Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mikään ei riitä..

Aisankannattaja
10.08.2018 |

10 vuotta aviossa. 1 lapsi.
Edelleen hän on elämäni rakkaus. Olen- Huolehtiva rakastaja. -Siedettävän näköinen. -Korkeasti koulutettu. -Keskustelutaitoinen. -Hyvässä työssä(n.100k€/v).Meillä- OK-talo. -Mökki.
-Vene. Minä- Siivoan. -Tiskaan. -Vaadin saada pestä pyykit. -Hoidan kodin remontit, 95% kaikki.

Vaimo. Tyytymätön. Eroamme.
V:ttu! Kiittämättömyys maailman palkka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee vaikutusta. Miehelläni on neljä kertaa pienemmät tulot ja ei ole mökkiö venettä saati ok taloa. Kyllä meillä on ihana elämä, ei tarvi suorittaa kuten teillä näyttää olevan. Olen pahoillani erostasi. Tsemppiä. Palkkaa hyvä mies siivoja.

Vierailija
2/6 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikuinen avio-onni ole taattua, vaikka kuinka tekisi parhaansa. Mutta ainakin olet yrittänyt! Inhottavaahan tuo on, mutta eipä tuossa paljon valinnanvaraa enää ole. Muista kuitenkin, että voit olla onnellinen ilman tätä tulevaa exääsi. Erosta toipuminen tietysti ottaa aikansa ja vaatii myös itsetutkiskelua sun muuta henkistä harjoittelua. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä olet oikeassa, joskus edes kaikki ei riitä.

Paska juttu, mutta parisuhteessa ei riitä, että asiat on kunnossa. Kun liekki sammuu, ei hiillosta saa yleensä enää syttymään.

Älkää pitäkö toisianne itsestäänselvyyksinä.

Vierailija
4/6 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
5/6 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaaliset asiat ei riitä. Tuo okt, vene ja mökki kertoo minulle aika kulutuskeskeisestä ja suorittavasta elämäntyylistä, mutta toisaalta myös siitä, että em. asioilla on pyritty täyttämään jotain suurempaa (ei-aineellista) tarvetta, sen tarpeen aiheuttamaa tyhjyydenkokemusta. Varmaan sulle ja oletettavasti sun työkavereille sekä entisille opiskelukavereille tämän tyylinen elämä on täysin normaalia, kun sitä on tavoiteltu ja se koetaan varmaan samankaltaisten kesken saavutuksena myös, mutta itselleni se olisi taakka.

Tee tunnelukkotesti netissä ja vastaa rehellisesti, joka kohtaan. Suosittelen.

Vierailija
6/6 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä vai on liikaa? Siinä kysymys, jota miettiä. Minulle tuossa olisi enemmänkin liikaa, kuin liian vähän. Tyytymättömyys voi tulla ihan päinvastaisista asioista, kuin olettaa saattaa. Tämä jatkokommenttina jo kirjoittamaani viestiin. Tänään oli jossain mediassa juttua siitä, että ero kolhaisee usein sellaisia miehiä kovimmin, joiden itsetunto on rakentunut pitkälti suorituksien, suorituskrskeisyyden varaan. Veikkaan, että sulla on näin. Se että rakastat yhä vaimoasi vahvistaa epäilystä, että sulla on edessä rankat ajat. Sä selviät kyllä.