Yksinäisten sinkkujen pääsiäinen.
Mitä yksinäiset tekee pääsiäisenä kun ei kukaan pyydä kylään eikä ole muutenkaan kavereita?
Kommentit (40)
En ole yksinäinen, mutta ei mulle pääsiäinen ole mikään biletysjuhla. Kaverit on perheellisiä ja viettävät pääsiäistä perheensä kanssa. En mä joulunakaan ole kavereiden kanssa. Ulkoilen, luen, laitan ruokaa, olen netissä. Ihanaa, kun on neljä päivää vapaata.
Pitkäperjantaina varmaan siivoilen. Ehkä juon kännit jos siltä tuntuu. Pelailen tietokoneella, luen jotain e-kirjoja. Sitä samaa kuin yleensäkin. Ei minua mitenkään harmita ettei ole mitään erityisiä menoja.
Eiköhän vauva palstalla ole ruuhkaa 07.00 joka aamu kun yksinäiset tulee tänne tarinoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten luetaan e-kirjoja?
Kännykällä, tabletilla tai tietokoneella. Sekoititko äänikirjoihin?
Vierailija kirjoitti:
Miten luetaan e-kirjoja?
No Acrobat Digital Edition vai minkä niminen olikaan lukuohjelma, jolla voi koneella lukea e-kirjoja, jos ei käytä jotain puhelinsovellusta.
Vietän samoin kuin muutkin päivät. Luen kirjoja, maalaan tauluja, ulkoilen, kudon sukkia, syön itsetehtyä ruokaa, juon olutta, nukun hyvin ja pitkään. En kaipaa seuraa. Lemmikkieläimet riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miten luetaan e-kirjoja?
E-kirjalukijalla, kännykällä, tabletilla tai tietokoneella. Mitäpä luulit?
Kuntoilua ja lukemista. Pientä siivousta tv.n Katsomista suurin piirtein, töihin ei ole menemistä.
Mua vtuttaa kovasti tällä hetkellä ja aivan sootanasti. Ehkä pitää liikkua pääsiäisenä, kun ei ole rahaa muuhun. Mua tympii olla täällä pääsiäinenkin, kun mieluummin asuisin muualla. Ei vapaudu niitä halpoja asuntoja, niin ei pääse vttuun täältä.
Olen introvertti, joten viihdyn muutenkin yksin. En siis kaipaa kenenkään seuraa. 🙂
Syön pizzaa, jossakin vaiheessa herkuttelen mämmillä, katson jotain sarjaa netflixistä en ole vielä päättänyt että mitä kun on muutama sarja jota olen miettinyt aloittavani, pelaan videopelejä, lenkkeilen koirani kanssa.
Ei voi matkustaa sukulaisiin eikä mihinkään eikä mennä edes pubiin eikä saunoa kun on jalka kipsattuna, vasta heti pääsiäisen jälkeen pääsen siitä. Yksin himassa telkkua katsellen ja pääsiäislammasta sekä hieman oluita maistellen. Olisipa joku mukava karvajalka seurana....
M28
Samaa mitä muulloinkin tekevät.