Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään parisuhteen alussa yleensä pitää esittää urheilullista, jos ei ole?

Vierailija
08.08.2018 |

Siinäpä kysymys. Kun on käynyt ilmi, että mies on urheilullinen, eli pelaa joukkuelajia huvikseen, käy juoksemassa ja pyöräilemässä, jopa vaeltamassa. Nainen taas on antanut itsestään sporttisen vaikutelman, mutta hiukan liioitellut. Mies ehdotti pientä vaellusta (noin 40 km), joka on tarkoitus tehdä la-su parin viikon päästä. Nainen on ostanut jo vaelluskengät ja käynyt koelenkillä 10 km. Onko toivoa, että suoriutuu kunnialla 40 km vaelluksesta? Aiempaa kokemusta ei ole. Loppuuko se jossain vaiheessa, että pitää tehdä yhdessä vaelluksia tai käydä pyöräilemässä 20 km? Naisella siis vanhahko mummopyörä, joten raskasta on ollut polkea miehen ”höntsävauhdissa”. Kun ei saa sanottua, ettei ole muutamaan vuoteen oikeastaan urheillut, jos ei yhtä salikäyntiä viikossa ja parin km koiranlenkitystä päivittäin lasketa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kilsaa rinkka selässä kahden päivän aikana on paljon. Pakkaa mahdollisimman kevyesti ja ota paljon energiapitoista syömistä, suklaa on hyvä, mukaan. Toivottavasti teillä on mukavaa! (Itse liikun ja ulkoilen paljon.)

Vierailija
22/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että älä lähde koko reissulle. Ei se ole sun juttusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jaksanut kävellä 10 km, menee 40 km kevyesti la-su. 

Vierailija
24/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teeskennellä urheilullista edes aluksi jos ei sitä oikeasti ole? Mä oon sohvaperuna enkä yritä muuta esittääkään. Eipä minusta tietenkään urheilulliset miehet kiinnostu, mutta mitä sitten? En mä sellaista haluaisikaan.

Vierailija
25/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenikään esittää. Enkä siis ole. Mieheni sen sijaan on juossut useita maratoneja vuosittain.

Vierailija
26/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 13sekuntia.

Vierailija
27/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti kun saat näytettyä jättikikkelis ja lompakkos

Vierailija
28/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoin, että olen sporttinen. Totuus on, että kävelen kotoa autolle ja sitten taas töistä autolle ja kotiin. Joskus teen kävelylenkin jossain. Sanoin, että käyn kuntosalilla, vaikka en ole käynyt viiteen vuoteen sielläkään. Mutta hyvähkön ja hyväpalkkaisen miehen löysin, totuutta en vieläkään paljasta.

Aika ihmeellistä, että mies ei ole kysynyt mitään lisäkysymyksiä.

Itse ainakin haluan mielellään liikuntaa harrastavan miehen, jo sen takia kun se on yhteinen puheenaihe ja toivoisin että sitten voisi jotain lajia miehen kanssa harrastaa (jos hyvin natsaa).

Sama täällä miehenä näkökulmasta.

Haluan että liikunta on se yhdistävä tekijä josta saa helppoja puheenaiheita ja tutustuminen luonnistuu helposti. Olen jo niin fakkiutunut tähän että liikuntaa harrastamattomien naisten kanssa keskustelut tyrehtyy aika nopeasti.

just, tai sitten etsitte jonkun toisen yhteisen harrastuksen tai mielenkiinnon? mun muijankanssa meillä on samansuuntaiset leffa ja tv sarjamaku joista aina riittää puheen aiheita, miksi pitäisi aina olla kokoajan hölisemässä? kaverit on sitä varten tai papukaija, itse nautin kun saa myös välillä olla omissa ajatuksissa kotona ja muija touhuaa omia juttujaan

se että ei harrasta liikuntaa ei tarkoita etteikö olisi mitään muuta aihepiiriä, mistä te oikein muka "keskustelette", taas kimi jäi paalupaikasta? hurjaaa...

Vierailija
29/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleenikään esittää. Enkä siis ole. Mieheni sen sijaan on juossut useita maratoneja vuosittain.

No minkä takia sinä et sitten ole tehnyt samoin? Mitkään lapset tai läskit ei voi olla selitystä.

Vierailija
30/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoin, että olen sporttinen. Totuus on, että kävelen kotoa autolle ja sitten taas töistä autolle ja kotiin. Joskus teen kävelylenkin jossain. Sanoin, että käyn kuntosalilla, vaikka en ole käynyt viiteen vuoteen sielläkään. Mutta hyvähkön ja hyväpalkkaisen miehen löysin, totuutta en vieläkään paljasta.

Aika ihmeellistä, että mies ei ole kysynyt mitään lisäkysymyksiä.

Itse ainakin haluan mielellään liikuntaa harrastavan miehen, jo sen takia kun se on yhteinen puheenaihe ja toivoisin että sitten voisi jotain lajia miehen kanssa harrastaa (jos hyvin natsaa).

Sama täällä miehenä näkökulmasta.

Haluan että liikunta on se yhdistävä tekijä josta saa helppoja puheenaiheita ja tutustuminen luonnistuu helposti. Olen jo niin fakkiutunut tähän että liikuntaa harrastamattomien naisten kanssa keskustelut tyrehtyy aika nopeasti.

just, tai sitten etsitte jonkun toisen yhteisen harrastuksen tai mielenkiinnon? mun muijankanssa meillä on samansuuntaiset leffa ja tv sarjamaku joista aina riittää puheen aiheita, miksi pitäisi aina olla kokoajan hölisemässä? kaverit on sitä varten tai papukaija, itse nautin kun saa myös välillä olla omissa ajatuksissa kotona ja muija touhuaa omia juttujaan

se että ei harrasta liikuntaa ei tarkoita etteikö olisi mitään muuta aihepiiriä, mistä te oikein muka "keskustelette", taas kimi jäi paalupaikasta? hurjaaa...

Näin juuri. Vaikka minä ja naiseni harrastamme molemmat liikuntaa, haluan silti esim. käydä salilla yksin. En halua siellä mitään hölöttämistä, enkä yhteistreenejä. Harrastan myös joukkuepeliä, joka on miesporukka. Eli harrastamme naiseni kanssa liikuntaa erikseen. Ei ongelmaa. Päinvastoin. Teen hänen kanssaan mielummin jotain muuta.

Vierailija
31/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia sinä et sitten ole tehnyt samoin? Mitkään lapset tai läskit ei voi olla selitystä.

Et kysynyt minulta mutta voin ehkä antaa vihjeen: ei ole kiinnostanut?

Itse olen juossut useita puolikkaita ja liikun kohtalaisen paljon. Maraton nyt ei vain edes ajatuksena kiinnosta vaikka tiedän että pystyisin siihen.

Vierailija
32/70 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä...miksi pitäisi esittää jotain muuta kuin on?! Jos mies on himourheilija niin hän urheilee ympäri vuoden. Hän ei jätä lenkkeilyä käpertyäkseen sohvalle. Tunnusta nyt hyvä ihminen ajoissa ettet ole himoliikkuja!

Vierailija
33/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä...miksi pitäisi esittää jotain muuta kuin on?! Jos mies on himourheilija niin hän urheilee ympäri vuoden. Hän ei jätä lenkkeilyä käpertyäkseen sohvalle. Tunnusta nyt hyvä ihminen ajoissa ettet ole himoliikkuja!

Miten pitkään sä luulet, että ne urheilee yhdessä? Se huuma kestää ehkä puoli vuotta, ehkä vuoden, max 1,5 vuotta. Sen jälkeen yhteinen urheilu rajoittuu yhteen vaellukseen vuodessa.

Vierailija
34/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks monet tässä ketjussa olettaa, että a. Pari tulee harrastamaan liikuntaa jatkossa yhdessä? Montako pariskuntaa tunnette, jotka treenaa yhdessä tai käy edes fillaroimassa yhdessä alkuhuuman jälkeen ? Ja b. Että naisen kunnossa ei tapahdu muutosta? Jos on ennen liikkunut melko vähän ja nyt se on lisääntynyt, vaikuttaahan se kuntoon. Kohta se 20 km fillarilenkki ei tunnu missään.

Vierailija
35/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kerran sohvaperuna, ikuisesti sohvaperuna vai?

Vierailija
36/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks monet tässä ketjussa olettaa, että a. Pari tulee harrastamaan liikuntaa jatkossa yhdessä? Montako pariskuntaa tunnette, jotka treenaa yhdessä tai käy edes fillaroimassa yhdessä alkuhuuman jälkeen ? Ja b. Että naisen kunnossa ei tapahdu muutosta? Jos on ennen liikkunut melko vähän ja nyt se on lisääntynyt, vaikuttaahan se kuntoon. Kohta se 20 km fillarilenkki ei tunnu missään.

Tunnen aika monta paria, jotka treenaa yhdessä (meidät mukaan lukien). Tosin kaveripiirimme on aina ollut hyvin urheilullista, koska molemmat ollaan urheiluporukoissa vartuttu. Toki kaikkea liikuntaa ei harrasteta yhdessä, mutta jos molemmilla on liikunta elämäntapana, niin sitä tehdään yhdessä ja lapsetkin otetaan mukaan tähän elämäntyyliin. Tässähän on ap:lla hyvä sauma ottaa liikunta oikeasti osaksi elämää.

Vierailija
37/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen aika monta paria, jotka treenaa yhdessä (meidät mukaan lukien). Tosin kaveripiirimme on aina ollut hyvin urheilullista, koska molemmat ollaan urheiluporukoissa vartuttu. Toki kaikkea liikuntaa ei harrasteta yhdessä, mutta jos molemmilla on liikunta elämäntapana, niin sitä tehdään yhdessä ja lapsetkin otetaan mukaan tähän elämäntyyliin. Tässähän on ap:lla hyvä sauma ottaa liikunta oikeasti osaksi elämää.

No me ei kyllä olla harrastettu yhdessä mitään liikuntaa 14 vuoteen. Mieheni käy kuntosalilla, minä käyn naisille suunnatulla salilla ja jumpissa eri aikaan. Mieheni inhoaa hiihtoa, minä hiihdän aina kun on lunta, lasten kanssa tai yksin. Meidän perheen yhteinen liikunta on frisbeegolf-kierros muutaman kerran kesässä. Lapset 5, 11 ja 13 v., ja vanhin harrastaa liikuntaa 5 kertaa viikossa, eikä lähde sen lisäksi vanhempiensa kanssa mihinkään liikuntajuttuihin.

Vierailija
38/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan. Sittenpä näet millainen kokemus on ja onko teistä yhdessäliikkujiksi. Voihan olla niinkin että sen viikonlopun jälkeen et halua nähdä häntä enää ikinä ja ihmettelet miksi yritit esittää muuta kuin olet. Tai sitten tykästyt vaeltamiseen.

Vierailija
39/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me ei kyllä olla harrastettu yhdessä mitään liikuntaa 14 vuoteen. Mieheni käy kuntosalilla, minä käyn naisille suunnatulla salilla ja jumpissa eri aikaan. Mieheni inhoaa hiihtoa, minä hiihdän aina kun on lunta, lasten kanssa tai yksin. Meidän perheen yhteinen liikunta on frisbeegolf-kierros muutaman kerran kesässä. Lapset 5, 11 ja 13 v., ja vanhin harrastaa liikuntaa 5 kertaa viikossa, eikä lähde sen lisäksi vanhempiensa kanssa mihinkään liikuntajuttuihin.

Me taas miehen kanssa käydään pelaamassa höntsäkoripalloa sekajoukkueessa (molemmat ollaan pelattu junnusta asti) sekä lenkkeillään, pyöräillään ja uidaan useimmiten yhdessä. Salitreeni tehdään erikseen, koska molemmilla on työpaikalla ilmainen sali.

Lapset on nyt 14 ja 16, eivätkä enää usein liiku meidän kanssa, koska heillä on omat treeninsä. Vaelluksille tosin lähtevät vieläkin mukaan. Pieninä olivat mukana myös juoksu- ja pyörälenkeillä ja uimassa, kunnes omat heidän omat harrastuksensa alkoivat viedä enemmän aikaa.

Vierailija
40/70 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuta oikeastaan ikinä miehen kanssa yhtä aikaa, mutta en silti kestäisi sohvaperunamiestä. Kyllä liikkumattomuus kertoo niin paljon luonteesta, sekä vaikuttaa terveyteen ja ulkonäköön, että ei siinä ole kyse vain yhdessä harrastamisesta. En myöskään ottaisi ikinä tupakoivaa miestä, vaikkei hän ikinä polttaisi minun nähteni tai haisisi tupakalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän