Ensi viikolla Lahti Pride. Ketkä tulossa?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saisi olla Pride joka päivä jossain ja asiasta aina pääuutisissa niin kauan kunnes homovihaajien itku loppuu. Itse ajattelin juhlistaa Pride-asiaa palstan etusivulle ainakin seuraavan vuoden ajan ihan koko ajan. :)
Niinkö meinaat? Kääntyy itseään vastaan tällä jatkuvalla sirkuksella... Eiköhän kaikilla asia jo tiedossa, mitä tällä haetaan ? Se että pukeudutaan omituisesti ja vedetään hilettä naamaan tekee porukasta niin erikoisen..eli halutaan olla erikoisia..ihan väärä ulostulo,eikö pitäis sulautua joukkoon normaalina, tämähän vaan kärjistää ja tekee asiasta omituisen !!!
Pukeudutaan omituisesti juhliin. Ihan kauheaa! Miksei kukaan ajattele lapsia!
Joo, tissit ja pers paljaana hilluu osa poukasta. Kun ovat niiiiiin stanan vapautuneita ja ylpeitä. Yöks.
Ihan kauheaa! Miksei kukaan ajattele lapsia!
Miksei noita pride-juttuja järjestetä keskellä talvea? Silloin sitä väriä tarvitaan kaupunkiin, kesällä luulisi ihmisillä olevan parempaakin tekemistä.
No en todellakaan osallistu enkä osallistu mihinkään muihinkaan Pride-kemuihin. Seksuaalisuuteni ei ole mulle mikään omaa identiteettiä määrittävä asia, saatika sitten sellainen asia jolla haluaisin ylpeillä tai jota haluaisin mainostaa keskellä kaupunkia.
Veikkaan myös että valtaväestöä ei ihan oikeasti kiinnosta meidän seksuaalisuutemme vaan heitä lähinnä risoo se meteli, teiden sulkemiset, liikenneruuhkat ja kulkemisen vaikeutuminen joita Pridestä aiheutuu.
Toivon todella että Pridet jäävät pelkäksi 2010-luvun hömpötykseksi ja ensi vuosikymmenellä saataisiin jo olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saisi olla Pride joka päivä jossain ja asiasta aina pääuutisissa niin kauan kunnes homovihaajien itku loppuu. Itse ajattelin juhlistaa Pride-asiaa palstan etusivulle ainakin seuraavan vuoden ajan ihan koko ajan. :)
Niinkö meinaat? Kääntyy itseään vastaan tällä jatkuvalla sirkuksella... Eiköhän kaikilla asia jo tiedossa, mitä tällä haetaan ? Se että pukeudutaan omituisesti ja vedetään hilettä naamaan tekee porukasta niin erikoisen..eli halutaan olla erikoisia..ihan väärä ulostulo,eikö pitäis sulautua joukkoon normaalina, tämähän vaan kärjistää ja tekee asiasta omituisen !!!
Pukeudutaan omituisesti juhliin. Ihan kauheaa! Miksei kukaan ajattele lapsia!
Joo, tissit ja pers paljaana hilluu osa poukasta. Kun ovat niiiiiin stanan vapautuneita ja ylpeitä. Yöks.
Pieniä lapsia tuskin haittaa. Mua vaan ällöttää, ei kuulu hyviin tapoihin paljastella julkisella paikalla.
Ihan kauheaa! Miksei kukaan ajattele lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saisi olla Pride joka päivä jossain ja asiasta aina pääuutisissa niin kauan kunnes homovihaajien itku loppuu. Itse ajattelin juhlistaa Pride-asiaa palstan etusivulle ainakin seuraavan vuoden ajan ihan koko ajan. :)
Niinkö meinaat? Kääntyy itseään vastaan tällä jatkuvalla sirkuksella... Eiköhän kaikilla asia jo tiedossa, mitä tällä haetaan ? Se että pukeudutaan omituisesti ja vedetään hilettä naamaan tekee porukasta niin erikoisen..eli halutaan olla erikoisia..ihan väärä ulostulo,eikö pitäis sulautua joukkoon normaalina, tämähän vaan kärjistää ja tekee asiasta omituisen !!!
Pukeudutaan omituisesti juhliin. Ihan kauheaa! Miksei kukaan ajattele lapsia!
Joo, tissit ja pers paljaana hilluu osa poukasta. Kun ovat niiiiiin stanan vapautuneita ja ylpeitä. Yöks.
Pieniä lapsia tuskin haittaa. Mua vaan ällöttää, ei kuulu hyviin tapoihin paljastella julkisella paikalla.
Ihan kauheaa! Miksei kukaan ajattele lapsia!
Lapsikin ymmärtää, mutta sinä et. Ehkä sinun täytyy kysyä tästä lähtien neuvoa aina lapseltasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei noita pride-juttuja järjestetä keskellä talvea? Silloin sitä väriä tarvitaan kaupunkiin, kesällä luulisi ihmisillä olevan parempaakin tekemistä.
Vielä parempi idea; mitäs jos pridet järjestettäisiin vaikkapa Lapissa tai muilla syrjäseuduilla? Kaupungeissa ne ovat hankalia ja häiritseviä koska liikenne pitää aioittain laittaa kulkueen takia seis ja niistä lähtee meteliä mutta jossain keskellä tunturia se ei niin haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Pride-tapahtumia tarvitaan, kun vielä 2010-luvulla on ääriahdasmielisiä vauvapalstalla.
Jos ääriahdasmielinen tarkoittaa Jumalaa kunnioittavaa, olen mielelläni sellainen.
Sodoma ja Gomorra ?? Tää meno on mennyt joka alalla sairaaksi,epänormaalista yritetään vääntää normaalia
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan osallistu enkä osallistu mihinkään muihinkaan Pride-kemuihin. Seksuaalisuuteni ei ole mulle mikään omaa identiteettiä määrittävä asia, saatika sitten sellainen asia jolla haluaisin ylpeillä tai jota haluaisin mainostaa keskellä kaupunkia.
Veikkaan myös että valtaväestöä ei ihan oikeasti kiinnosta meidän seksuaalisuutemme vaan heitä lähinnä risoo se meteli, teiden sulkemiset, liikenneruuhkat ja kulkemisen vaikeutuminen joita Pridestä aiheutuu.
Toivon todella että Pridet jäävät pelkäksi 2010-luvun hömpötykseksi ja ensi vuosikymmenellä saataisiin jo olla ilman.
Mua ärsyttää, kun tuota pride-hömpötystä tulee kaikista tuuteista. Suomessa on jo tasa-arvoinen avioliittolaki, enkä ole enää pitkiin aikoihin havainnut syrjintää. Toki sitä syrjintää löytää ihan kaikesta, jos ihan jokaisen homovitsin haluaa loukkauksena kokea.
10 vuotta sitten pridelle oli vielä tarvetta, nyt se on enää vain oman erinomaisuutensa pönkittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei noita pride-juttuja järjestetä keskellä talvea? Silloin sitä väriä tarvitaan kaupunkiin, kesällä luulisi ihmisillä olevan parempaakin tekemistä.
Vielä parempi idea; mitäs jos pridet järjestettäisiin vaikkapa Lapissa tai muilla syrjäseuduilla? Kaupungeissa ne ovat hankalia ja häiritseviä koska liikenne pitää aioittain laittaa kulkueen takia seis ja niistä lähtee meteliä mutta jossain keskellä tunturia se ei niin haittaisi.
Ei keskeltä tunturia löydy kelvollista lattea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Pride-tapahtumia tarvitaan, kun vielä 2010-luvulla on ääriahdasmielisiä vauvapalstalla.
Jos ääriahdasmielinen tarkoittaa Jumalaa kunnioittavaa, olen mielelläni sellainen.
Jumala vihaa homofoobikoita, eli päädyt pätsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Pride-tapahtumia tarvitaan, kun vielä 2010-luvulla on ääriahdasmielisiä vauvapalstalla.
Jos ääriahdasmielinen tarkoittaa Jumalaa kunnioittavaa, olen mielelläni sellainen.
Jumala vihaa homofoobikoita, eli päädyt pätsiin.
Mistä tiedät, mitä/keitä Jumala vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Pride-tapahtumia tarvitaan, kun vielä 2010-luvulla on ääriahdasmielisiä vauvapalstalla.
Jos ääriahdasmielinen tarkoittaa Jumalaa kunnioittavaa, olen mielelläni sellainen.
Jumala vihaa homofoobikoita, eli päädyt pätsiin.
En minä pelkää homoja.
No en todellakaan osallistu enkä osallistu mihinkään muihinkaan Pride-kemuihin. Seksuaalisuuteni ei ole mulle mikään omaa identiteettiä määrittävä asia, saatika sitten sellainen asia jolla haluaisin ylpeillä tai jota haluaisin mainostaa keskellä kaupunkia.
Veikkaan myös että valtaväestöä ei ihan oikeasti kiinnosta meidän seksuaalisuutemme vaan heitä lähinnä risoo se meteli, teiden sulkemiset, liikenneruuhkat ja kulkemisen vaikeutuminen joita Pridestä aiheutuu.
Toivon todella että Pridet jäävät pelkäksi 2010-luvun hömpötykseksi ja ensi vuosikymmenellä saataisiin jo olla ilman.[/quote]
Mua ärsyttää, kun tuota pride-hömpötystä tulee kaikista tuuteista. Suomessa on jo tasa-arvoinen avioliittolaki, enkä ole enää pitkiin aikoihin havainnut syrjintää. Toki sitä syrjintää löytää ihan kaikesta, jos ihan jokaisen homovitsin haluaa loukkauksena kokea.
10 vuotta sitten pridelle oli vielä tarvetta, nyt se on enää vain oman erinomaisuutensa pönkittämistä.[/quote]
Hyvin kirjoitettu, tuntuu että noilla kulkueilla yritetään hoitaa jotain muuta ulkopuolisuuden tunnetta, seksuaalinen suuntautuminen tuskin muuten tulee ihmisten elämässä arjessa puheeksi joten ei sen vuoksi tule syrjityksikään, ongelman syy on jossain muualla.
En pelkästään tuon takia viitsi matkustaa Lahteen. Jos siellä olisin niin ilman muuta osallistuisin. Helsingin Prideen en ole parina viime vuonna pystynyt osallistumaan siksi, että olen ollut lomalla ja matkoilla. Mutta kaupungissa ollessani osallistun ilman muuta.
Yksikään tuntemani homo ei Pride-kulkueessa ole sm-asusteissa kulkenut. He ovatkin aivan normaaleja, tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touko Aalto aloittaa eduskuntavaalityön näyttävästi? Tosin Lahti ei ole hänen vaalipiirissään, mutta Vihreät ovat niin suvaitsevaisia, ettei heitä kiinnosta, millä alueella ollaan, hajaäänet on aina ilo saada.
Palstapersulla on taas tosi paha olla. Kohta saat taas hakea olutta kaupasta.
Sinähän tässä se varsinainen itkijämestari olet. Palstapersu sitä yhyy, palstapersu tätä yhyy, ilmoitan vastineesi asiattomaksi yhyy yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Aino ja touko on paikalla.
Touko on illalla jatkoilla piripäissään vahingossa taas läpsimässä homoa, täytyyhän kulttuuria harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei noita pride-juttuja järjestetä keskellä talvea? Silloin sitä väriä tarvitaan kaupunkiin, kesällä luulisi ihmisillä olevan parempaakin tekemistä.
Silloin ihqu transpelle ei tarkene heilua perse paljaana karnevaalissa. Nää ja tule nähdyksi on noiden motto.
tämä on niin totta. Mutta eikö se olisi kuitenkin aika hienoa, kun olisi muuten turkishaalari päällä, ja sieltä sitten pilkistäisi vasta vahatut pakarat?
Joo, tissit ja pers paljaana hilluu osa poukasta. Kun ovat niiiiiin stanan vapautuneita ja ylpeitä. Yöks.