Saat hyvältä haltijalta kolme toivomusta. Lisää toivomuksia ei saa toivoa. Mitkä kolme toivomusta esität?
1. 500 miljoonaa euroa rahaa veroparatiisin tilille
2. Luodinkestävyys (moni voisi haluta ampua rahojen toivossa)
3. Kyky parantaa mitä tahansa sairauksia
Kommentit (567)
1. miljardi euroa rahaa
2. kaikkien raiskaajien ja seksuaalisten hyväksikäyttäjien joukkokuolema
3. toimiva rokote syöpään
Mulla on jokin outo juttu. Kaikki toiveeni on toteutuneet, paitsi raha. Olen ihan tavallinen ihminen, enkä edes kaunis. Toivoin viimeksi, että vaikka olen ruma, niin muut näkisivät minut kauniina, vaikken itse nääkään. Ja toiveeni toteutui. Miehet ja naiset kehuvat minua kauniiksi (humalassa). Toivoin myös, että rintani kasvaisivat ja niinhän kävikin. Nyt on kaksi kuppikokoa isommat rinnat (vyötärökin on vastaavasti useita senttejä isompi). Toivoin myös, että saisin sen jokainen kerta kun ja niin olen saanutkin (kun itse teen työt).
Valtaosa täysin typeriä kommenteja !
Epärealistisia ja toimimattomia toiveita !
Pitää lähteä siitä mitä aiemmin jo on: rahaa ihan riittävästi sekä terveyttä. Aika vapaa saan olla työelämästä, teen hyvin vähän keikkaa enkä joinakin vuosina ollenkaan.Siispä ensimmäinen realistinen toive:
1) Lisää rahaa vaikkapa 400 000€,perintönä tai muuten tuurilla.Tuon verran mulla nyt jo on.Siis omaisuuden tuplaus.Ostaisin pari yksiötä Stadista ja sinne todella luotettavat vuokralaiset. Vähentäisin entisestään työntekoa ja matkustelisin entistä enempi.
Sitten toinen toive liittyisi seksuaalisuuteen ja mun häiritsevän suureen viettiin naisia kohtaan:
2) Haluaisin kyvyn saada lisää kontakteja naisiin ihan arkipäivänä, ja siten että naisilla syttyisi aito halu ihan keskellä arkipäivää.Ei tarttis alkoholia tai ravintolaolosuhteita. Niin haluja suuteluun kuin kosketteluun, pettingin kaltaiseen leikittelyyn. Ihan mahdollisuudet kontakteihin kaduilla,metroissa tai ostoskeskuksissa.Itse tarjoaisin useemmin pitkän kaavan hierontoja ja suuseksiä. Tällaisia haluja toivoisin tuntemattomien naisten haluavan useammin. Ja AITOJA haluja, ilman yhtään halua liitettynä rahaan.Tietty ravintolaolosuhteissa voisi myös enemmän olla suuteluhalukkaita naisia meitä tavismiehiä kohtaan, enempi naisille halua tuntea sormeilua ja nuolentaa tavallisemmankin miehen kanssa ja vähemmällä alkoholilla !
Huh,olipas pitkä toive, mutta tuota todella haluaisin. Myös muillekin meille tavismiehille tuota hunajaa,ei vain mulle. Samalla kyllä toivoisin että naisten kiinnostus vähenisi rikollisia,juoppoja,väkivaltaisia, huumeidenkäyttäjä sekä vähemmänkoulutettuja idioottimiehiä kohtaan.
Kolmas toiveeni liittyy pikkurikollisuuteen:
3) Kaikille varkaille, ja pikkurikollisille kovemmat tuomiot. Ilkivallan tekijät paremmin vastuuseen.Nuorisorangaistukset koskemaan myös vanhempia. Jalkapuu ja julkiset nöyryytykset käyttöön. Enempi laajaa mainetta nuorisorikollisista ja niiden perheistä.Rikollisten kuvat julkisiksi. Naaman peittäminen kielletyksi oikeudenkäynnin ja median kohdatessa. Enemmän ruumillisia rangaistuksia ja työleirejä pikkurikollisillekin. Jo myymälävarkaudesta sellaiset sakot että tuntuu ja oman käden oikeus sallittavaksi ilman rangaistusta kun puolustaa omaisuuttaan.
Olisko nämä kolme realistisia toiveita ja sellaisia että ainakin osittain voisi toteutua ?
Jopas oli hienot itselläsi. Mihinkään noista ei tarvitse jotain taikatonttua.
Toivoisin sitä, että me miehet olisimme maailman valtiaita ja luomakunnan kruunuja. Silloin meillä olisi valta määrätä naisia ja lapsia niin että heidän olisi aina pakko tehdä mitä me haluamme. Naiset ja lapset olisivat siis meidän miesten alamaisia ja orjia ja että jokainen mies olisi isäntä talossaan. Jokaiselle halukkaalle miehelle löytyisi kaunis ja palveluhaluinen nainen, joka tekisi kaikki kotityöt, hoitaisi lapset ja täyttäisi miehen kaikki toiveet. Myös lapset olisivat kilttejä ja tottelevaisia isäänsä kohtaan. Kun mies tulisi töistä kotiin, niin vaimolla olisi herkullinen ja ravitseva ateria valmiina ja vaimo olisi valmiina täyttämään miehen kaikki toiveet ja lapsetkin olisivat kilttejä ja rauhallisia, että mies saisi syventyä rauhassa harrastuksiinsa ja voisi rentoutua työpäivän jälkeen ilman, että vaimo tai lapset esittäisivät mitään käskyjä tai pyyntöjä. Ennen kaikkea miehet saisivat naisilta aina seksiä niin halutessaan eikä vaimolla olisi oikeutta suuttua tai ottaa eroa, jos mies kävisi vieraissa. Naisilla ei muutenkaan olisi valtaa vaatia mitään. Jos taas joku mies haluaisi elämänkumppanikseen miehen, niin hän saisi tämän itselleen. Kuitenkin me miehet olisimme valtiaita maan päällä.
1. Tölkillinen suosikki energiajuomaani, jossa juoma olisi aina kylmää, juomakelpoista, hyvän makuista ja tölkki täyttyisi aina uudestaan kun olisin juonut sen tyhjäksi.
2. Ainakin 1000 levyä Fazerin sininen suklaata ja vähintään 1000 pussia jokaista suosikkikarkkiani. Ne tietenkin pysyisivät syötävinä niin pitkään, että saisin ne syötyä.
3. Täydellinen miesystävä, joka olisi noin minun ikäiseni ja jonka kanssa eläisin onnellisena elämämme loppuun asti.
1) Lapsi
2) Tarpeeksi rahaa elämiseen ja säästämiseen
3) Onnellinen parisuhde ja perhe.
Haluaisin elää Jeesusta miellyttäen ja päästä sitten taivaaseen, joten toivoisin haltijalta..
1. Vahvaa synnintuntoa
2. Voimaa olla rehellinen
3. Paljon rahaa jota jakaa uskoville ja seurakunnille
Luottotiedot takaisin, loput laskut katoaisi, ja että onni säilyisi kumppanin kanssa.
N21 :/
Toivoisin että saa toivoa lisää toivomuksia. Tai että dannya ei enää nähtäisi julkisuudessa.
Toivon itsekkäästi ihan vain itselleni, että saisin viimeksi hakemani työpaikan ja että selviäisi, mistä jo pidempään vaivannut polvikipuni johtuu. Kolmas voisi tietysti olla sen kivun poistuminen, mutta kyllä haluaisin silti tietää mistä siinä on ollut kysymys.
Eipä nyt muuta. Tavallinen tylsä arki sinkkuna riittää, kunhan vain olisi töitä.
PeliMies76 kirjoitti:
Valtaosa täysin typeriä kommenteja !
Epärealistisia ja toimimattomia toiveita !Pitää lähteä siitä mitä aiemmin jo on: rahaa ihan riittävästi sekä terveyttä. Aika vapaa saan olla työelämästä, teen hyvin vähän keikkaa enkä joinakin vuosina ollenkaan.Siispä ensimmäinen realistinen toive:
1) Lisää rahaa vaikkapa 400 000€,perintönä tai muuten tuurilla.Tuon verran mulla nyt jo on.Siis omaisuuden tuplaus.Ostaisin pari yksiötä Stadista ja sinne todella luotettavat vuokralaiset. Vähentäisin entisestään työntekoa ja matkustelisin entistä enempi.
Sitten toinen toive liittyisi seksuaalisuuteen ja mun häiritsevän suureen viettiin naisia kohtaan:
2) Haluaisin kyvyn saada lisää kontakteja naisiin ihan arkipäivänä, ja siten että naisilla syttyisi aito halu ihan keskellä arkipäivää.Ei tarttis alkoholia tai ravintolaolosuhteita. Niin haluja suuteluun kuin kosketteluun, pettingin kaltaiseen leikittelyyn. Ihan mahdollisuudet kontakteihin kaduilla,metroissa tai ostoskeskuksissa.Itse tarjoaisin useemmin pitkän kaavan hierontoja ja suuseksiä. Tällaisia haluja toivoisin tuntemattomien naisten haluavan useammin. Ja AITOJA haluja, ilman yhtään halua liitettynä rahaan.Tietty ravintolaolosuhteissa voisi myös enemmän olla suuteluhalukkaita naisia meitä tavismiehiä kohtaan, enempi naisille halua tuntea sormeilua ja nuolentaa tavallisemmankin miehen kanssa ja vähemmällä alkoholilla !
Huh,olipas pitkä toive, mutta tuota todella haluaisin. Myös muillekin meille tavismiehille tuota hunajaa,ei vain mulle. Samalla kyllä toivoisin että naisten kiinnostus vähenisi rikollisia,juoppoja,väkivaltaisia, huumeidenkäyttäjä sekä vähemmänkoulutettuja idioottimiehiä kohtaan.
Kolmas toiveeni liittyy pikkurikollisuuteen:
3) Kaikille varkaille, ja pikkurikollisille kovemmat tuomiot. Ilkivallan tekijät paremmin vastuuseen.Nuorisorangaistukset koskemaan myös vanhempia. Jalkapuu ja julkiset nöyryytykset käyttöön. Enempi laajaa mainetta nuorisorikollisista ja niiden perheistä.Rikollisten kuvat julkisiksi. Naaman peittäminen kielletyksi oikeudenkäynnin ja median kohdatessa. Enemmän ruumillisia rangaistuksia ja työleirejä pikkurikollisillekin. Jo myymälävarkaudesta sellaiset sakot että tuntuu ja oman käden oikeus sallittavaksi ilman rangaistusta kun puolustaa omaisuuttaan.
Olisko nämä kolme realistisia toiveita ja sellaisia että ainakin osittain voisi toteutua ?
Minä toivoisin sinulle parempaa laskutaitoa!
1. Lapset eläisivät terveen elämän
2. Paranisin itse ja eläisin terveen elämän
3. Velat kuittaantuisivat pois
1. Että saisimme mieheni kanssa edes yhden biologisen lapsen ja mielellään tämän kuun pakastealkion siirrosta
2. Terveyttä minulle ja läheisilleni
3. Työrintamalla vauvan saannin jälkeen muutoksia jotka kasvattaisi tilipussia minulla ja miehelläni
1.. Ilmastonmuutos peruuntuisi, jolloin kaikki luonnonkatastrofit vähenisivät merkittävästi, ei olisi kuivuutta, valtavia tulvia, pyörremyrskyjä ym. minkä vuoksi ihmiset eivät voisi asua omilla kotiseuduillaan, olisi taas selkeästi neljä vuodenaikaa jne. (tää eka kohta on kopioitu tästä ketjusta, koska sanoit tän niin hyvin 😊)
2. Kaikki ihmiset olisi empaattisia
3. Yhtäläiset oikeudet kaikille ihmisille ja eläimille
Vierailija kirjoitti:
1. Rahaa niin paljon että ei lopu kesken
2. Maailman kaikille naisille ja lapsille parempaa kohtelua (ei tarvitsisi pelätä r aiskauksia ym.)
3. Voisin ottaa myös tuon kyvyn parantaa sairauksia
Pullonhenki täällä!
1. Tililläsi on 10000000 euroa!!!!!
2. naiset eivät enää pelkää raiskausta
3. Done..by the way .jäät huomenna rekan alle
Vierailija kirjoitti:
Suomeen yksi ainoa virallinen kieli, suomi.
Kasvihuoneilmiön peruuttaminen minkä seurauksena Suomeen entisenlaiset säät.
Täystyöllisyys.
camoon..Sipilä
1. Ikuista nuoruutta koko perheelleni.
2. Loputtomasti rahaa
3. Kaikki toiveeni toteutuisivat.