Sinä ysäriteini, jalat alta vievä julkkisrakkautesi
tai salaa kuolaamasi julkkisihastuksesi tai ketä julkisuuden henkilöä muuten vaan fanitit täysillä? Eli kenen kuvilla huoneesi seinät oli tapetoitu, kuka sai nuoren sydämen läpättämään, elämän tuntumaan elämisen arvoiselta, kenen tyttöystäviä inhosit jne...
Oma julkkisihastus oli ehdottomasti Jared Leto ja mistäpä muustakaan kuin Niin sanottu elämäni-sarjasta bongattuna. Niiiiiin ihana ja näytti mun mielestä vähän kouluihastukseltani.
Kommentit (103)
Jon Bon Jovi, Sebastian Bach, Keanu Reeves, Johnny Depp... ja tietty Luke Perry :D Olihan noita muitakin. Ehkä Jon ylitse muiden.
Miten unohdinkin Jon Bon Jovin ja Mulderin omasta listasta!
Koti kuntoon sarjan isä, eli Tim Allen... :D
Leonardo DiCaprio Romeossa ja Juliassa, jonka kävin katsomassa ehkä viisi kertaa. Sitten siitä tuli Titanicissa kaikkien palvonnan kohde ja koin, että minut oli ryöstetty, toisaalta Leo oli silloin kaikissa julistelehdissä, joten tavallaan olin iloinen.
BSB:n Brian ja Zac Hanson (jonka synttärit muistan vieläkin joka vuosi 😂🙈). Myös Johnny Depp ja Leo DiCaprio, muttei ihan samalla levelillä.
Mutta niin elämässä vaan kävi ettei kukaan yllä mainituista tullut hakemaan mua kotoa naimisiin :(
Johnny Depp ja Kirk Hammett. Ehkä vähän vieläkin.
15-vuotiaan minun salainen julkkisihastus oli Tom Hanks 😂
Kylmän ringin Ryan O'Reilly💔 Ainoa julkkisihastus joka on kestänyt myös aikaa niin että vieläkin hymyilyttää kun katson uusintoja.
Blossomin Joey.
Beatlesit nuoruuden loistossaan😍
Sarah Michelle Gellar ja Neve Campbell
Hausmyllyn Jason/Drome ja Kikka.
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Viiden juttu-sarjassakin olin rakastunut siihen vanhimpaan isoveljeen ja jossain Pahan oma(voi olla että muistan väärin sarjan nimen?)-sarjassa Sheriffi oli päiväunieni kohde, joten olen selvästi ollut kiinnostuneempi vanhoista miehistä jo teininä. :D
Tarkoitatkohan Piru Irti-sarjaa (alkoi joskus 1995 v.) jossa paholaismaisena sheriffinä oli Gary Cole? Itsekin kuolasin sitä 12-vuotiaana. :D
En kehtaa mainita nimeä, mutta eräs näyttelijä joka oli jo 90-luvulla melko iäkäs. Nyt hän on jo kuollut.
Lista -ohjelmaa juontanut Jani Juntunen oli mielestäni ihanista ihanin.