Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut 12 vuotta vanhempaan mieheen

Vierailija
09.08.2018 |

Olen itse 19-vuotias. Onko ihan toivotonta edes yrittää mitään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin nuorena ihastunut useinkin itseäni vanhempiin miehiin, koska he vaikuttivat todellakin paljon kypsemmiltä kuin ikäiseni nuoret miehet. Olin kuitenkin sen verran fiksu, että ymmärsin sen olevan normaalia kypsyyden kaipuuta ja jätin jutut haaveilemiseen.

Kuuluu nuoruuden kasvuprosessiin ja menee kyllä ohi. Jos mies sinuun osoittaisi kiinnostusta, niin en pitäisi kyllä kovin fiksuna tapauksena.

Neuvoni siis on, että älä tee mitään. Älä edes siinä tapauksessa, että hän yrittäisi jotain. Tuollaisesta suhteesta ei voi hyvää seurata. Nyt varmasti tuntuu raastavalta ja voi tuntua vielä pitkään, mutta ajan kanssa alkaa helpottamaan. Voit sitten myöhemmin katsoa taaksepäin ylpeästi ja onnitella itseäsi siitä, että pysyit lujana.

Vierailija
2/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sonni?

Vierailija
4/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele noita kateellisia, totta kai isket kiinni ja nautit elämästä. T: Charmantti kettuherra

Vierailija
5/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ihastunut 22 v nuorempaaan naiseen, se on niin kaunis. miten saan hänet?

tv mies 46 v

Vierailija
6/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa ei ole mitään ongelmaa, anna mennä vaan :)

Eihän 19 -31 mitenkään pahalta kuulosta, eikä esim. 30-42 tai 40-52. Mutta oonkin varmaan vähän jäävi sanomaan, koska mieheni on 14 vuotta vanhempi ;)

t. 42-56

Vierailija
7/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin nuorena ihastunut useinkin itseäni vanhempiin miehiin, koska he vaikuttivat todellakin paljon kypsemmiltä kuin ikäiseni nuoret miehet. Olin kuitenkin sen verran fiksu, että ymmärsin sen olevan normaalia kypsyyden kaipuuta ja jätin jutut haaveilemiseen.

Kuuluu nuoruuden kasvuprosessiin ja menee kyllä ohi. Jos mies sinuun osoittaisi kiinnostusta, niin en pitäisi kyllä kovin fiksuna tapauksena.

Neuvoni siis on, että älä tee mitään. Älä edes siinä tapauksessa, että hän yrittäisi jotain. Tuollaisesta suhteesta ei voi hyvää seurata. Nyt varmasti tuntuu raastavalta ja voi tuntua vielä pitkään, mutta ajan kanssa alkaa helpottamaan. Voit sitten myöhemmin katsoa taaksepäin ylpeästi ja onnitella itseäsi siitä, että pysyit lujana.

Ihan hyviä pointteja, mutta en nyt kyllä yleistäisi noin rankasti. Mulla ja miehellä on 13v ikäeroa, tutustuttiin kun olin alle parikymppinen ja ollaan oltu yhdessä 12v joista naimisissa 5.

Vierailija
8/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole varattu, niin anna mennä.

Vierailija
9/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa ei ole mitään ongelmaa, anna mennä vaan :)

Eihän 19 -31 mitenkään pahalta kuulosta, eikä esim. 30-42 tai 40-52. Mutta oonkin varmaan vähän jäävi sanomaan, koska mieheni on 14 vuotta vanhempi ;)

t. 42-56

Oletteko pitkään olleet yhdessä? Onko sinua epäilyttänyt ikäeron suhteen missään vaiheessa?

Olen itse 40, viimeksi seurustelin 10 vuotta vanhemman kanssa, hän oli kovin sporttinen ja nuorekas, silloin ei iän puolesta arveluttanut yhtään.

Nyt olen pari kertaa käynyt treffeillä 15 vuotta vanhemman kanssa, nyt mietin että onko ikäeroa kuitenkin liikaa... 55. 🙈 Miehellä on jkv ylipainoa eikä ole muutenkaan erityisen aktiivisen tai jaksavan oloinen. Ulkonäön puolesta asia ei siis ole ongelma, mutta kun itse olen melko menevä niin sekin mietityttää. Ja suoraan sanottuna seksiä ajatellen, kuinka mahtaa jaksaa 55-v. vatsakas mies. Itse elän halujeni huippukautta.

Muuten mies on miellyttävä, rauhallinen ja luotettava ja sellainen sopivan itsevarma.

Vierailija
10/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali kuvio, että vanhempi mies kiinnostaa ja toisinpäin

Vierailija
12/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angel of the night kirjoitti:

itse olen ihastunut 22 v nuorempaaan naiseen, se on niin kaunis. miten saan hänet?

tv mies 46 v

Sun ei tarvitse saada häntä. Minuun on tällä hetkellä ihastunut 26 vuotta nuorempi, 23v. kaunis nainen joka pyytää ulos treffeille ja tulee juttelemaan. Kerroin hänelle ystävällisesti et hän on liian nuori ja perustelin tilannetta muillakin tavoin. Miten kehtaisit esitellä hänet suvullesi, kavereillesi ja taluttaisitko häntä kädestä kiinni pitäen kun yhdessä kuljette? Liikuin joskus 5 vuotta sitten yhdessä nuoren näköisen 25v. neidin kanssa ja muutamat ihmiset tulivat puhumaan tai *ittuilemaan ikäerostamme. Itse olin tuolloin 44v.  Haaveilla aina voi mutta usein arki, haaveet, toiveet ja suhtautuminen elämään on aika erilaista parikymppisellä kuin nelikymppisellä. 

Jos oikeasti toisesta välittää, niin ei piittaa mitä muut ajattelee. Ikäerossa ei ole mitään hävettävää. Itse olen sitä mieltä että ne jotka puhuvat pahaa voisivat katsoa peiliin.

Itse aloin 22-vuotiaana seurustella 15 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä kukaan koskaan meitä tuominnut. Tästä aikaa nyt 8 vuotta ja edelleen ollaan yhdessä.

Vierailija
13/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä "vanhemmat" miehet ovat parhaimmillaan. Siitä vaan, käy kiinni jos on vapaana otettavaksi.

Vierailija
15/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä on erikoista? Ei se ikää katso jos kemiat toimii.

Vierailija
16/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa täytyy aina miettiä että onko ikis ketjun tekijä :D

Vierailija
17/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 12 vuotta vanhempi ja alettiin seurustella kun olin 18. Ihan sama mitä joku muu sanoo, meidän on ollut alusta asti hyvä olla yhdessä ja jos se riittää meille, saa riittää muillekin.

Vierailija
18/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis keksinyt "uuden" tavan käsitellä aihetta.

Vierailija
19/19 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella 21-vuotiaana 13 vuotta vanhemman kanssa eikä tämän 4 vuoden aikana ole ollut ongelmia. Alkuun itse jännitin mitä muut sanovat ikäerosta, mutta en ole kuullut vittuilua muuta kuin exältä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän