Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiinnostaa vain "pahis" miehet.

Vierailija
08.08.2018 |

Mitäs sitten? En kuitenkaan halua alkaa suhteeseen tuollaisen kanssa koska menettäisin loputkin mielenterveydestäni ja joutuisin varmasti väkivallan uhriksi. Mutta silti kiinnostaa kovin. Miksi?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pahismiehet kykenevät todennäköisesti puolustamaan potentiaalisia jälkeläisiäsi. Näin niin kuin tylsästi ilmaistuna.

Ei vaan pahismiehet kaikkein todennäköisimmin jättävät sinut ja lapsesi oman onnenne nojaan. 90% yksinhuoltajista on pahismiesten uhreja.

Vierailija
22/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin jännä juttu että ne miehet jotka kohtelee naista huonosti menestyy ja minun kaltaiset miehet jotka tykkää kohdella naista hyvin ei menesty.

Ja naisten perustelut on luokkaa "ne vain sytyttää"

Ja mulle sanotaan että "tunnut enemmän kivalta kaverilta kuin että tässä olisi jotain muuta"

En pysty käsittämään naisten ajatuksenjuoksua, logiikkaa siitä ei tunnu löytyvän.

Höpönlöpö. Kyllä ne parhat miehet on niitä, joilla on elämänhallinta hanskassa, näyttää tunteitaan ja huolehtii perheestään. En tunne monia naisia, joilla olisi mitenkään erityinen pahissyndrooma. Itsekin olen aina ihmetellyt mikä niissä pahiksissa vetää; näiden hyvistenkin kanssa riittää tunteenpaloa ja intohimoa. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin jännä juttu että ne miehet jotka kohtelee naista huonosti menestyy ja minun kaltaiset miehet jotka tykkää kohdella naista hyvin ei menesty.

Ja mulle sanotaan että "tunnut enemmän kivalta kaverilta kuin että tässä olisi jotain muuta"

En pysty käsittämään naisten ajatuksenjuoksua, logiikkaa siitä ei tunnu löytyvän.

Liikut väärissä piireissä. Lähiöbaareista löytyy näitä naisia jotka haluavat jonkun tatska pahiksen, joka ryyppää ja tupakoi milloin haluaa. Kannattaa suosiolla iskeä verkkonsa vähän tasokkaampiin paikkoihin, niin ei tarvitse katsella enää näitä.

Vierailija
24/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

apina kirjoitti:

Miksi me joudumme maksamaan teidän lo.rtto.jen kokeilut veroissa?Jatkuvat po.liisi ja ambu.lanssi vierailut läävissä.nne ovat kalliita.Jos haluatte elää reunalla maksakaa itse kulunne..

Se on poliitikkojen vika. Älä hauku väärä puuta.

Vierailija
25/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tytöistä tykkää "pahoista pojista" jotka on muutaman vuoden vanhempia. Kummasti kaikissa vähähän vanhemmissa leffoissakin on sama juoni.

Vierailija
26/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten? En kuitenkaan halua alkaa suhteeseen tuollaisen kanssa koska menettäisin loputkin mielenterveydestäni ja joutuisin varmasti väkivallan uhriksi. Mutta silti kiinnostaa kovin. Miksi?

Elämäm koulussa opittua?

Vierailija
27/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavaa on miehessä joka vaan kohtelee minua hyvin?? Kyllä kaverinikin kohtelee minua hyvin. Seksuaalista kiinnostusta heihin ei ole

Vierailija
28/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan sama tilanne. Mielellään mt ja armykundi jolla päihdeongelma.

Vierailija
29/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aivot ovat äärimmäisen epäloogiset ja yksinkertaiset, siksi.

Vierailija
30/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihistoriallinen vietti ajaa sinua ihastumaan "lauman johtavaan urokseen". Haluat sisimmässäsi että mies on se joka näyttää kaapin paikan sinulle ja myös muille miehille.

Pari kertaa kun syljet hampaita suustasi niin alkaa pahis-fetissisi helpottaa.

Vierailija
31/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jotkut naiset (alitajuisesti) ajattelevat, että kykenevät "kesyttämään" näitä pahoja poikia - eli eräänlainen äidinvaisto iskee päälle. Useimmat kuitenkin älyävät vältellä heitä ja vaikka em. vaisto herättäisikin noita tunteita...

Vierailija
32/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä epäloogista siinä on kiinnostua vahvimmasta uroksesta? Sama kun miehetkin kiinnostuu kauneimmista

Vierailija
33/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttumaiset miehet ei jaksa kiinnostua stressaamaan mistään. Eivät edes toimeentulosta. Tiedän heitä jotka elää vain päivän kerrallaan ja tekee "hanttihommia" siellä täällä ympäri maata. Koulutusta ei hirveästi ole mutta käytännön taitoja sitäkin enemmän. Rakastellessa estottomia kiihkossaan ja nainen tuntee olevansa nainen jonka mies ottaa mutta kuitenkin leikittelee, palvoo vartaloa ja tehdään sitä oudoissa paikoissa ja asennoissa, seinää vasten kaupan takana tai auton nokkapellillä. Siinäkään ei stressata. Huonona puolena on se kulkurielämäntyyli ja uskottomuus. Mä seurustelin tuollaisen kanssa monta vuotta ja vieläkin kaipaan sitä kiihkoa. Koskaan ei tiennyt mitä tapahtuu seuraavana päivänä, minne mennään, missä työt ensi viikolla, missä rakastellaan... 

Vierailija
34/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin white trash on ollut kielletty hedelmä. Pohjimmiltani halveksun todella paljon miehiä, joilla ei ole elämänhallinta ja jotka ajelehtivat ympäriinsä, käyttävät päihteitä, tekevät rikoksia, ajautuvat vääriin piireihin, ottavat tauointeja jne. Silti joissain fantasioissa tuollainen alkeellisuus saattaa kiihottaa.

Vaikea silti kuvitella, että rakentaisin elämääni tuollaisen varaan. Mut on kasvatettu liian keskiluokkaisesti. Enkä voisi edes sosiaalisen paineen vuoksi ottaa koskaan tuollaista miestä.

Vierailija
35/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on lisäksi taiteellisia usein musiikissa ja se kiehtoi hänessä minuakin...

Vierailija
36/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renttumaiset miehet ei jaksa kiinnostua stressaamaan mistään. Eivät edes toimeentulosta. Tiedän heitä jotka elää vain päivän kerrallaan ja tekee "hanttihommia" siellä täällä ympäri maata. Koulutusta ei hirveästi ole mutta käytännön taitoja sitäkin enemmän. Rakastellessa estottomia kiihkossaan ja nainen tuntee olevansa nainen jonka mies ottaa mutta kuitenkin leikittelee, palvoo vartaloa ja tehdään sitä oudoissa paikoissa ja asennoissa, seinää vasten kaupan takana tai auton nokkapellillä. Siinäkään ei stressata. Huonona puolena on se kulkurielämäntyyli ja uskottomuus. Mä seurustelin tuollaisen kanssa monta vuotta ja vieläkin kaipaan sitä kiihkoa. Koskaan ei tiennyt mitä tapahtuu seuraavana päivänä, minne mennään, missä työt ensi viikolla, missä rakastellaan... 

Ja on hyvännäköinen, tatskallinen ja tupakoi. Esim. James Dean.

Vierailija
37/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä epäloogista siinä on kiinnostua vahvimmasta uroksesta? Sama kun miehetkin kiinnostuu kauneimmista

Vahvuus on mun silmissä jotain ihan muuta kuin sitä, että kusee elämänsä, hankkii päihdeongelman ja vaihtelee naisia. Vahva mies on mulle sellainen, joka hoitaa elämänsä ja on sanansa arvoinen. Niidenkin kanssa saa vauhdikasta seksiä, se ei ole mitenkään renttujen etuoikeus. ;)

Vierailija
38/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet perus nainen, siksi.

Naiset pitävät maskuliinisista miehistä ja miehet feminiinisistä naisista, onko tämä mikään yllätys kenellekään?

Vierailija
39/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet perus nainen, siksi.

Naiset pitävät maskuliinisista miehistä ja miehet feminiinisistä naisista, onko tämä mikään yllätys kenellekään?

Onko mies maskuliininen silloin kun se on pahis?

Vierailija
40/97 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin, suosittuja näyttävät olevan. Ja ei kait se naisen libido, alistuva seksi onnistu liian kiltin miehen kanssa, jolla ei ole fyysistä eikä henkistä uskottavuutta?