Benjamin Peltonen julkaisi biisin suomeksi
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko tuo nyt homo vai ei?
Ei julkisesti.
Onko tälle jotain perustetta oikeasti? En kyllä oo koskaan sen tyttöystävistäkään kuullu, mutta se nyt ei kerro vielä mitään.
Tutka piippaa täysillä.
"- Olen täysin sinkku. Joku juuri sanoi, etten kerro paljoa yksityiselämästäni. Mutta ei siellä tapahdu mitään, ei ole mitään kerrottavaa. Totta kai toivoo kumppania jossain kohtaa, mutta tässä kohtaa mä elän suhteessa mun studioni kanssa. Se on vähän säälittävää, Benjamin naurahtaa."
21-vuotiaat heteromiehet puhuvat 99 %:n todennäköisyydellä tyttöystävästä, ei kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Aika teinibiisiltä kuulostaa (ehkä tarkoitus toki) ja Benkun laulu ei vaan solju.
Jaksaa vain yrittää, vaikka ei ole kovin lahjakas musikaalisesti. Oli kyllä myötähäpeä, kun hän esiintyi Tähdet, tähdet-ohjelmassa. Oli vielä lahjattomampi kuin Roope Salminen, joka on kyllä kehittynyt. Mutta lahjakkuuden tasoeron huomasi, kun Roope oli Mökkitiellä Kalle Lindrothin ja Elias Kaskisen, joilla molemmille on annettu musikaalisuuden lahjaa syntyjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika teinibiisiltä kuulostaa (ehkä tarkoitus toki) ja Benkun laulu ei vaan solju.
Jaksaa vain yrittää, vaikka ei ole kovin lahjakas musikaalisesti. Oli kyllä myötähäpeä, kun hän esiintyi Tähdet, tähdet-ohjelmassa. Oli vielä lahjattomampi kuin Roope Salminen, joka on kyllä kehittynyt. Mutta lahjakkuuden tasoeron huomasi, kun Roope oli Mökkitiellä Kalle Lindrothin ja Elias Kaskisen, joilla molemmille on annettu musikaalisuuden lahjaa syntyjään.
Kalle on kyllä musikaalinen mutta Kaskinen on huonoimpia laulajia mitä tässä maassa on. Epävireessä joka nuotti, ääniala niin kapea että vetää jo hiukankin korkeampia ääniä huonolla falsetilla. Surkea on Benjaminkin muttei ole Elias sen parempi. Tähdet voitto tuli näillä piimällä sotkemisilla ja tiukoilla kultaisilla housuilla sekä kömpelöllä lavaliikehdinnällä.
Naurattaa, että tuo biisi on Suomen Spotifylistan kärjessä. Kertoo kyllä siitä listasta hyvin pitkälti.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, että tuo biisi on Suomen Spotifylistan kärjessä. Kertoo kyllä siitä listasta hyvin pitkälti.
Ja lähellä kärkeä pyörii kuukauden/kuukausia listalla jo olleita biisejä. Oon kiinnittänyt myös listan kärjen kohtuu heikkoihin päiväkuunteluihin huomiota. Tuntuu, että mitään superhittejä ei oo julkaistu aikoihin tai ehkä vaan oon todella tippunut nykyhittimusasta. En millään jaksais kuunnella tätä Suomiartistien lattaripelleilyäkään enää yhtään enempää.
Onko hän muuten suorittanut vielä asepalvelustakaan missään muodossa?