, ainoa oikea!!!!

https://media.immediate.co.uk/volatile/sites/3/2016/02/101131.jpg

Hahaa! Sama!

Mutta siis voi juma tätä lankaa. Mä oisin teininä pannu vähintään puolia kaikista jo mainituista.

Vierailija
74/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kyllä kuolaamisen jo ennen teini-ikää

Rakkaani ikuisesti robin of sherwood MICHAEL PRAED, ainoa oikea!!!!

Tämä!!!

Vierailija
75/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Kotipelto <3

Vierailija
76/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darren Hayes oli aivan ihana:) Kieltämättä vielä parikymppisenä sydämeni särkyi hieman kun kuulin hänen asuvan Lontoossa poikaystävänsä kanssa. Boyzonesta lempparini oli Stephen, joten tiettyä kaavaa oli havaittavissa.. Olihan noita sitten muitakin, mutta toi Darren oli se nro1.

Vierailija
77/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varg Vikernes :'DD

Vierailija
78/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorenzo Lamas sarjasta renegade 😀

Vierailija
79/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hitin ihme Jamie Walters, yyh miten lälly omaan nykymakuun verrattuna. 😀 Esiintyiköhän jossain TV-sarjassakin, nimikin piti googlettaa kun oli unohtunut.. Mutta silloin olin niiin ’rakastunut’.

Vierailija
80/103 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu Reeves, uuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän