Onko liikaa jos uudet opiskelevat kuljettavat munaa lusikassa suusta suuhun?
Onko nöyryyttävää uuden lukuvuoden alkuun? Niin ja elintarvikkeitakin menee hukkaan.
Kommentit (9)
On nöyryyttävää. Minä olen mukana järjestämässä näitä opiskelujen aloitusaktiviteetteja yliopiston ainejärjestössä ja meillä prioriteetti on siinä, että ei säikäytetä niitä ujoimpia heti ensimmäisenä iltapäivänä niin, että ne ei enää edes halua osallistua mihinkään meidän toimintaan, koska jää heti huono kuva. Meillä on suunnitelmissa (jos sää sallii) ulkona lautapelejä piknikillä ja lisäksi niille, jotka haluaa niin esim. mölkkyä, sulkapalloa yms. Ne muna lusikassa sun muut tulee sitten syksymmällä bileissä. Ekana iltapäivänä ois tarkoitus että kukaan ei ilmoita, että pitäkää tunkkinne ja syrjäydy, koska ollaan urpoja.
En suostuisi itse mihinkään tuollaiseen. Jättäisin osallistumatta kokonaan tapahtumiin.
En osallistuisi. Harva kai noista nauttii.
Itse koin epämukavana tämän aktiviteetin kun olen parisuhteessa. En kuitenkaan ryhmäpaineen takia kehdannut jäädä pois.
Vierailija kirjoitti:
On nöyryyttävää. Minä olen mukana järjestämässä näitä opiskelujen aloitusaktiviteetteja yliopiston ainejärjestössä ja meillä prioriteetti on siinä, että ei säikäytetä niitä ujoimpia heti ensimmäisenä iltapäivänä niin, että ne ei enää edes halua osallistua mihinkään meidän toimintaan, koska jää heti huono kuva. Meillä on suunnitelmissa (jos sää sallii) ulkona lautapelejä piknikillä ja lisäksi niille, jotka haluaa niin esim. mölkkyä, sulkapalloa yms. Ne muna lusikassa sun muut tulee sitten syksymmällä bileissä. Ekana iltapäivänä ois tarkoitus että kukaan ei ilmoita, että pitäkää tunkkinne ja syrjäydy, koska ollaan urpoja.
Miksi niitä pitää järjestää ollenkaan? Kuka niistä nauttii?
Itse opiskelijana jään pois kaikista haalaribileistä ja muista. Kivaa on silti ollut vaikka en voikaan leuhkia kulkeneeni muna suussa.
Atm lusikassa olisi nöyryyttävämpi.
Up