Minua kiinnostaa vain "pahis" miehet.
Mitäs sitten? En kuitenkaan halua alkaa suhteeseen tuollaisen kanssa koska menettäisin loputkin mielenterveydestäni ja joutuisin varmasti väkivallan uhriksi. Mutta silti kiinnostaa kovin. Miksi?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko jännittäväksi pahikseksi oppia? Miten ne pahikset on sen aikanaan omaksuneet?
Mä uskon että se tulee usein isältä pojalle. Tietyt luonteenpiirteet periytyy. Mun eka poikaystävä oli just pahis tyyppinen ja sen isä oli kanssa. Ja joo on se seksi ihanaa ja alistuminen tulee siinä luonnostaan. Muuten onkin sitten monenlaista säätämistä.
Toi on muuten niin totta. Tajusin sen vasta äskettäin. Poikaystävä on vähän pahis ja niin on sen isäkin. Joo mä tykkään olla sen alla kun me rakastellaan. Se jotenki tuntee mun kehon nii hyvin ja saan ihania orkkuja. Ollaan muuten niinku yö ja päivä mut viihdytään silti yhdessä. Joojoo mies on mulle totaalinen turn off.
Pahikset on maskuliinisia ja tykkää usein feminiinisistä naisellisista naisista. Maskuliinisuus kiehtoo naista. Näin se vain on. Se on biologiaa.
Naisilla on hoivavietti pahiksia kohtaan. Maskuliinisuus joo ja siihen yhdistyy se että he yrittää muuttaa pahiksen luonnetta. Ei aina mutta aika monesti näin.
Ensin on hoivavietti/äidinvaisto mutta sitten toisaalta eivät halua kumppanikseen aikuista "lasta". Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aivot ovat äärimmäisen epäloogiset ja yksinkertaiset, siksi.
Mitä epäloogista siinä on kiinnostua vahvimmasta uroksesta? Sama kun miehetkin kiinnostuu kauneimmista
Miten niin vahvimmasta? Onko itsekkyys vahvuutta? Sitähän ne ns. pahikset pohjimmiltaan ovat. Itsekkäitä paskoja. Ja sekö on vahvuutta? Millä perusteella? Eikö paljon vahvempaa ole se, että käyttäytyy vastuullisesti? Jos hankkii lapsia, niin silloin myös on lapsilleen isä ja vaimolleen tuki ja turva. Eikö se ole vahvuutta? Nämä pahikset sen sijaan pettävät heti tilaisuuden tullen. Monesti retkahtavat alkoholiin ja huumeisiin? Mitä tekemistä sillä on vahvuuden kanssa?
Mä elin koviksen kanssa muutaman vuoden ja kyllä ainakin mun tapauksessa seksi oli se mikä koukutti häneen. En ole koskaan saanut sellaisia suudelmia ja orgasmeja kuin hänen kanssaan. Hän rakasteli ensin seinää vasten ja sit kellisti alleen ja taikoi sellaisen huuman, että olin ihan uuvuksissa:D Muuten meillä meni aika vaihtelevasti, riideltiin paljon, ja ihan perus arkijutut aiheutti skismaa. Hän ei halunnut osallistua mihinkään ja hänellä oli paljon omia menoja. En sitten lopuksi enää jaksanut olla siinä suhteessa, koska tiesin ettei hän muuttuisi ja se loistava seksi ei kannatellut enää meidän juttua.
Pidän tota ihan normaalina, että semmoinen avoimesti seksuaalinen, vähän arvaamaton, impulsiivinen, pidättelemätön mies kiinnostaa varsinkin nuorena. Näin mullakin.
Pahiksen kanssa on kyllä kieltämättä ihanaa harrastaa seksiä, mutta pitempään suhteeseen, perheen perustamiseen tai yleensä arkisten asioiden hoitamiseen harvat heistä taipuvat tai ne tehdään 'vähän sinnepäin'.
Vierailija kirjoitti:
Et ole yksin, suosittuja näyttävät olevan. Ja ei kait se naisen libido, alistuva seksi onnistu liian kiltin miehen kanssa, jolla ei ole fyysistä eikä henkistä uskottavuutta?
Se kiehtoo kun toisesta ei ota ihan heti selvää mitä se aikoo, ei pysty lukemaan sitä ja se tunne kiihottaa kun ei pysty tavallaan pomottamaan yhtään, mut sit taas toisaalta on ihanaa kun kovisjätkä silittelee ja suutelee sillain omistavasti. Nää on näitä, osastoa ei pysty selittään tai perusteleen millään järjellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole yksin, suosittuja näyttävät olevan. Ja ei kait se naisen libido, alistuva seksi onnistu liian kiltin miehen kanssa, jolla ei ole fyysistä eikä henkistä uskottavuutta?
Se kiehtoo kun toisesta ei ota ihan heti selvää mitä se aikoo, ei pysty lukemaan sitä ja se tunne kiihottaa kun ei pysty tavallaan pomottamaan yhtään, mut sit taas toisaalta on ihanaa kun kovisjätkä silittelee ja suutelee sillain omistavasti. Nää on näitä, osastoa ei pysty selittään tai perusteleen millään järjellä....
Näinpä
Vierailija kirjoitti:
Toi on niiiiiin totta!!
Perse-arska28 vantaa kirjoitti:
Mulla on korvis, tribaalitatska ja hihaton paita.
En akoilta kysele, vaan juon kaljaa ja vedän röökii silloin kun haluan.Tukka on ajettu siiliksi ihan ite ja partaa kasvatan kovasti. Pukinparraksi sitä sanotaan kun olen aika pukki.
Naisia on.
Ja naisilla tarkoitat..Sosiaalitoimiston Pirjoa ja äitiä
Pahis-kovis-renttu.. meinaaks noi kaikki samaa? Vai onko niillä jotain eroa??
Voihan siinä jotain nyansseja olla mut ihmistyyppi on aika sama:D
Jere Karalahti on kyllä sellainen pahis, joka kuumottaa naista kuin naista! Kuuma as hell!
Vierailija kirjoitti:
Jere Karalahti on kyllä sellainen pahis, joka kuumottaa naista kuin naista! Kuuma as hell!
Jere on 1900 luvun kovis äijä. Nykyinen juntti persu. Siiderivalaisiin toimii
Ei välttämättä tärkeintä, mutta erittäin tärkeää kuitenkin. Ja tietenkään miehen ei tarvitse olla mikään komea laatikkopäinen pahis ollakseen hyvä seksissä. Oman kokemukseni mukaan se elämäni ainoa pahis oli yksi huonoimmista seksikumppaneista mitä minulla on ollut. Hän oli luonteeltaan itsekäs ja se itsekkyys heijastui sänkyynkin. Lisäksi hän käytti päihteitä liikaa ja oli uskoton ja muutenkin epäluotettava. Ei sellaisen kanssa voi olla hyvää seksiäkään jos itsellä on tunteet pelissä ja mies kohtelee kuin pskaa. Seksi on muutakin kuin mekaaninen suoritus. Se on myös tunnetasolla toiselle hyvän tekemistä. Koko homma muuttuu tylsäksi jyystämiseksi ja itseltäkin halut katoaa, kun tietää ettei toinen välitä edes sen vertaa että viitsisi lupauksensa pitää. Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.