Leffaillan mättöruoka?
Otsikossa se tulikin. Mitä syötte, kun vietätte "käydään saunassa ja vietetään rento koti-ilta leffan parissa" -iltoja yksin tai yhdessä? Mulla vakkari on nachopelti tai tortillat, mies ei tykkää nachopellistä (en KÄSITÄ tätä :D ) ja tortilloja on vedetty muuten vaan viime aikoina mökeillä yms. Mitä mättöä te siis kokkaatte?
Toki voisi hakea/tehdä itse pizzaa, mutta..
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Nachopelti
Mä rakastaisin tätä, mutta mies on nachojen suhteen epäileväinen. Ei siis oo maistanut eikä vaikuta innostuneelta kokeilemaankaan :(
ap
Nostellaanpa tätä! Illaksi pitäisi keksiä joku hyvä mättö, mutta nachopeltiä ja tortilloja syöty turhankin usein.
Eli parhaat mättöideat ja herkut jakoon!
Vanha kunnon "lama-ajan" lämpimät leivät ei petä koskaan. Toki samalla vaivalla tekee myös pizzan, mutta itse tykkään lämpimistä leivistä ja varsinkin ruisleipä toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon "lama-ajan" lämpimät leivät ei petä koskaan. Toki samalla vaivalla tekee myös pizzan, mutta itse tykkään lämpimistä leivistä ja varsinkin ruisleipä toimii hyvin.
Nämä voisikin olla hyviä! Lisäksi meillä on listalla itse tehdyt subit, täytetyt lihikset, itse tehdyt burgerit..... nam.
Hodarit, iskender-kebab-annos valmiista pakastekebabista. Tulee hyvää, kun paistaa lihan pannulla rapeaksi.
Pizza ja sipsit