Haaveena maalauskurssin alottaminen, onko tietoo?
Oletteko olleet jollain kurssilla (kansalaisopisto)?
Osasitteko jotain ennestään? Eli olitteko aijemmin harrastaneet?
Mitä siellä oikein oli, esimerkkejä mitä teitte? Oliko semmosta, että opettaja sanoi että nyt tehdään tätä ja kaikki teki samaa vai millasta? Suosittelisitteko semmoselle, joka ei oo 20 vuoteen piirtäny tai maalaillu mitään?
Kommentit (26)
mun hiilityön naismalli kuvauksen ope kävi toteamassa että vähän valaalta näyttää - vai olinkohan se minä itse - en muista.. sielläkin vain ne osaavimmat sai sit ohjausta ja muu töherteli itsekseen myötähäpeän viitta niskassaan open taholta. nou tänks ite opettelen taiteita .... yksin.557
Outoja kursseja teillä - ja etenkin opettajia. Jos kurssi on kansalaisopiston, ei olehomma eikä mikään antaa palautetta huonosta tai puutteellisesta ohjauksesta esimerkiksi rehtorille. Kurssit on tarkoitettu kaikille, ja kaikille ne kuuluvat. Ammattilaiskurssit erikseen, sen varmasti ymmärtävät kaikki.
Kyl annoin palautetta (nimettömänä).
terv. se jonka ope oli kärttysä ja lemahti
ps. Just tää sama ope jatkaa open hommia samassa työväen opistossa.
Miks hitossa osaavimmat saa ohjausta? Eihän ne edes tartte sitä.
Mulla oli hassu kokemus. Opettajan mielestä tein asetelman liian pienenä (eli liikaa taustaa mukaan) ja se otti mun työvälineet ja alko piirtää alusta loppuun asti sen itte. Mä istuin ihmeissäni ja tumput suorina vieressä. Se ei ees selittäny mitään tehdessään, istui ja piirsi vaan ihan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks hitossa osaavimmat saa ohjausta? Eihän ne edes tartte sitä.
Mulla oli hassu kokemus. Opettajan mielestä tein asetelman liian pienenä (eli liikaa taustaa mukaan) ja se otti mun työvälineet ja alko piirtää alusta loppuun asti sen itte. Mä istuin ihmeissäni ja tumput suorina vieressä. Se ei ees selittäny mitään tehdessään, istui ja piirsi vaan ihan hiljaa.
Siis ENITEN ohjausta, piti kirjoittaa.
Yhden taidekurssin vetäjä lemahti aina vanhalta viinalta ja räyhäs. Ei sille uskaltanu jutella.