Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakastatko makaronin keitinveden myöhäisempää käyttöä varten?

Vierailija
07.08.2018 |

Maukasta vitamiinilientä ei kannata heittää pois! Pakasta jääpalapusseihin ja käytä ruokien maustamiseen ja esim makkarakeiton saostamiseen.

Kommentit (723)

Vierailija
41/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän makaronien keitinveden tapetoinnissa liisterinä.

Ei me joka vuosi tapetoida, mutta kun pakastaa tarpeeksi talteen, niin onpa helppoa sulattaa tarvittaessa.

Vierailija
42/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää etten jaksa, käytän ruoanlaitossa ihan valmiita makaroniliemikuutioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yli jäävän teeveden hampaidenpesuun, josta jäävän vedellä on kätevä pesaista pikkupyykki. Pikkupyykin huuhteluvedellä pehmitän jalat ennen kotipedikyyriä. Loput pakastan ja lisään ikkunanpesuveteen. Vuositasolla säästöä tulee pitkä penni ja jalat pysyvät ihanassa kunnossa.

Vierailija
44/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronien kädenlämpöisellä keitinvedellä kiinteytyy decoltee -alue ja se kiusallinen pieni heltta. Muista vain levittää päivittäin vähintään 7 vuoden ajan. Itseäni luullaan jatkuvasti 19 -vuotiaaksi.

T. Nainen, 43v

Vierailija
45/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronien kädenlämpöisellä keitinvedellä kiinteytyy decoltee -alue ja se kiusallinen pieni heltta. Muista vain levittää päivittäin vähintään 7 vuoden ajan. Itseäni luullaan jatkuvasti 19 -vuotiaaksi.

T. Nainen, 43v

Siis työskentelen sokeiden koulussa.

T.Nainen 43v

Vierailija
46/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronin ja jauhelihan keitinvesi yhteen tulee mukava ja ravitseva maukas retkijuoma

Vierailija
47/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis te ootte niin ihania!  Todella hyvät naurut sain :-D

Vierailija
48/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kananmunien keitinvesi kannattaa pakastaa. Siitä saa tehtyä homeopaattisia munakkaita kun sitä paistaa pannulla.

Vierailija
49/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän makaronien keitinveden tapetoinnissa liisterinä.

Ei me joka vuosi tapetoida, mutta kun pakastaa tarpeeksi talteen, niin onpa helppoa sulattaa tarvittaessa.

Vieläköhän me ennättäsiin kanssa. Paljonko pitää olla pakastimessa vettä että sillä saa makuuhuoneen tapetoitua? Pitäsköhän mun tänään keittää makaroonia niin saadaan kahden viikon päästä tapetit seinille. Ei me kyllä makaroonista tykätä niin syömättä jää, mutta ei tarttis ostaa liisteriä.

Vierailija
50/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teevesi kannattaa myös keittää ja pakastaa niin on helppo tehdä teetä kun ottaa pakasteen ja kilauttaa mikrossa

Vierailija
51/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt kaikki tajua että tottakai se makaronin keitinvesi pakastetaan! Itse pakastan myös jauhenlihan pesuveden ja näitä jääkuutioita kun laittaa sekaisin sitten kattilaan ja vähän ketsuppia perään niin ai että on hyvää!

Näin leikkausten aikana on vaikea saada niitä makarooneja tai jauhelihaa, josta saisi tuota vettä. 

Vierailija
52/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sivelen keitinveden iltaisin vyötärölleni. Pitää ihanan hoikkana. Kannattaa kokeilla, jos ampiaisvyötärö on ollut vain unelma.

OT: Kurkun pesuvedestä saa ihanan kasvonaamion. Säännöllisesti käytettynä iho tasoittuu ja heleytyy.

Vierailija
53/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maukasta vitamiinilientä ei kannata heittää pois! Pakasta jääpalapusseihin ja käytä ruokien maustamiseen ja esim makkarakeiton saostamiseen.

Kyllä pakastan, parhaiten vanhoihin suklaakonvehtirasian konvehtipohjiin.

Vierailija
54/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai, miten vain saan enemmän haitallisia hiilareita mukaan ruokiin! Tuon keitinveden käytän esim.

muuten terveellisten vihannesten keittämiseen.

Vierailija
55/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH??? no EI!

Vierailija
56/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kun on hyviä vinkkejä niin tekeekö kukaan muu teenystävä niin että keittää koko viikon teet kerralla? 10l kattilasta on sitten helppo kauhoa kylmää teetä mukiin ja lämmittää mikrossa :)

En koko viikon, päivän parin kyllä :)

Vierailija
57/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Osalla kastelen kukat ja loput keitän iltateeksi.

Vierailija
58/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vitamiineja?

Vierailija
59/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän jalkojenpesuveden lihakeiton tai juustokastikkeen pohjaksi.

Vierailija
60/723 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kuivannut makaronivedet sienikuivurissa sukkien kera ja sitten vain ripotellaan pizzan päälle: Pizza Funghi et Macaroni. Huom. Sukkia on pidettävä silsajaloissa, jotta sienen maku korostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä