Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiinnostaa vain "pahis" miehet.

Vierailija
08.08.2018 |

Mitäs sitten? En kuitenkaan halua alkaa suhteeseen tuollaisen kanssa koska menettäisin loputkin mielenterveydestäni ja joutuisin varmasti väkivallan uhriksi. Mutta silti kiinnostaa kovin. Miksi?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se totuus nyt tuli kaikille kilteille miehille. Monista kommenteista näimme, että seksuaalisuus ja jännittävyys menee ihan kaiken edelle. Nyt vaan viikonloppuna otetaan kaljaa ja laitetaan tämä soimaan:

Juliet Jonesin Sydän - Miksi Naiset Aina Rakastuvat Renttuihin:

Vierailija
62/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta mun nuoruuden "kovis"-poikaystävässä oli justiinsa se seksuaalinen pidättelemättömyys. Rakasteltiin koko ajan ja välillä tosi uskaliaissa paikoissa. Ne orkut oli jotain käsittämätöntä. Taitava kiusoitteleva suutelija ja dominoi tapahtumia. Tuli nojailtua jos jotakin vasten ja makoiltua jos jonkinlaisissa paikoissa hänen allaan.

Ei, mutta yksi tärkeimmistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se totuus nyt tuli kaikille kilteille miehille. Monista kommenteista näimme, että seksuaalisuus ja jännittävyys menee ihan kaiken edelle. Nyt vaan viikonloppuna otetaan kaljaa ja laitetaan tämä soimaan:

Juliet Jonesin Sydän - Miksi Naiset Aina Rakastuvat Renttuihin:

Ääni tälle t.mies

Vierailija
64/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho sori tuli tohon sitaatin sisälle

Vierailija
65/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kun naiselle tulee tarve perustaa perhe ja saada lapsia, niin hänelle saattaa tulla tarve löytää seesteisempi suhde. Ihan jo tulevien lastensa turvallisuuden puolesta. Kuitenkin tuo vaihe menee pikkulapsivaiheen jälkeen ohi, ja sitten nainen taas kaiholla muistelee pahispoikaystäväänsä ja alkaa mahdollisesti haalimaan uusia jännempiä kokemuksia taas.

Vierailija
66/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiinnostun pahistyyppisistä miehistä, mutta en tarkoita sillä mitään väkivaltaista rikollista tai tatuoitua tyyppiä. Tarkoitan ylikomeaa ulkonäköä ja itsevarmaa naistenmiedtä, joka kulkee omia polkujaan. Menin nsimisiin sellaisen kanssa, hän on ollut usein ennenkin ja nyt osui minun vuoroni. Parhaillaan on menossa erokeskustelu. Hän on ihan kylmä ja tunteeton ja tuntuu, että pahantahtoinen ja manipuloiva. Käytännön arkikaan ei oikein suju. Järki sanoo, että pitäisi erota, mutta en osaa tehdä päätöstä. Kaikki hänen entiset vaimonsa ovat eronneet toisen miehen kautta eli uudella miehellä ja tuntuu, että sitä minäkin tarvitsisin. Tästä ei oilein voi päästä yli niin, että jää ihan yksin ja hän vaan jatkaa eteenpäin kuin ei mitään ongelmaa.

Vierailija
67/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miesnäkökulmaa: Olin ennen kohtelias ja kunnioittava naisia kohtaan ja tuloksena friendzone maksimissaan. Vuosia meni ja lopulta elämässä tuntui menevän sen verran huonosti etten enää jaksanut olla todellakaan kohtelias tai kunnioittava ketään kohtaan. Lähinnä tietoisestikin aloin kusipääksi. Kaikkein oudointa oli että siinä vaiheessa monetkin naiset kiinnostuivat. Menetin kunnioitustani naisia kohtaan melko paljon. Mutta mikäpä siinä, kun monet tällaista paskamaista käytöstä mieheltä haluavat. Nyt on mennyt paremmin. Pitää vain muistaa teeskennellä olevansa enemmän kusipää kuin mitä onkaan. Feikkauksen tarve siinä että nainen kiinnostuu ei liikaa enää häiritse. Naisetkin feikkaavat milloin mistäkin ihan ulkonäöstään lähtien eli tekopyhiä ovat mikäli alkavat arvostella..

Eli en voi suositella kilttiä asennetta kenellekään miehelle naisten suhteen. Parhaimmillaan naiset haluavat teitä hoitamaan jossain vaiheessa ikävämpien ex-miestensä lapsia eli siihen kelpaatte. Jos se riittää, niin olette heikkoja lusmuja muutenkin eli ihan oikein teille typerät kiltti-miehet. Itkekää nyt vähän karua kohtaloanne, itkettää teitä kuitenkin. Naisennekin (mikäli teillä sellaista edes on) itkee, kun harrastaa seksiä kanssanne, mitä ei usein kyllä tapahdu eikä mikään ihme.

Vierailija
68/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka kulkee omia polkujaan"

Tuskin MGTOWia tarkoitit :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way

Vierailija
69/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki palstalaiset vähän vajaita? Ei hyvänen aika, oikeestikko te? Laitan teille linkin.

https://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27

Mutten suosittele voi tulla karu totuus, haahahaa.

Vierailija
70/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vasta kun naiselle tulee tarve perustaa perhe ja saada lapsia, niin hänelle saattaa tulla tarve löytää seesteisempi suhde. Ihan jo tulevien lastensa turvallisuuden puolesta. Kuitenkin tuo vaihe menee pikkulapsivaiheen jälkeen ohi, ja sitten nainen taas kaiholla muistelee pahispoikaystäväänsä ja alkaa mahdollisesti haalimaan uusia jännempiä kokemuksia taas."

Kerro jotain jota emme tiedä. Ei ole mitään sattumaa että ylivoimaisesti suurin osa eroista tapahtuu naisten aloitteesta. Tietenkin poikkeuksiakin on kuten lähes missä tahansa ilmiössä.

Mutta ei tilanne ole niin hauska naisillekaan. 70-luvusta saakka tähän päivään tutkimukset osoittavat että naisten keskimääräinen onnellisuus on laskenut jatkuvasti. Itse kannatan tasa-arvoa, mutta mitä enemmän sitä tulee lisää, niin sen lieveilmiönä tuntuu olevan naisten lisääntyvä onnettomuus. Ikävämpi homma, mutta uhrauksia pitänee aina tehdä. Tosin epäilen että miesten onnellisuuskin on laskenut. Tutkimusta sellaisesta en ole nähnyt, mutta oletus on että sama vaikutus on ollut miehiinkin monestakin syystä.

Vierailija
71/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rankaista sua noista ajatuksista "kämmenpeffalla". Pitkälleen vaan syliini ja läps läps läps....

Vierailija
72/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle jää ainakin varmasti yksinhuoltajaksi.

Vierailija
73/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"joka kulkee omia polkujaan"

Tuskin MGTOWia tarkoitit :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way

En tarkoittanut varsinaisesti, vaan lähinnä sitä, että hän meni omia menojaan ilmoittamatta mulle, minne, kuinka kauan on poissa jne. Toki ei varmaan aina itsekään tiennyt, kun paikat ja bändit vaihteli..

Vierailija
74/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jännittäväksi pahikseksi oppia? Miten ne pahikset on sen aikanaan omaksuneet?

Vierailija
75/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten? En kuitenkaan halua alkaa suhteeseen tuollaisen kanssa koska menettäisin loputkin mielenterveydestäni ja joutuisin varmasti väkivallan uhriksi. Mutta silti kiinnostaa kovin. Miksi?

Tuu tänne! Et joudu väkivallan uhriksi en koskaan lyö naista. Et menetä mielenterveyttäsi ellei seksin jälkeinen olo lukeudu siihen ;) Haluan sut niin monessa asennossa ja paikassa ettei av:llä voi sanoa. Oot mun! Tykkään suudella, silitellä ja hyväillä. Annan sulle omaa tilaa ja teen itekin omiani. Haluan kulkea sun kanssa, enkä anna sulle koskaan tapahtua mitään pahaa. Kämppä ei oo lukaali, rahaa on vähän, sotkuakin on mut en halua sua siivoojaksi tai piiaksi vaan mun naiseksi. Duunit vaihtelee ja matkoillakin ollaan mut sitten taas kotona.  

Vierailija
76/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko jännittäväksi pahikseksi oppia? Miten ne pahikset on sen aikanaan omaksuneet?

Mä uskon että se tulee usein isältä pojalle. Tietyt luonteenpiirteet periytyy. Mun eka poikaystävä oli just pahis tyyppinen ja sen isä oli kanssa. Ja joo on se seksi ihanaa ja alistuminen tulee siinä luonnostaan. Muuten onkin sitten monenlaista säätämistä.

Vierailija
77/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun renttuveli pyöritti naisia nuorempana. Oli kolmee neljääkin yhtäaikaa, mutta sitten hän tapasi tulevan vaimonsa ja he perusti perheen. Hyvin menee ja edelleen ovat kuin teinipari. Pussailevat avoimesti ja väliin on semmoinen get a room tunnelma :D 

Vierailija
78/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen palatakseni, en osaa sanoa. Olen tunnistanut tuon itsessänikin. Epäilen, että se on jokin biologinen vaisto etsiä sitä alfaurosta. Ja pahikset on täynnä testoa mun kokemuksen mukaan.

Vierailija
79/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahiksilla korkeammat testoarvot? Mietin vain kun tv:ssä myydään sitä valmistetta jonka nimeä en nyt millään muista.

Vierailija
80/97 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pahiksilla korkeammat testoarvot? Mietin vain kun tv:ssä myydään sitä valmistetta jonka nimeä en nyt millään muista.

Ei pelkästään siitä tule kovis tai pahis miten vaan, kyllä se on luonteenlaatuna joillakin ja saattaa periytyäkin.