Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimukiraivo valtaa kansan

Vierailija
09.08.2018 |

Niin moni jäi ilman! Käykääpä lukemassa Moomin by Arabia -fb-sivun kommentteja. 😄

Kommentit (285)

Vierailija
41/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä meteli jostain mukeista jotka tehty Kiinassa. Sitä paitsi eikö nuo ole ihan Teema-sarjan astioita joihin on vaan lykätty muumien kuvia? Ostakaa Teema-astioita ja tehkää omia muumimukeja painattamalla niihin kuvia vanhoista muumisatukirjoista.

Vierailija
42/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat jakaneet edes ilmaisen ämpärin niille ketkä jäivät ilman mukia. Ei olisi tullut mielipahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin älytöntä, että uutisoidaan vain brexitistä, kauppasodasta, pienituloisia sorsivasta budjetista, ilmastosta ja sen sellaisesta ja muumimuki-ongelma on lakaistu mediassa maton alle.

Vierailija
44/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista muumimukeja, mutta piruuttani koitin ostaa kyseisen mukin. Onhan se nätti ja erilainen kuin tyypilliset muumimukit.

Iittalan ja Arabian nettisivut olivat jumissa jo ainakin vartti ennen puoltayötä, ja Moomin Shopista neljässä minuutissa. Sain sen jo koriini, mutta nähtävästi olin liian hidas (4 min!) korttitietojani näpytellessäni. :D Sinne meni.

Sama täällä - sain tuotteen koriin ja 4 min oottelun jälkeen tuotteeseen lisättiin toimituskulut, jonka jälkeen en päässyt maksukohtaan. 26 minsan kohdalla luovutin. Turha yövslvominen - harmittaa.

Osta multa 😊 200€ kappale.

En minä ainakaan varmana osta. Toivottavasti kaltaisesi ahneet trokarit jäävät tappiolle. -ohis

Tuolla toisessa ketjussa, jotkut oli sitä mieltä, että 200e on juuri sopiva summa maksaa😂 Eli kyllä kysyntää on😂

Vierailija
45/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista muumimukeja, mutta piruuttani koitin ostaa kyseisen mukin. Onhan se nätti ja erilainen kuin tyypilliset muumimukit.

Iittalan ja Arabian nettisivut olivat jumissa jo ainakin vartti ennen puoltayötä, ja Moomin Shopista neljässä minuutissa. Sain sen jo koriini, mutta nähtävästi olin liian hidas (4 min!) korttitietojani näpytellessäni. :D Sinne meni.

Korjaan: Moomin Shopista se oli loppu neljässä minuutissa.

Korjaan: mulle näytti jo minuutin yli loppuunmyytyä kun valitsin maksutapoja (00:01!!)

Vierailija
46/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mukihan on hieno mutta sitä en ymmärrä miksi ihmeessä sitä pitää jonotella useita tunteja ja tapella foorumeilla.. Ei ihme että maapallo hukkuu paskaan kun me kuluttajat teemme tällaista..

Vierailija
47/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuunmyytyä mullekin näytti 00.01 Moomin shopissa. Sitten siirryin pommittamaan arabian sivuja, ei millään päässyt läpi. Sitten kun pääsi läpi niin joko sanoi loppuunmyytyä tai ostoskoriin ei edennyt toimituskuluja pidemmälle. Sinnikkäästi yritin ja viimein pari myynnin jälkeen sain tilattua mukin. Jihuu

Vierailija
48/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiens kirjoitti:

Loppuunmyytyä mullekin näytti 00.01 Moomin shopissa. Sitten siirryin pommittamaan arabian sivuja, ei millään päässyt läpi. Sitten kun pääsi läpi niin joko sanoi loppuunmyytyä tai ostoskoriin ei edennyt toimituskuluja pidemmälle. Sinnikkäästi yritin ja viimein pari myynnin jälkeen sain tilattua mukin. Jihuu

Siis parin tunnin

Vierailija
49/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä - sain tuotteen koriin ja 4 min oottelun jälkeen tuotteeseen lisättiin toimituskulut, jonka jälkeen en päässyt maksukohtaan. 26 minsan kohdalla luovutin. Turha yövslvominen - harmittaa.

En minä ainakaan varmana osta. Toivottavasti kaltaisesi ahneet trokarit jäävät tappiolle. -ohis

Tuolla toisessa ketjussa, jotkut oli sitä mieltä, että 200e on juuri sopiva summa maksaa😂 Eli kyllä kysyntää on😂

Mä maksan 1000 e, jos saan mukin välittömästi.

Vierailija
50/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Provoavat kaltaisesi k-pään kustannuksella.

Vierailija
51/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa fb-kommentteja. Uskomatonta, millaista raivoa yhden mukin takia! :D Tykkään itsekin muumimukeista, ovat nättejä ja muutama löytyy omasta kaapista. Mutta ne on kuitenkin vain astioita. En kehtaisi käydä tuolla tavalla kiukuttelemassa julkisesti.

Vierailija
52/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kampanja surkeasti toteutettu. Ennakkotilaus ja mukeja olisi valmistettu riittävä määrä. Arabia olisi käärinyt rahat, nyt rahaa käärii vain trokarit.

Sitten päälle kehdataan toivotella hyvää muumin päivää 😂😂😂😂

Mukeja olisi riittänyt hurumycket, jos niitä olisi saanut ostaa esim. 3-4 per hlö. Tai vaikka 2.

Kuudesta riittää jo trokattavaksi.

Verkkokaupan kaatuminen ja mukien loppuminen sieltä nopeasti raivostuttaa varmasti.

Se asettaa jengin eriarvoiseen asemaan.

Käväisin itse aamulla lommilan Outletissa, mutta pitkän jonon takia ajoin takaisin himaan laittamaan lapsen kouluun. Samantien ajoin Selloon, jossa jonotin 45 min ja jonossa minun jälkeeni jäi 3-4 mukia. Otin vain kaksi, että kanssani jonossa jutelleetkin saisivat.

En ihmettele raivoa.

Huvittava piirre tässä oli se, että jonoissa oli PALJON miehiä!! Ota sä hei kuusi ja mäkin otan kuusi, niin saadaan lapsille mukit ja loput törkyhinnalla myyntiin...

Vierailija
53/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukemassa fb-kommentteja. Uskomatonta, millaista raivoa yhden mukin takia! :D Tykkään itsekin muumimukeista, ovat nättejä ja muutama löytyy omasta kaapista. Mutta ne on kuitenkin vain astioita. En kehtaisi käydä tuolla tavalla kiukuttelemassa julkisesti.

Onhan tuossa kampanjassa paljon kritisoitavaa. Asiallisuus pitää säilyttää toki silti.

Vierailija
54/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mumindalen kirjoitti:

Täytyisi tehdä muumi-raivo muki myös.

Miettikääs kun olisi muumimuki, jossa Muumipeikko jonottaa muumimukia jota myydään vain päivän ajan. 😯 Metaa baby, metaa!!

Vierailija
55/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku trokari oli ostanut Forumin popup-kaupasta 24 laatikollista eli ilmeisesti 146 mukia. Ei ostorajoitusta nääs nääs nääs. Nettikauppa jumitti, mutta en rupea ajamaan satoja kilometrejä mökiltä lähimpään popup-kauppaan, joka todennäköisesti siihen mennessä on jo tyhjentynyt kuin Ikea lampaantaljoista.

Tuohan on törkeetä - miten se oli edes mahdollista??

Vierailija
56/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teinien kanssa ostellut dropeista. Minulle systeemi oli ihan tuttu ja onnistuin ostamaan. Kärsivällisyyttä ja nopea kone. Ainakin 45 minuuttia odotin ennen kuin pääsi. Maksamaan.

Vierailija
57/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä saanut ostaa kuin 6kpl. Ja suurin osa myymälöistä ei ole vielä edes avautunut, niin ei kannata vielä huudella jääneensä ilman. Sinänsä ihmettelen kyllä että miten verkkokaupasta on loppu kun koko päivähän sitä piti myydä. Niin pitäisi sitten myydä ja tehdä vaikka jälkitoimituksena niin monta kun on tilattu. 

Moni myymälä avasi tänään ovensa jo klo 7.00. Pop up-myymälöissä ei ostorajoitusta. Typerää sinänsä.

Tuota en tiennyt. Todella eriarvoista ja törkeää Arabialta.

Vierailija
58/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh juuri sain oman kappaleeni torista. Kilpahuutamiseksi meni ja tonnin jälkeen pistin 2000€ tarjouksen. Kalliiksi tuli mutta kyllä kannatti :) jos vielä näin halvalla lähtee niin ostan muutaman lisää ja myyn ensi viikolla 5000€/kpl. Joko teillä on omanne?

Vierailija
59/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku trokari oli ostanut Forumin popup-kaupasta 24 laatikollista eli ilmeisesti 146 mukia. Ei ostorajoitusta nääs nääs nääs. Nettikauppa jumitti, mutta en rupea ajamaan satoja kilometrejä mökiltä lähimpään popup-kauppaan, joka todennäköisesti siihen mennessä on jo tyhjentynyt kuin Ikea lampaantaljoista.

Tuohan on törkeetä - miten se oli edes mahdollista??

Pumppukärryt mukaan. :D

Vierailija
60/285 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätön ilmiö! Mikä voi jossain rumassa mukissa olla näin ihmeellistä!

No ilmiö on käsittämätön, mutta minusta muki on ihan kaunis, ei suinkaan ruma. Kuvaus äidin ja lapsen välisestä rakkaudesta. :)

En olisi jonottanut mukia, jollei se olisi ollut kaunis: sekä visuaalisesti että sanomaltaan.

Äiti ja lapsi.

Ostin kaksi mukia molemmille lapsilleni. Saavat joululahjaksi

Jos muki olisi ollut vihreäsävyinen tai muutenkin ruma, en tod olisi jonotellut ja suhannut ympäri Espoota niiden perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän