Ei enää Classic Pizzaa tai Fafa's ruokia
Onneksi voin kuluttajana tehdä päätöksen mitä tuen, mitä en.
Kommentit (42)
Multa on varmaan mennyt ohi, mutta miks ei fafas?
Facebook seinältä voi lukea kaikkea kivaa
En ole edes kuullut kummastakaan niin eipä ole onneksi tullut tuettua.
En ole ap, mutta minä en käy enää Fafa’sissa, koska heillä ei palvella suomeksi. On muita kivoja paikkoja on missä voi käydä esim Chalupa.
Vierailija kirjoitti:
Facebook seinältä voi lukea kaikkea kivaa
Fafa’s kanssa?
Classic pizza onkin ihan paska mutta mitä vikaa Fafasissa?
Eikös tuota ole reposteltu lehdissä https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/692969-classic-pizzan-tyontekija…
Kumpikaan ei ota huomioon Neuvostoliiton hajoamista.
Ravintola-alalla on kaikenlaista porukkaa töissä. Työnantaja sanoo että nämä vouhkaajat on irtisanottu rikkeiden takia ja ei voi asiaa enempää kommentoida. Työntekijät taas voi narista lehtiin vaikka mistä. Itsehän ovat sopparit kirjoittaneet. Ei ketään väkipakolla töihin raahata.
Eiköhän fafasin rahat mene teroille
Fafa's on ihan ryöstöpaikka nykyään. Annoskoko on varmaan puoliintunut viime kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ravintola-alalla on kaikenlaista porukkaa töissä. Työnantaja sanoo että nämä vouhkaajat on irtisanottu rikkeiden takia ja ei voi asiaa enempää kommentoida. Työntekijät taas voi narista lehtiin vaikka mistä. Itsehän ovat sopparit kirjoittaneet. Ei ketään väkipakolla töihin raahata.
Jo tuollaisten ”salassapitosoppareiden” olemassaolo viittaa vahvasti siihen, että kyseessä on nk. pas*kafirma.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta minä en käy enää Fafa’sissa, koska heillä ei palvella suomeksi. On muita kivoja paikkoja on missä voi käydä esim Chalupa.
Sama. Tämä suomea puhumattomuus ravintoloiden henkilökunnissa on Helsingissä yleistynyt hullun lailla, ja protestoin kehitystä sillä etten asioi paikoissa joissa ei palvella suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tämä suomea puhumattomuus ravintoloiden henkilökunnissa on Helsingissä yleistynyt hullun lailla, ja protestoin kehitystä sillä etten asioi paikoissa joissa ei palvella suomeksi.
Matkustelen paljon ja puhun mielelläni englantia, mutta olen kyllä tuossa täysin samaa mieltä. Kyllä Suomessa pitää saada palvelua suomeksi.
Iso-Roban Fafa'sissa puhutaan enimmäkseen englantia, mutta muissa on hoitunut suomeksi. Chalupassa taas ei puhuttu viimeksi suomea.
Vierailija kirjoitti:
Fafa's on ihan ryöstöpaikka nykyään. Annoskoko on varmaan puoliintunut viime kerrasta.
En ole huomannut tälläistä, mutta henk.koht ei haittaisi vaikka vähän pienentyisi (jos hinta laskee myös). Yleensä jaksan syödä vain puolikkaan pitan.
Vierailija kirjoitti:
Iso-Roban Fafa'sissa puhutaan enimmäkseen englantia, mutta muissa on hoitunut suomeksi. Chalupassa taas ei puhuttu viimeksi suomea.
Kallion Fafa'sissa en ole kertaakaan henkilökunnan kuullut puhuvan suomea.
Minäkin jätän väliin samoista syistä. Kyllä Suomessa pitää saada palvelua suomeksi.
Mikäs Fafa'sissa on vikana?