Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat hyvältä haltijalta kolme toivomusta. Lisää toivomuksia ei saa toivoa. Mitkä kolme toivomusta esität?

Vierailija
09.08.2018 |

1. 500 miljoonaa euroa rahaa veroparatiisin tilille

2. Luodinkestävyys (moni voisi haluta ampua rahojen toivossa)

3. Kyky parantaa mitä tahansa sairauksia

Kommentit (567)

Vierailija
361/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. J.

2. Hyvä työpaikka

3. Talvi pois

Vierailija
362/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koulutustani vastaavaa, kivaa työtä (4pv/vko, kivat työkaverit, palkka 3000e/kk)

- pari miljoonaa (sijoituksiin ja asuntoon)

- että meidän parisuhde kukoistaisi onnellisena aina

Maailmanrauha on niin absurdi ajatus, että se toteutuisi jonkun todella ikävän kautta, enkä siksi halua sitä toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eräs mies tulisi elämääni

2. Paranisin ja ahdistus olisi tiessään

3. Saisin asua omakotitalon rauhassa

Vierailija
364/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Että joskus oppisin, mitä oikea rakkaus on ja että se oikea rakkaus säilyisi (eikä häilyisi, kuten aina tähän asti itseltäni). Silloin kun ei ole mitään väliä ketä rakastaa ja saako jonkun tietyn ihmisen - kaikki ihmiset kun muuttuvat tylsiksi ajan mittaan ilman oikeaa rakkautta.

- Että saisin takaisin nuoren 20-vuotiaan itseni, mutta tällä nykyisellä (45 v.), tai 75-vuotiaan minäni viisaudella ja kokemuksella.

- Että olisin aina onnellinen kaikista olosuhteista ja -suhteettomuuksista riippumatta.

Ei niin fiksusti ajateltu, kuin monella muulla, mutta nämä ovat vilpittömästi ne, mitkä itselläni tulivat ensimmäisenä hyvin vahvasti mieleen. Monesti näitä ajattelen.

365/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla eläimillä olisi aina hyvä olla.

Että voisin liikkua näkymättömänä.

Että aina olisi ihana syksy.

Vierailija
366/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sielujen pelastus

-Onnellisuutta kokonaisvaltaisesti aina

-viisautta

Vierailija
367/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin nainen, että  saisin lapsen ja että joku mies rakastais mua ihan oikeasti.

Vierailija
368/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rahaa!

2. Haluan palata ajassa n. 11 vuotta taakse päin.

3. Kyvyn pitää itseni ja läheiseni terveenä.

Vierailija
369/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Haluaisin että perheeltäni paranisivat kaikki sairaudet ja erityisesti allergiat (niiden kanssa tapeltu jo 13 vuotta)

2. Toivoisin että kuolisin suhteellisen terveenä ja nopeasti ja kivuttomasti (mieluiten metsässä)

3. Toivoisin yleisesti ihmisille lisää hyväntahtoisuutta

En uskaltaisi toivoa mitään isoja maapalloon yllättävästi mahdollisesti vaikuttavia asioita. Jos poistaisi sairaudet tai sodat ihmismäärä kasvaisi ja näkisi ehkä nälkää. Jos toivoisi kaikille rahaa niin inflaatio vaan kiihtyisi jne.

Samat toiveet kuin tuossa 1 ja 2. Ykköseen sellainen lisäys, että lapsella on vakava pitkäaikaissairaus, sen parantuminen on tietysti kaikkein suurin toive - vaikka mieluusti päästäisiin eroon allergioistakin. Myös numero kolme liippaa mun toivetta, mutta niin, että maapallo kevenisi vaikka miljardilla ihmisellä niin, että ne kaikki poistuvat miljardi ihmistä olisi lasten ja naisten raiskaajia (tai muita pedofiilejä), ympäristön pilaantumista massiivisesti aiheuttaneita tyyppejä, eläinten rääkkäämiseen syyllistyneitä hyypiöitä, fanaattisia uskonnollisten ääriliikkeiden kannattajia (jotka syyllistyvät mm. terrorismiin) tai muita muille ihmisille ja luonnolle vaarallisia ihmisiä. Eiköhän se miljardi löytyisi aika helposti.

Vierailija
370/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hyvä terveys, mulaanlukien mielenterveys koko iäksi, tietenkin tavallinen vanheneminen yms mutta ilman sairauksia

2. Ei tarvitsisi miettiä rahaa loppuelämäksi. En osaa sanoa mitään tiettyä summaa, mutta että sitä ei tarvitsisi edes ajatella

En oikeastaan keksi kolmatta, en usko että läheisiä ja rakkaita ihmisiä voi hankkia muuten kun omalla itsellään (vaikka onpa tosi realistinen tämä haltijajuttukaan :D) ja en toivo sotien loppumista tms suuria asioita koska en ymmärrä niiden seurauksia tarpeeksi laajasti. Hyvältä vaikuttavassa ideassa voi olla yllättäviä negatiivisia seurauksia.

Oikeastaan mielenterveys noista olisi tärkein, en tarvitsisi edes tota rahaa koska opiskelen jo alalle jossa on varma työllisyys ja suht hyvä palkka. Tämän kirjoitti N23 joka sairastaa masennusta.

Vierailija
371/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-rahaa

-villan

-auton

Vierailija
372/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. niin jumalattomasti rahaa, ettei tarvitsisi ikinä stressata, työllistyykö opintojen jälkeen ja mitä sitä huomenna syö. Voisin vain opiskella kaikki tutkinnot mitä mahdollista on ja ajatella.

2. Vastustuskyvyn kaikille sairauksille ym ja vammoille, eli vähän Marvelin Wolverinen tyyppinen keho, joka korjautuu itsestään vammoistakin eikä sairastele. Haluaisin elää terveenä ja voimakkaana loppuikäni, mutta kuolla "luonnollisessa iässä".

3. Että ihmiset vihdoin heräisivät liikakansoitukseen ja epäekologiseen elämäntapaansa kaikkialla maailmassa ja kaikissa yhteiskuntaluokissa ja myös alkaisivat tehdä asialle jotakin. Vähentäisi sotiakin tulevaisuudessa.

Vierailija
373/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) kaikki ihmiset kuolisivat yhtäaikaa pois heti.

2) kaikki ihmiskunnan aiheuttamat tuhot maapallolle peruuntuisivat.

3) Ei muuta.

Vierailija
374/567 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sodat loppuvat.

2. Ihmisten lisääntyminen rajoittuu vain yhteen ihmiseen per pari.

3. Kaikki minulle tärkeät ihmiset kuolevat "vanhuuteen", eivät ennenaikaisesti. He eivät myöskään sairastu tai vammaudu vakavasti.

Vierailija
375/567 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä,  minä... jne.

Ketjusta näkee vain miten ahneita ja vain omaa itseään ajattelevia suurin osa sen kirjoittajista vain on.

Jotkut (tosin vain  hyvin harvat tässä ketjussa ) esittävät kyllä epäitsekkäämpiäkin toiveita kaikkien tai ehkä jopa jonkun toisen ihmisen puolesta tai edestä ja hänelle jotain hyvää toivoen, mutta eräiden  toiveet muita kanssaihmisiään kohtaan olivat jopa aivan avoimesti  pahansuopia

(...tai pitäisikö sanoa jopa, että vähintäänkin pahansuopia heitä kohtaan.)

Vierailija
376/567 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että tätä paskaa ei olisi minulle tehty. Muita toiveita ei tällä hetkellä ole.

Vierailija
377/567 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kanssa täytyy nyt kaikkien kuitenkin elää.

Vierailija
378/567 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä

Rakkautta

Rahaa

Vierailija
379/567 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rahaa 666 miljoonaa oman pankin tilille.

2. Paluu 80-luvun alkuun ilman v'itun kännykkää + sun muita elektronisia paholaisen keksintöjä. C64 sais olla.

3. Ikuinen, terve, elämä. Toki sillä reunaehdolla että saisin milloin vain itse valita lähtöhetkeni taivaan porttiin.

Vierailija
380/567 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaikn puolin tyytyväinen elämääni, koulutukseeni, osaamiseeni, ulkonäkööni, saavutuksiini, ystäviini ja siihen mitä hyvää elämä on minulle antanut. Jos nyt jotakin haltijakummilta saan toivoa, niin toivon että

1. Mieheni pääsisi pian velkajärjestelyyn.

2. Lapseni ovat terveitä jatkossakin.

2. Lapseni saavat mieluisan opiskelupaikan.