Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12437)
Kultaiset hiekat, kiviset rannat
Seiskarin saaren tarina
kirjoittanut Harri Eskola
Sanomalehdessä tästä kirjasta artikkeli, innostuin sen oerusteella lainaamaan. Alkua vasta vähän luettuna, luen kyllä loppuun asti. Kiinnostaa vanhat ajat ja saaristolaisten elämä.
Just aloitin Hannah Gracen Icebreaker - Sulavaa jäätä :D Ah, just sitä mitä kaipaan tähän hetkeen. Ihanan intohimoista settiä ja pikkaisen spicympaa menoa 🌶🌶👍 En muista että omassa nuoruudessa olisi ollut näitä tän genren kirjoja, ainakaan mitenkään näkyvästi esillä 🤔 N33
Robert Galbraith: Merkitty mies.
Iain M. Banksin "Aseiden käyttö". Erinomaisen viihdyttävää scifiä.
Onko Galbraithilta ilmestynyt uusi?!
Heti kirjakauppaan!
The Myth of Normal (Gabor Mate)
Vierailija kirjoitti:
Onko Galbraithilta ilmestynyt uusi?!
Heti kirjakauppaan!
Juu, viime viikolla tuli. On taas paksu ja jännä ( ei ehkä ihan paras näistä kuitenkaan). Loppui jännittävään kohtaan, tuskin maltan odottaa seuraavaa.
Kathleen McGurl: Vallankumouksen kuiskeet. Kirjassa on kaksi aikatasoa: Ranskan vallankumouksen aika ja nykyaika, jolloin viisi ystävystä ostaa yhdessä linnan Ranskasta. Oon nyt kohta puolivälissä ja rupesi tympimään aika pahasti. Ensinnäkin tuo, että kahden näin kaukaisen ajan yhdistäminen toisiinsa tuntuu liian keinotekoiselta, ja toiseksi se, että noilla ystävyksillä ei ole ainakaan vielä mitään ristiriitoja keskenään vaan kaikki on aina niin ihanaa, vaikka tosiaan muuttivat nyt kaikki yhteen asumaan.
Daniel Rydenin Maailman kovimmat valehtelijat, historiallisia pötypuheita.
Angie Thomas: Viha jonka kylvät.
Hallie Rubenhold: Viisi - Viiltäjä Jackin tuntemattomat uhrit. Kertoo siis uhriksi joutuneiden naisten todellisesta elämästä. Jos viktoriaaninen Englanti kiinnostaa niin ehdottomasti suosittelen, todella hyvin kirjoitettu sen ajan yhteiskunnasta ja eri luokkien elämästä. Itse murhia ei kuvailla lainkaan, niistä tietoa löytyy varmasti muualta jos aihe kiinnostaa.
Salaisuuksien Salaisuus. Dan Brown.
Sirpa Kähkönen: 36 uurnaa
Alex Schulman: 17. Kesäkuuta
Aqib Ali: The Mechanical Mage
Nuori mies joutuu pakettiautoineen keskiaikaiseen maailmaan ja löytää uuden uran ritarikunnassa vihollisten yliajajana. Tankkaus ja huollot hoituvat magialla.
Ajattelin että ihanaa, ketju lukemisesta ja sitten tajusin aloitusviestistä että tämähän on minun aloittamani!
Nyt Håkan Nesserin Vasenkätisten seura.
Juha Seppälän Kehtolaulun koordinaatit
Joel Dickerin Villipeto.
Olen hänen aiemmat kirjansa lukenut, tämän vasta aloitin.