ivf/icsi/pas vkolla 24?
Moi!
Onko muilla näin aikaisin ajankohta tiedossa? meillä on lyhyellä kaavalla icsi suunniteltu viikolle 24.
Kommentit (53)
nyt vaan muut mukaan! ainiin se vielä oireista, että ylös noussessa pyörryttää. ajattelin johtuvan lugeista.
siis mulla on taustalla paljon turhia testejä, 3 inssiä, joista 2 pistoksilla ja tämä oli toinen ivf tai paremminkin icsi. nyt siirrettiin ainut koskaan tullut 1 luokan alkio ja yksi 2 luokan alkio. vähän hedelmöittyneitä alkioita on saatu ja nekin melko kehnoja. mulla endo ja myös miehen spermassa vikaa.
Myös Ääta83! :) Näillä hoidoilla siis tosiaan VOI onnistua. Kyllä tämä taas loi uskoa, vaikka (niinkuin jo kirjoitinkin) se on välillä koetuksella. Kunpa minäkin saisin joskus sen plussan ruutuun *huokaa*. Pitäkää peukkuja, huomenna menen verikokeeseen. Oireita ei edelleenkään, lievää huimausta kyllä minullakin (saattaa tosin johtua matalasta verenpaineestani). Luulisi paineetkin tällaisessa piinailussa nousevan ;o)
Ihanaa, onnittelut elianelle ja Ääta83:lle!! Toivottavasti lisää plussia tippuu..
Tänne ei kuulu niinkään hyvää. Taitaa olla ohi meidän hoito tällä kertaa. Maanantaina alkoi ruskea tiputtelu, joka jatkuu edelleen. Menkkakivut on selvät. Tein testin pp11 eli eilen, koska hermostuin tiputteluun ja olin varma negasta, joka sitten tulikin. Nyt haluaisin lopettaa Crinonen, koska se selvästi viivyttää menkkojen alkamista, ja se tarkottaa, että me ei ehkä ehditä elokuussa mun loman aikana uuteen hoitoon, mikä oli tarkoitus..ärsyttää, kun ei uskalla kuitenkaan lopettaa sitä. Mihinkään plussaan en kyllä usko enää ollenkaan, ja varmaan tänä iltana laitan Crinonea viimeisen kerran, oli mikä oli.
Menkkakipuja on ollut nyt toista päivää mutta mitään ei tuu ulos eli aika outoo mut äklö olo siis ja mieli maassa=( Testata en aio vielä,perjantaina ois testipäivä mutta en todennäköisesti ehdi/jaksa käydä apteekissa eli jääpi maanantaihin/tiistaihin kun tämä hullu työrupeama loppuu.
Ihanaa että kaksi plussaa olis ainakin luvassa=)) Onnea eliane ja ääta!!
-eternal pp13-
Puhdas nega eilen pp13. Tänään kävin vielä verikokeessa, kun määrä on käydä (kaikesta huolimatta). Noh, eipä tämä mikään yllätys ollut... Olen jo pikkuhiljaa tehnyt surutyötä ja varautunut myös siihen, ettei meille koskaan suoda lasta. Onneksi on sentään vielä adoptio mahdollisuus.
Palaillaan syksyllä asiaan. Meillä vielä pakkasessa 7 alkiota, joten ainakin ne siirretään ja sen jälkeen sitten mietitään mahdollista jatkoa.
Oikein hyvää kesää kaikille! :) Rentoudutaan ja koitetaan unohtaa tämä stressi edes hetkeksi (vaikka helppoahan se ei ole.)
syvimmät pahoittelut neganneille ja voimia negaa pelkääville! toivon edelleen mahdollisimman monelle plussaa nyt tai seuraavassa hoidossa. tiedän niin hyvin tuon olon. itse olin jo varautunut taas kerran negaan ja suunnitellut kesäksi rentoutumista ja hermojen lepuuttamista piinailun jälkeen. se on ainut mikä auttaa, olipahan jatkosuunnitelmat sitten mitä tahansa. olin myös ajatellut että sitten keskityn itseeni: käyn kosmetologilla, kampaajalla, hieronnassa jne. ja teen asioita joita minä itsekkäästi haluan. olisiko tässä mitään ideaa neganneille?
kaikkihan on mullakin vielä niin epävarmaa, vaikka testi näyttää nyt selvästi plussaa. aion kuitenkin nauttia tästä ilman suurempaa epävarmuutta.
Lopetin eilen Crinonen, vaikken tiennyt, onko se sallittua. pari kolme iltaa ois ollut jäljellä, mutta koska testi oli negaa, jatkuvaa pientä vuotoa on ja kovia kuukautiskipuja, joihin on pakko ottaa jotain ei-sallittua kipulääkettä, päätin lopettaa. Parilla päivällä tuskin ois merkitystä vaikka mitä tapahtuis. Mutta toivon mukaan nyt päästäis vielä elokuussa loman aikana hoitoon.
Kiitos eliane vinkeistä, juuri näin ajattelin minäkin eli hieronta ja kampaaja onkin jo varattuina, kosmetologi enää puuttuu. Uusin voimin elokuussa yritetään. Äläkä huoli, kyllä sen nyt hyvin menee sinulla!
Jaksamisia muillekin!
lähden tänään viikoksi matkalle, mutta tulen sitten viikon päästä vielä kurkkaamaan teidän kuulumisia. kesäistä toipumisviikkoa kaikille.
Piti käydä muutenkin kaupoilla ja toki se apteekki siinä suht lähellä oli eli kävin sit ostamassa testin ja uskottava kai se on että se näytti vaihteeks plussaa!!!!=D Piti ihan kytätä tikkua että häviääkö se toinen viiva vielä mutta siinä se on ja pysyy. Olin kyllä niin varma negasta että nyt ei tiijä oikein mitenpäin olisin. Mies on viikonlopun reissussa eikä tällasta kyllä puhelimessa kerrota,olkoon vielä jännityksessä. Näinköhän mun hartain toiveeni käy vihdosta viimein toteen ja meille tulis edes yksi lapsi=) Edellinen tuulimunaraskaus tietty kummittelee mielessä mutta turha sitä surra etukäteen,en kyllä jaksa uskoa todeksi ennenkun näen ultrassa todisteen masuasukista,vai oisko niitä peräti se kaksi eli olis molemmat alkiot kiinnittyneet...
Aurinkoista kesää kaikille!=)
-eternal rv?- (mites toi nyt lasketaankaan sit jos alkiot siirrettiin 15.6.?)
Ota valokuva plussasta miestäsi varten:)
eternal:
-eternal rv?- (mites toi nyt lasketaankaan sit jos alkiot siirrettiin 15.6.?)
siirrettiin alkio 15.6. ja oletan, että olen nyt tänään 4.7. tiistaina rv 5+0. Eli siirtopäivänä olisi 2+0 ja lisäksi alkion ikä (meillä kaksi päivää).
en aavistanut plussaa, halusin tehdä testin että pääsen taas piinasta ja voin jo surra asian pois. oli jotenkin niin ahdistunut olo.
nyt kun oikein tarkkaan itseään seuraa, niin kyllähän niitä pieniä oireita on. kun on nälkä, on tosi kova nälkä, vatsa tyhjänä lievästi kuvottava olo, verisuonet lantiossa ja rinnoissa paistaa läpi, hermot kireänä ja sydän hakkaa hirveästi. näitä samoja on kyllä ollut monesti ennenkin ja negan olen tuolloin testannut.