Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun naapuri pitää ikkunaa auki ja kuuntelee meitä

Vierailija
10.08.2018 |

Kaikki laulut, huudot, pierut ja salaisuudet kuuluvat naapuriin. Ei mitään kotirauhaaja yksityisyyttä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko siellä pihalla on niitä salaisuuksiaan huudella.

Vierailija
2/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hiljaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri pitää oveakin auki ja kuuntelee isoilla hörökorvillaan.

Vierailija
4/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko siellä pihalla on niitä salaisuuksiaan huudella.

Pönttö, viereisen asunnon ikkunaa.

Vierailija
5/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat ovet auki, joten naapurien mölyt menee läpi seuraavaan naapuriin.

Vierailija
6/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulen sun hengityksesikin.

Vierailija
7/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa oma ikkuna kiinni

Vierailija
8/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurilla oli tapana kurkistella postiluukusta ja luuli etten huomaa mitään. Kerran hiivin ovelle sivusta ja tujautin aivastuspulveria sille naamaan. Eipä ole sen jälkeen näkynyt.

Vierailija
9/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ikkunas kiinni, niin ei kuuntele. Vai onko niin, että vain sinä saat pitää ikkunat auki. Naapurisi saa tehdä kotonaan mitä haluaa, vaikka kuunnella sinua.

Vierailija
10/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulette sitten ap porukat olevanne kovinkin mielenkiintoisia? Voin sanoa, ette ole. Harmittaako nyt?

Vierailija
11/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli just tommosia tahvoja 3kpl joka puolella tonttia, aina osoittivat mieltä jos oltiin sillä puolen pihaa samaan aikaan. Kuulemma kyylättiin:D Yritä siinä nyt olla muksujen kanssa kesällä ulkona ja vaihtaa aina eripuolelle missä oli tyhjää. Nyt on uudet naapurit kilsan päässä ja saavat olla meistä ihan rauhassa.

Vierailija
12/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö sen korvien heiluvan vai mistä tiedät että kuuntelee teitä?

Vierailija
13/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurilla oli tapana kurkistella postiluukusta ja luuli etten huomaa mitään. Kerran hiivin ovelle sivusta ja tujautin aivastuspulveria sille naamaan. Eipä ole sen jälkeen näkynyt.

Apua, kuolen nauruun...........:)

Vierailija
14/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis ainakin ihan sama, jos naapuri kuulis meidän puheet.

Ei sitä kauaa jaksais kiinnostaa se, mitä me ostetaan kaupasta ja kuka tekee tällä kertaa mitä, monelta alkaa koulut ja mitä vikaa on autossa taas.

Vierailija
15/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tapana kurkistella postiluukusta. Et tujauttanut aivastuspulveria. Tekstistäsi päätellen olet noin 13-vuotias tai sen tasolle jäänyt. Menepä jo nukkumaan.

Vierailija
16/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kauaa jaksais kiinnostaa se, mitä me ostetaan kaupasta ja kuka tekee tällä kertaa mitä, monelta alkaa koulut ja mitä vikaa on autossa taas.

Jaksaa kyllä kiinnostaa.

Vierailija
17/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet miehet jaksaa aina kuunnella naisia.

Vierailija
18/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tapana kurkistella postiluukusta. Et tujauttanut aivastuspulveria. Tekstistäsi päätellen olet noin 13-vuotias tai sen tasolle jäänyt. Menepä jo nukkumaan.

Usko tai älä, sama se minulle on. Muista sinä ottaa pamisi että saat nukuttua ja rullaa villasäärystimesi ylös ettei suonenveto iske.

Vierailija
19/19 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa kyllä kiinnostaa.

Eikö se ole ihan sama, jos kiinnostaa? Ei se niistä teidän jutuista kai isoja lööppejä saa...