Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (13450)
Pekka Siitoin teoriassa ja käytännössä.
James Wyllien Hakaristirouvat.
Mielenkiintoista tietoa nazzijohtajien puolisoista.
Virpi Hämeen-Anttilan Kuoleman kuriiri.
Uusin Karl Axel Björkin tutkimuksia-sarjasta.
Pasi klementtinen:
KARHU
pohjoisten kansojen myyttejä.
Aika alussa olen vasta.
Aioin lukea Peter Høegin Sinun silmiesi tähden.
Mut ei lähteny, ei sit yhtään! Jätin kesken jo alussa.
Olen kirjoittamassa kirjaa "Elämäni voitot ja menestyksen huippuhetket.". Se on vielä niin kesken että näin 51 vuotiaana, yhtään merkintää ei ole vielä voinut kirjoittaa siihen.
Caro Claire Burken Eilisvuosi luettu! Romaanissa päähenkilö Natalien elämä särkyy pala palalta. Kerronta etenee hyvin, mutta aihepiiri on raskas. Vaikea kuvitella, että suurin osa somevaikuttajista olisi yhtä patologisia kuin Natalie?! Toivoin, että lopulta hänen elämänsä seestyisi... turhaan.
Jan- Erik Fjell & Jörn Lier Horst: Huuto.
Uusi dekkarisarja alkaa, kadonneen pikkutytön arvoitus. Hyvältä vaikuttaa.
Oon aloittamassa just Hannah Gracen - Wildfire - Kipinöitä ilmassa kirjan. En tiedä tuleeko vaan fomo vai mitä ku sinkkuna tollaista lukee mut kivahan se et on edes lukemisen tasolla jotain säpinää ilmassa. Vai onko se vaan veitsen kääntämistä haavassa, se jää nähtäväksi :D K-18 kirjat on mulle kuitenkin aika uusi juttu 😅
Jessica Knollin Bright Young Women.
Pia Heikkilä: Delhin rotanpyydystäjä
Gyles Brandreth: Charles & Camilla. Portrait of a Love Affair, 356 pienellä painettua sivua.
Brandreth on kirjoittanut myös kuningatar Elisabetin ja prinssi Philipin elämäkertoja. Hän tunsi erityisesti prinssi Philipin, mutta on tavannut myös muita kuninkaallisia. Kirja Charlesista ja Camillasta sisältää paljon tietoa. Siinä on myös 11 minuuttia kestänyt Camillagate-puhelinkeskustelu kokonaan eikä vain sitä eniten kohua herättänyttä kohtaa. Kirjassa on onnellinen loppu, koska se on kirjoitettu vasta, kun C & C olivat päässet lopulta naimisiin.
Maggie O’Farrellin Varoitus tukalasta helteestä.
Aviomies katoaa. Perheen vieraantuneet aikuiset lapset kokoontuvat yhteen ja välejä selvitellään.
Hyvin kirjoitettua tekstiä.
Camilla Läckbergin Leijonankesyttäjä.
Raamattu sitä ei lueta vaan tulkitaan ja mietitään.
Vierailija kirjoitti:
Maggie O’Farrellin Varoitus tukalasta helteestä.
Aviomies katoaa. Perheen vieraantuneet aikuiset lapset kokoontuvat yhteen ja välejä selvitellään.
Hyvin kirjoitettua tekstiä.
Olipa hyvä, en malttanut lopettaa kesken vaan yöllä piti lukea loppuun.
Häneltä on muitakin kirjoja, täytyypä metsästää.
Uskokaa tai älkää: Tuntematon sotilas, ekaa kertaa.
Kang Jiyoung : Rouva Shim, palkkamurhaaja
Rouva Shim on lihakaupassa lihamyyjänä mutta kauppa tekee konkurssin. Shim jää työttömäksi ja löytää lehdestä tappajan työpaikan.
Kirjailijasta sanotaan takasivun kehujen mukaan : 'hänet tunnetaan mustan huumorin ja kierojen tarinalinjojen taitajana, joka kuvaa väkivaltaa vastustamattomalla virneellä'.
Siltä kirja tuntuu, sen jälkeen kun rouva Shim tappaa toisen uhrinsa lihaleikkaajan veitsellä, totesin että tämä ei ole minulle. Jos joku tykkää väkivalta virneestä niin tässä saattaa olla sopiva kirja, mutta ei mulle. ?/5