Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella EI nykyään ole tatuointia?

Vierailija
10.08.2018 |

Niin tuntui että nykyään näkee tatuointeja kaikialla. Onko joku jonka tuttavapiirissä monella EI ole yhtään tatuointia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoimattomat taitaa olla jo vähemmistöä alle 30 vuotiaissa miehissä ja naisissa.

Onko näin? Nyt niitä tosiaan näkee paljon,mutta veikkaan että tämä on melko lyhytaikainen trendi. Kohtaa taas vain tietyntyyppinen ihmisen harrastus.

Vierailija
42/46 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim Tinderissä 90 prosenttisesti 35-40-vuotiailla miehillä on vähintään se yksi tatuointi olkapäässä. Oikeasti. Jopa niillä perusisukeilla. Itse arvostan puhdasta ihoa ja laumasieluttomuutta, joten siksi on tietysti kätevää kun ne liikuttavan ylpeinä esittelevät sitä vähintään yhdessä kuvassa ja tietää painaa rastia. Mutta ikävän pieni on kohderyhmäni kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä ei ole tatuointia, olemme 41 ja 43 v. Tuttavapiirissämme olemme selkeästi vähemmistöä, arvioisin että noin 70-80 prosentilla ikäisistämme tutuista on vähintään yksi tatuointi.

Vierailija
44/46 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitää joka päivä jauhaa? 

Vierailija
45/46 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 28-vuotias, jos sillä on väliä. Minulla ei ole tatuointia eikä lähipiirissäni ole kenelläkään muulla tatuointia kuin isälläni. Ei kellään ystävälläni, sukulaisellani tai kovin löheisellä tuttavallakaan. Muutaman sentään tiedän keillä on mutta ovat työkavereita tai opiskelututtavia, eivät mitään läheisiä tuttuja.

Vierailija
46/46 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni suurimmalla osalla ei ole tatuointeja. Itse olen poikkeus. Mutta eikö tämä olisi parempi gallupini kuin keskusteluna?