Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa jos uudet opiskelevat kuljettavat munaa lusikassa suusta suuhun?

Vierailija
10.08.2018 |

Onko nöyryyttävää uuden lukuvuoden alkuun? Niin ja elintarvikkeitakin menee hukkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nöyryyttävää. Minä olen mukana järjestämässä näitä opiskelujen aloitusaktiviteetteja yliopiston ainejärjestössä ja meillä prioriteetti on siinä, että ei säikäytetä niitä ujoimpia heti ensimmäisenä iltapäivänä niin, että ne ei enää edes halua osallistua mihinkään meidän toimintaan, koska jää heti huono kuva. Meillä on suunnitelmissa (jos sää sallii) ulkona lautapelejä piknikillä ja lisäksi niille, jotka haluaa niin esim. mölkkyä, sulkapalloa yms. Ne muna lusikassa sun muut tulee sitten syksymmällä bileissä. Ekana iltapäivänä ois tarkoitus että kukaan ei ilmoita, että pitäkää tunkkinne ja syrjäydy, koska ollaan urpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi ohjelmaksi.

Vierailija
4/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi itse mihinkään tuollaiseen. Jättäisin osallistumatta kokonaan tapahtumiin.

Vierailija
6/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistuisi. Harva kai noista nauttii.

Vierailija
7/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin epämukavana tämän aktiviteetin kun olen parisuhteessa. En kuitenkaan ryhmäpaineen takia kehdannut jäädä pois.

Vierailija
8/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nöyryyttävää. Minä olen mukana järjestämässä näitä opiskelujen aloitusaktiviteetteja yliopiston ainejärjestössä ja meillä prioriteetti on siinä, että ei säikäytetä niitä ujoimpia heti ensimmäisenä iltapäivänä niin, että ne ei enää edes halua osallistua mihinkään meidän toimintaan, koska jää heti huono kuva. Meillä on suunnitelmissa (jos sää sallii) ulkona lautapelejä piknikillä ja lisäksi niille, jotka haluaa niin esim. mölkkyä, sulkapalloa yms. Ne muna lusikassa sun muut tulee sitten syksymmällä bileissä. Ekana iltapäivänä ois tarkoitus että kukaan ei ilmoita, että pitäkää tunkkinne ja syrjäydy, koska ollaan urpoja.

Miksi niitä pitää järjestää ollenkaan? Kuka niistä nauttii?

Itse opiskelijana jään pois kaikista haalaribileistä ja muista. Kivaa on silti ollut vaikka en voikaan leuhkia kulkeneeni muna suussa.

Vierailija
9/9 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atm lusikassa olisi nöyryyttävämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi