Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leffaillan mättöruoka?

Vierailija
09.08.2018 |

Otsikossa se tulikin. Mitä syötte, kun vietätte "käydään saunassa ja vietetään rento koti-ilta leffan parissa" -iltoja yksin tai yhdessä? Mulla vakkari on nachopelti tai tortillat, mies ei tykkää nachopellistä (en KÄSITÄ tätä :D ) ja tortilloja on vedetty muuten vaan viime aikoina mökeillä yms. Mitä mättöä te siis kokkaatte?

Toki voisi hakea/tehdä itse pizzaa, mutta..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza ja sipsit

Vierailija
2/8 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kun katson leffaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nachopelti

Vierailija
4/8 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nachopelti

Mä rakastaisin tätä, mutta mies on nachojen suhteen epäileväinen. Ei siis oo maistanut eikä vaikuta innostuneelta kokeilemaankaan :(

ap

Vierailija
5/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpa tätä! Illaksi pitäisi keksiä joku hyvä mättö, mutta nachopeltiä ja tortilloja syöty turhankin usein.

Eli parhaat mättöideat ja herkut jakoon!

Vierailija
6/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon "lama-ajan" lämpimät leivät ei petä koskaan. Toki samalla vaivalla tekee myös pizzan, mutta itse tykkään lämpimistä leivistä ja varsinkin ruisleipä toimii hyvin.

Vierailija
7/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon "lama-ajan" lämpimät leivät ei petä koskaan. Toki samalla vaivalla tekee myös pizzan, mutta itse tykkään lämpimistä leivistä ja varsinkin ruisleipä toimii hyvin.

Nämä voisikin olla hyviä! Lisäksi meillä on listalla itse tehdyt subit, täytetyt lihikset, itse tehdyt burgerit..... nam.

Vierailija
8/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodarit, iskender-kebab-annos valmiista pakastekebabista. Tulee hyvää, kun paistaa lihan pannulla rapeaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi