Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jeesus ilmestyy niin harvoille?

Vierailija
11.08.2018 |

Tai Jumala puhuu. Luen Veikko Hurstin kirjaa "sillä minun oli nälkä" ja se on täynnä vaikuttavia kokemuksia

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä on Jeesus 😍

Olet varmaan kokenut Jeesuksen tulemisen aika monta kertaa :)

Vierailija
22/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ilmestyi minulle kerran ja kertoi ettei Jumalaa saa pitää lähimmämmäisen rakkauden ja järjen tiellä. Rakkaus on kaikki kaikessa ja se ohittaa jopa Jumalan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus ilmestyy vain kristityille? Ei koskaan vaikka kiinalaiselle ole ilmestynyt.

Monille mslimeille Hän on ilmestynyt maissa joissa ei saa evankeliumia julistaa, esim unissa. Kuulin kahdesta pojasta jotka matkustivat yhteen kotimaan kaupungeista 1000km bussilla. Kristillisessä kirkossa he "näkivät" sisimmässään saman valkopukuisen hahmon jonka unessa. Heistä tuli Jeesuksen seuraajia.

Tätä tapahtuu enenevästi nykyisin. Tosin moni maksaa hengellään.

Vierailija
24/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on paikoin herätyksiä, paljon tulee uskoon. Meidän jouluvalot ovat usein vanki-kristittyjen tekemiä.

Vierailija
25/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai Jumala puhuu. Luen Veikko Hurstin kirjaa "sillä minun oli nälkä" ja se on täynnä vaikuttavia kokemuksia

No kaikilla se aivojen häiriö ei ilmene uskonnollisena kokemuksena. Alla tieteellistä tietoa uskonnollisen kokemuksen neurobiologiasta:

https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/uskonnollinen_kokemus_t…

Vierailija
26/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista maailmanuskonnoista käännytään kristinuskoon. Kansainvälisessä lähetyskonferenssissa kukin maailman kolkka kertoi kuulumisiaan. Paljon uusia kirkkoja joka puolella.

Kun tuli skandinaavien vuoro, kokousväki rupesi itkemään.

Vierailija
27/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka pilkkaatte Jeesusta, rukoilkaa. Jeesus auttaa. Hylätkää saatana ja ottakaa Jeesus vastaan. Ette halua mennä kadotukseen. Kuoleman jälkeen on myöhäistä katua. Ottakaa Jeesus vastaan nyt, kun vielä voitte.

Vierailija
28/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus ilmestyy vain sellaisille, jotka ovat altistuneet kristilliselle aivopesulle?

Miksi koskaan Jeesus ei ilmesty juutalaiselle, muslimille, hindulle tai budhalaiselle?

Kyllä vain on ilmestynyt ja ilmestyy vastakin. Olen lukenut tositarinoita näistä. Jeesus on ilmestynyt kaikenlaisille ihmisille, myös sellaisille, jota eivät ole tunnustaneet tietoisesti mitään uskoa tai uskontoa. Myös lapsille ja nuorille Jeesus on ilmestynyt.

Selvää on, että useat näistä ihmisistä ovat ottaneet Jeesuksen todesta ja alkaneet elää sen mukaisesti. Näistä on useita kirjojakin.

Vierailija
29/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee muuten mieli kurkkuvoileipää.

Vierailija
30/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain harvat näkevät harhanäkyjä, onneksi.

Vierailija
31/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi ihmetellä miksi Jeesus ilmestyy kenellekään? Kuollut mies?

Tuollainen kummittelu on niin 0-lukulaista.

Vierailija
32/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain harvat ovat todellisessa uskossa.

Jeesus ei ole ilmestynyt minulle, mutta Saatana puhuu kanssani usein.

Vierailija
33/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka pilkkaatte Jeesusta, rukoilkaa. Jeesus auttaa. Hylätkää saatana ja ottakaa Jeesus vastaan. Ette halua mennä kadotukseen. Kuoleman jälkeen on myöhäistä katua. Ottakaa Jeesus vastaan nyt, kun vielä voitte.

Ota itse vaan. Mä en tee elämästäni helvettiä jonkun uskonnon tähden.

Vierailija
34/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain harvat ovat todellisessa uskossa.

Jeesus ei ole ilmestynyt minulle, mutta Saatana puhuu kanssani usein.

Ai sinäkin... Vaimo huutaa minullekin monta kertaa viikossa että "Kenen Saata nan kanssa olet taas kaljalle menossa?!?"

Vierailija
35/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitää olla noin pilkallinen. Olen lähtöisin väkivaltaisesta alkoholistiperheestä ja turvauduin jo lapsena rukoukseen. Koen rukoksiini vastatun, olen väitellyt ja hyväpalkkaisessa työssä, minulla on ihana mies ja ihanat lapset. Olen noussut ojasta hyvään, onnelliseen elämään ja voin sanoa, että minulle Jeesus on ilmestynyt. Ei näkynä vaan läsnäolona.

Vierailija
36/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ja uskonto on pään sisäinen ilmiö. Mutta silti ilmiönä täysin todellinen.

Vierailija
37/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain positiivista haluaa sanoa, enemmistö suomalaisista uskovista on ihan harmittomia. Sitä ei voi sanoa kaikista uskonnoista.

Vierailija
38/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaaminen on paholaisen töitä. Ottakaa Jeesus vastaan elämässä. Kuoleman jälkeen katuminen on liian myöhäistä. Valinta on helppo: Valitsetko iankaikkisuuden Jeesuksen kanssa vai paholaisen seurassa?

Vierailija
39/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaaminen on paholaisen töitä. Ottakaa Jeesus vastaan elämässä. Kuoleman jälkeen katuminen on liian myöhäistä. Valinta on helppo: Valitsetko iankaikkisuuden Jeesuksen kanssa vai paholaisen seurassa?

Miten niin helppo? En ole jutellut kummankaan kanssa, joten en tiedä kumpi on parempaa seuraa.

Vierailija
40/92 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus tulee kovin nopeasti, Saatana jaksaa ja jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan