Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsensä kehuminen työhaastattelussa

Ap
09.08.2018 |

Tilanne on siis se, että olen ollut alihankkijana eräässä yrityksessä nyt jo jonkin aikaa. Määräaikainen työsopimukseni päättyy muutaman kuukauden kuluttua ja olen tykästynyt paikkaan, jossa olen töissä, ja olen ajatellut kysellä sieltä töitä. Työtehtävät yrityksessä ovat täysin erilaisia kuin työtehtäväni nyt, eikä minulla ole lukion jälkeen mitään koulutusta (nyt pidän toista välivuotta). Tiedän kuitenkin, että siellä on mahdollisesti useampiakin työtehtäviä, joihin ei tarvita kunnon erityistä koulutusta ja joihin minulla olisi mahdollisuus päästä, mikäli heillä vain on tarvetta.

Kysymys siis kuuluu; kun menen kyselemään töitä, mihin kaikkeen minun pitäisi varautua vastaamaan? Yleensä työhaastatteluun mennessä on tiedossa jo etukäteen työtehtävä, johon hakee, joten vastaukset on voinut muovata ja miettiä sen perusteella. Nyt kun en tavallaan tiedä yhtään mitä töitä siellä voisi minulle olla, mihin pitäisi varautua? :D En ole varma itsekään mitä tällä haen, mutta toivottavasti teillä on edes jotain vinkkejä! Olen kyllä ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen persoona, että sinällään luulisi olevan ”helppoa”. Vähän kyllä jännittää mennä kysymään kun olen kuullut tämän henkilön ”tiukasta linjasta” ja vakavuudesta, mutta eipä siinä kai mitään häviä. :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän