Mikä tekee elämästä mielekästä?
Mulla on nyt tuo mielekkyyden tunne hukassa pahemman kerran.
Kommentit (26)
Laadukas keskustelu, liikunta, luonnon seuraaminen, se että voi auttaa tai opettaa toista jossain asiassa. Siinä omat suosikkini.
Elämästäni mielekästä tekee se että minua tarvitaan.
Minulla on aikuinen tytär jolla oma elämä ja koti, ja työ, mutta joka sanoo tarvitsevansa minua vielä pitkään elämässään! Meillä on loistavat välit.
Mielekästä tekee myös koira ja kissa. Koiran kanssa pitkät ihanat lenkit metsissä ja rannoilla, luonnon kuuntelu ja tarkkailu. Käsityöt, hyvät kirjat. Se että olen vapaa menemään ja tulemaan, sinkkuna elän ja olen eläkkeellä joka riittää hyvin.
Olen kaksi kertaa ollut todella vakavasti sairas. Niin että kuoleman mahdollisuus oli tosi ja läsnä. Kummallakin kertaa nousin, ja olen niin kiitollinen elämästä etten osaa kuvata! Syvä nöyryys elämää ja kuolemaa kohtaan. Elämä ei ole itsestäänselvyys. Se voidaan ottaa pois odottamatta!
Kiitollisuus tulee ihmisen sisimmästä, samoin aito oikea onni. Ei sitä voi kukaan toinen antaa eikä millään rahalla ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Usko Jeesukseen tekee elämästä mielekästä.
Sama täällä, ilman Jeesusta en jaksaisi elää tässä matoisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko Jeesukseen tekee elämästä mielekästä.
Sama täällä, ilman Jeesusta en jaksaisi elää tässä matoisessa maailmassa.
Sitten vielä omat lapset antaa tarkoituksen elämälle.
Tie, että tietää olevansa koko ajan matkalla ja kehittyy ,kohtaa uusia tilanteita, ihmisiä, asioita. Joka päivä voit tehdä jotain paremmin tai jotain uutta, kehittyä. Jos sanon että kannattaa tutustua Jeesuksen niin joku aina provosoituu mutta jos en sanoisi niin voisin yhtä hyvin olla vastaamatta kysymykseen, sen mitä minä elämästä ja rakastamisesta tiedän.