Kuinka monella EI nykyään ole tatuointia?
Niin tuntui että nykyään näkee tatuointeja kaikialla. Onko joku jonka tuttavapiirissä monella EI ole yhtään tatuointia?
Kommentit (46)
Minun tuttavapiirissäni aniharvalla on tatuointi, mutta minäpä en olekaan milleniaali.
Ketä kiinnostaa kenellä on tai mitä ei jollain ole.
Minulla on muutama, ei kiinnosta se ettei sinulla ole tai jollain olisi enemmän kuin minulla. Jokaisella on kuitenkin oma keho, jota koristaa haluamallaan tavalla.
Taidamme Ap liikkua eri piireissä, kun omista läheisistä ja ihmisistä joiden kanssa olen tekemisissä enempi on toki joillain tatuointi, tai jopa useampi mutta kyllä he vielä, ainakin toistaiseksi huomattava vähemmistöä edustavat.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavapiirissäni aniharvalla on tatuointi, mutta minäpä en olekaan milleniaali.
Minäpä olen, mutta en silti tunne kuin pari henkilöä joilla on tatuointi.
Minulla ja miehelläni ei ole tatuointeja, mutta aika vähemmistössä ollaan. Miehen kahdella kaverilla ei ole, muista en voi olla varma. Miehen toisella siskolla on monia, toisella ei yhtään.
Mistäpä sitä tietää, kun monella on joku pieni tatska piilossa vaatteiden alla, ja jos kyse on naapurista tai työkaverista, niin eipä niitä yleensä näe.
Ei tatuoinnit ole enää muodissa nykynuorilla, niitä pidetään nykyään vain vahvana wt-merkkinä. Se tatuointi sukupolvi meni jo hetki sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama, ei kiinnosta se ettei sinulla ole tai jollain olisi enemmän kuin minulla. Jokaisella on kuitenkin oma keho, jota koristaa haluamallaan tavalla.
Sano vain minua -en ole A- ahdasmieliseksi, mutta kyllä minusta osa tatuoinneista kertoo tai antaa mielikuvan, joka ei aina ole kovinkaan imarteleva ja arvostettava. Mutta kai sekin on joillain tarkoitus.
Mulla ja miehellä ei ole, eikä tietääkseni kummankaan sisaruksilla.
Ei ole minulla ja vähemmistöä olen tuttavapiirissä. Onneksi nykynuorilla harvemmin näkee.
Muistaakseni jossain luki että joka viidennellä suomalaisella on tatuointi? Toki otantakin saattaa olla vauvasta vaariin.
Mulla ei ole eikä tietääkseni kenellekään ystävälläni saunailloissa näkemästäni päätellen. Olemme x-sukupolvea eli vanhoja kääkkiä. Tiedän kyllä ikäisiäni, jotka on tatuoitu läpeensä mutta itse en hengaa näissä seuroissa.
Vierailija kirjoitti:
"Keho" on keksimällä keksitty uudissana alkuperäisen ruumiin ja ruhon tilalle. Ruumiista tuli uskonnollisen vastakkain asettelun ("Sielu hyvä, ruumis paha") myötä melkein tabu, kelpaa nykyään vain hautajaisiin.
Minulla ei ole, eikä tule tatskoja.
Roskasakin tunnusmerkkejä.
Kyllä suurimmalla osalla on. Jos otetaan joku 50 tuttua niin niistä tyyliin 38:lla on joku tatuointi. Osalla pieni joka on helppo peittää, osalla muutama ja osalla paljon, näkyvää ja/tai suuria. Minulla ei ole.
Ei oo, mut mul on uudet kenkät, tanää ostin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni ei ole tatuointeja, mutta aika vähemmistössä ollaan. Miehen kahdella kaverilla ei ole, muista en voi olla varma. Miehen toisella siskolla on monia, toisella ei yhtään.
Mistäpä sitä tietää, kun monella on joku pieni tatska piilossa vaatteiden alla, ja jos kyse on naapurista tai työkaverista, niin eipä niitä yleensä näe.
Eli olet pannut niiden kahden kaverin kanssa ja nähnyt heidän kaikki paikkansa :DD Muista et voi olla varma, kun olet nähnyt vain vaatteet päällä.
Minun ystäväpiirissä tatuointi on aivan no-no. Kuka haluaisi olla vapaaehtoisesti juntti wt?
Harkitsin joskus tatuointia, mutta nyt olen tyytyväinen, että on "puhdas" iho, kun enemmistöllä alkaa olla tatuoinnit.
Miten kuvittelet, että kysymkseesi ylipäätään on olemassa vastausta?