Kieli-oppivirheistä paljastu yhteinen piirre he ovat mänttejä! Haha paras uutinen ikinä :D
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisis…
Perus aaveelaiset Kannatan :D
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielunmin nautin elämästä ja lomistani ennenkuin lähden pätemään kirjoitus tyylillä tai sitten puuttumaan toisen kirjoituksiin ap
Teepä mielunmin niin kirjoitus tyylinesi, dorka. Jäikö perus koulu kesken vai onko aivo vamma?
Se on muuten peruskoulu :D ja kiitos vaan ei ole Aivo vammaa nautin elämästä ja elämä hymyilee lomalla etenkin :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin mäntti tyhmien mielestä kuin tyhmä.
Mieluummin huoleton kuin turhantärkeä
Onnea valitsemallanne tiellä.
En koskaan lakkaa korjaamasta kielioppia! Rakastan vivahteikasta mieltämme, ja on nautinto lukea hyvin kirjoitettua tekstiä. "Huoletonta" kirjoitusta lukiessaa tekisi välillä mieli puhkoa silmät...
Kertoo susta ihmisenä..taidat olla aika takakireä mä en ainakaan jaksa puuttua muiden virheisiin jos tekstistä saa edes jotain tolkkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lakkaa korjaamasta kielioppia! Rakastan vivahteikasta mieltämme, ja on nautinto lukea hyvin kirjoitettua tekstiä. "Huoletonta" kirjoitusta lukiessaa tekisi välillä mieli puhkoa silmät...AARGH mitkä typot, taidanpa puhkoa ne omat silmäni...😂😂 ja vielä tähän aiheeseen, taisin hieman vesittää pointtiani tässä nykivässä liikennöintivälineessä kirjoittaessani...
Näinpä siinä juuri usein käy. Ollaan niin polleena ja isoon ääneen korjaamassa muiden tekstiä, vaikka itse mokaillaan ihan samalla tavalla. :D
Vierailija kirjoitti:
No joo, eivät ihmiset halua, että heidän virheensä tulevat julki, joten niistä huomauttavat ovat tietenkin heidän mielestään mänttejä. Mutta ihan vapaasti, mieluummin kirjoitan ymmärrettävää tekstiä.
Luep nyt ensin miten tuo tutkimus oli toteutettu ennen kuin enempää selittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieli-oppi?
Just Joo :D oikein alliesimerkki Tässä :D eikö vokaalien väliin tuu viiva ap
Alliesimerkki tosiaan. Eikö vokaalin väliin tule viivaa? Tarkoittanet yhdyssanan eri osien väliin? Ei, paitsi jos on sama vokaali yhdyssanan osien välissä. Vrt. yläaste, ei väliviivaa. Ala-aste, on väliviiva. Kielioppi, ei väliviivaa. Ymmärrätkö idean?
No Okei kiitti korjauksesta Joo mut ymmärsit siis mitä tarkotin ja Olin melkein oikees ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lakkaa korjaamasta kielioppia! Rakastan vivahteikasta mieltämme, ja on nautinto lukea hyvin kirjoitettua tekstiä. "Huoletonta" kirjoitusta lukiessaa tekisi välillä mieli puhkoa silmät...AARGH mitkä typot, taidanpa puhkoa ne omat silmäni...😂😂 ja vielä tähän aiheeseen, taisin hieman vesittää pointtiani tässä nykivässä liikennöintivälineessä kirjoittaessani...
Näinpä siinä juuri usein käy. Ollaan niin polleena ja isoon ääneen korjaamassa muiden tekstiä, vaikka itse mokaillaan ihan samalla tavalla. :D
Juuri näin pääsi käymään. Tosin tässä ei ollut kyse siitä, ettenkö tietäisi, kuinka kuuluu kirjoittaa. Koskaan en myöskään korjaa ihmisiä ilkeästi, vaan ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielunmin nautin elämästä ja lomistani ennenkuin lähden pätemään kirjoitus tyylillä tai sitten puuttumaan toisen kirjoituksiin ap
Teepä mielunmin niin kirjoitus tyylinesi, dorka. Jäikö perus koulu kesken vai onko aivo vamma?
Se on muuten peruskoulu :D ja kiitos vaan ei ole Aivo vammaa nautin elämästä ja elämä hymyilee lomalla etenkin :) ap
Mitenpä sitä vammaa, kun ei aivojakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin pääsi käymään. Tosin tässä ei ollut kyse siitä, ettenkö tietäisi, kuinka kuuluu kirjoittaa. Koskaan en myöskään korjaa ihmisiä ilkeästi, vaan ystävällisesti.
Ystävällisesti ilmoitan, että kannattaa kerrata pilkkusäännöt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lakkaa korjaamasta kielioppia! Rakastan vivahteikasta mieltämme, ja on nautinto lukea hyvin kirjoitettua tekstiä. "Huoletonta" kirjoitusta lukiessaa tekisi välillä mieli puhkoa silmät...Kertoo susta ihmisenä..taidat olla aika takakireä mä en ainakaan jaksa puuttua muiden virheisiin jos tekstistä saa edes jotain tolkkua!
Ystävieni mukaan olen varsin rento ja leppoisa kaveri. Vanhempani kannustivat lukemaan pienestä lähtien, ja siitä tulikin mieliharrastukseni. Harvemmin nipotan mistään, mutta huonosti kirjoitettu teksti vääntää vatsanpohjassa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisesti ilmoitan, että kannattaa kerrata pilkkusäännöt. :)
ETTÄ, jotta, koska, kun, jos, vaikka, KUIN, mutta, VAAN... siinähän ne tulivat.
Se on aina niin kivaa, kun ap:n kaltainen ääliö kokee ylemmyyttä eikä edes ymmärrä hänelle naurettavan rivien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lakkaa korjaamasta kielioppia! Rakastan vivahteikasta mieltämme, ja on nautinto lukea hyvin kirjoitettua tekstiä. "Huoletonta" kirjoitusta lukiessaa tekisi välillä mieli puhkoa silmät...Kertoo susta ihmisenä..taidat olla aika takakireä mä en ainakaan jaksa puuttua muiden virheisiin jos tekstistä saa edes jotain tolkkua!
Ystävieni mukaan olen varsin rento ja leppoisa kaveri. Vanhempani kannustivat lukemaan pienestä lähtien, ja siitä tulikin mieliharrastukseni. Harvemmin nipotan mistään, mutta huonosti kirjoitettu teksti vääntää vatsanpohjassa asti.
Juurihan sinä nipotat sen kun ehdit. Lakkaa nyt heti nipottamasta ja rauhoitu!
Vierailija kirjoitti:
No joo, eivät ihmiset halua, että heidän virheensä tulevat julki, joten niistä huomauttavat ovat tietenkin heidän mielestään mänttejä. Mutta ihan vapaasti, mieluummin kirjoitan ymmärrettävää tekstiä.
Luuletko olevinasi jotenki mua parempi sitten? Ei kaikki oo voinu käydä kouluja ja silti pärjänny ain elämässä paremmin ku suurin osa vaikutat Just siltä mikä oli mun valotuksen pointti :D ap
Vierailija kirjoitti:
Se on aina niin kivaa, kun ap:n kaltainen ääliö kokee ylemmyyttä eikä edes ymmärrä hänelle naurettavan rivien välissä.
Enemmän mä sulle nauran :D ja mun elänäss sattuu olee niinpaljon sisältöä et ei oo aikaa kyttäillä toisten kirjoitus tyylejä et kumpi meistä sit elää köyhenpää elämää vois miettii ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä sulle nauran :D ja mun elänäss sattuu olee niinpaljon sisältöä et ei oo aikaa kyttäillä toisten kirjoitus tyylejä et kumpi meistä sit elää köyhenpää elämää vois miettii ap
SUN ON PAKKO OLLA TROLLI 😂😅😥
Vierailija kirjoitti:
Itse taidat olla tyhmä.
Se ettei tarkista AINA tekstiä ennen kuin lähettää se AV:lle ja puhelin on sattunut juuri silloin kirjoittamaan tai vääntämään sanoja hieman hassusti, ei tee ihmisestä tyhmää.
Mutta sinusta se tekee tyhmän, koska luulet näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sinä nipotat sen kun ehdit. Lakkaa nyt heti nipottamasta ja rauhoitu!
Kuten totesin: harvemmin, mutta...
Kenelläköhän ne verenpaineet tästä näkyy nousevan?😉
Ai että, muahamuuttajii saa siis sanoo mänteiksi ihan luvan kanssa. Mainiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidat olla tyhmä.
Se ettei tarkista AINA tekstiä ennen kuin lähettää se AV:lle ja puhelin on sattunut juuri silloin kirjoittamaan tai vääntämään sanoja hieman hassusti, ei tee ihmisestä tyhmää.
Mutta sinusta se tekee tyhmän, koska luulet näin.
hyvin tiivistetty tätä mäkin vähän niinkuin hain tällä jutulla :) ap
AARGH mitkä typot, taidanpa puhkoa ne omat silmäni...😂😂 ja vielä tähän aiheeseen, taisin hieman vesittää pointtiani tässä nykivässä liikennöintivälineessä kirjoittaessani...