Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistutko, jos kassajonossa takanasi oleva alkaa latoa ostoksiaan hihnalle vaikka välikapula ei vielä olisikaan paikallaan?

Vierailija
09.08.2018 |

Itse teen useinkin näin, jos kapuloita ei vielä ole vapaana. Ehtiihän sen kapulan siihen väliin laittaa hyvin vielä ennen vuoroa. Saan kuitenkin usein kiukkuisia katseita toiminnastani.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku menee keskelle hihnaa latomaan ostoksiaan? Todella typerää. Itse ladon ostokset aina hihnan alkupäässä ja blokkaan samalla takanatulevalta mahdollisuuden päästä hihnaan käsiksi. Kun kaikki ostokset on ladottu, laitan kaupan ostoskorin pois. Sitten vasta otan askeleen eteenpäin (tai siirryn eteenpäin ostokärryn kanssa) ja seuraava pääsee latomaan ostoksiaan. Kapulan laitan itse ostoksien perään. Ikinä eivät ole ostokset sekoittuneet.

Minäkin seison aina siinä hihnan päässä latoessani ostoksiani. Mutta tästä huolimatta joku teinipoika kerran oikein vaikeasti sieltä minun ja koripinon välistä kurkotteli mehupurkkinsa hihnalle kun omien ostosteni laittaminen oli vielä kesken. Hämmennyin ja käännyin tuijottamaan poikaa puolillaan oleva kori kädessä. En osannut edes sanoa mitään, tuijotin vain, ja lopulta hän vähin äänin otti ne mehupurkit uudelleen käteensä. Oli kyllä omituinen tilanne :D

Vierailija
42/45 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kohteliaasti. Teidän vuoronne tulee aivan kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole henkisesti niin epävakaa, että ahdistuisin noin joutavista pikkuasioista.

Vierailija
44/45 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ahdistaa se, että kun itse nostan tavaroita vielä hihnalle niin perässä oleva alkaa nostelella omiansa hihnalle myös.

Vierailija
45/45 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta mahdollisesta ahdistuvat tyypit ovat luusereita. Eli en ahdistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän