Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan hankkinut ajokorttia takaisin menetettyään ajo-oikeuden?

Vierailija
10.08.2018 |

Itse olen menettänyt ajokortin vuosia sitten, kun unohdin kakkosvaiheen. Onko joku tehnyt samoin ja hankkinut ajo-oikeuden takaisin myöhemmin? Paljonko maksoi ja kuinka paljon piti kerrata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen menettänyt ajokortin vuosia sitten, kun unohdin kakkosvaiheen. Onko joku tehnyt samoin ja hankkinut ajo-oikeuden takaisin myöhemmin? Paljonko maksoi ja kuinka paljon piti kerrata?

Kuka on niin idiootti että unohtaa kakkosen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs tuota. Työkaverikin ajelee ajo-oikeudetta (ei kuulemma ole aikanaan ollut varaa kakkosvaiheeseen) katsastamattomalla autolla josta verot maksamatta..

Mutta joo, vakavasti ottaen, miksi ei voisi korttia hankkia? Ei muutaku rohkeasti koulunpenkille jos koet hyötyväsi ajokortista.

Vierailija
4/4 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi just samoin ja nyt 10v.tauon jälkeen päätin ajaa kortin takaisin.Itsellä kulut on ollu:lääkärintodistus yksityisellä n.70 EUR,ajolupa poliisilta muistaakseni n.40eur,teoriakoe 35eur(En käynyt teoriatunneilla)Ja 3 ajotuntia 80eur/h.Lisäksi ajokoe ja auton käyttö kokeessa n.200.Eniten loppusummaan vaikuttaa että kuinka paljon haluaa/tarvitsee ottaa ajotunteja.