Ensi viikolla Lahti Pride. Ketkä tulossa?
Kommentit (76)
No en ainakaan minä eikä todennäköisesti moni muukaan
Vierailija kirjoitti:
Keekin konsertti?
vai tosissasiko väität, että taas keskusta-alue suljetaan joidenkin jolkottelijoiden takia?
Eipä taida tehdä suurta haittaa, jos keskustaa vähän suljettaisiinki?
Toi oli jännä, että kestää kolme viikkoa. Riittääkö niitä tapahtumia oikeasti, ja riittääkö niihin kävijöitä..?
Voi luoja, onko tätä kökköä ympäri vuoden.
Taas sekopäät joutuvat boikotoimaan kaikkia teleoperaattoreita.
Homosaatio on kokenut inflaation. Ei ketään oikeasti kiinnosta onko joku homo, lesbo tai höyläpenkki. Lopettakaa ja eläkää normaalien ihmisten elämää. Kukaan ei syrji teitä paitsi te itse.
Kolme viikkoa? Kohta varmaan pidetään pride-vuosi. Homostelua 24/7/365
Varmaan on taas YLEn pääuutinen koko päivän tästä merkkitapauksesta.Suora lähetys ja punavihreä toimittaja paikalla haastattelemassa.
Minulla ei siis ole heitä mitään vastaan, mutta julkisuus näille kulkueille on nykyään aivan suhteetonta verrattuna moneen muuhun , tärkeämpäänkin asiaan.
Minä luulin että se pride on kaikkialla samana päivänä, kerran vuodessa, mutta nyt näyttääkin siltä, että niitä on siellä täällä millon sattuu.
Eikö ole parempaa tekemistä. Maailmassa on oikeitakin ongelmia, jos haluaa mieltä osottaa.
Intiimi- ja rakkausasiat on intiimiasioita, yksityisiä, ei niistä ylpeyttä tarvitse tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on taas YLEn pääuutinen koko päivän tästä merkkitapauksesta.Suora lähetys ja punavihreä toimittaja paikalla haastattelemassa.
Minulla ei siis ole heitä mitään vastaan, mutta julkisuus näille kulkueille on nykyään aivan suhteetonta verrattuna moneen muuhun , tärkeämpäänkin asiaan.
En tiedä mitä sieniä olet syöny, mutta yle hallitus on kokkareiden, keskustan ja persujen miehittämä.
Ehkä kannattaisi puhua liberaaleista, tuon "vihervasurí"mantran sijaan.
Minttu ainakaan ei ole menossa, mutta Noora menee.
https://www.feissarimokat.com/2018/08/roskalavalla-rapisee-osa-78/
Vierailija kirjoitti:
Homosaatio on kokenut inflaation. Ei ketään oikeasti kiinnosta onko joku homo, lesbo tai höyläpenkki. Lopettakaa ja eläkää normaalien ihmisten elämää. Kukaan ei syrji teitä paitsi te itse.
Lue palstaa ja hämmästy kuinka olit väärässä tässäkin asiassa.
Suomessa saisi olla Pride joka päivä jossain ja asiasta aina pääuutisissa niin kauan kunnes homovihaajien itku loppuu. Itse ajattelin juhlistaa Pride-asiaa palstan etusivulle ainakin seuraavan vuoden ajan ihan koko ajan. :)
Keekin konsertti?
vai tosissasiko väität, että taas keskusta-alue suljetaan joidenkin jolkottelijoiden takia?