Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12331)
Petter Sandelin : Osuma
Kaunis, ihana mutta surullinen sota- ja rakkauskirja. Kertomus miesryhmästä jatkosodassa, kaipuusta kotiin ja rauhaan, kertomus rakastumisesta ja elämästä.
5- / 5
Liz Braswell: Mikä kerran oli minun
Yksi noista Disneyn elokuvien pohjalta kirjoitettuja, mutta Twisted Tales tyylillä.
Leah Mercerin Sinä olet arvoitus.
Nainen joutuu kolariin ja unohtaa viimeiset neljä vuotta. Ei muista olevansa äiti.
Anne Holtin dekkari Tolv otämjda hästar. Imaisi heti mukaansa :-)
Tykkään Holtin kirjoja. Olen tainnut lukea kaikki, joissa päähenkilönä on Hanne Wilhelmsen.
Solar History: The Connection of Solar Activity, War, Peace and the Human Mind in the 2nd Millennium
Bernhard Schlink: Neuvoton sukupolvi. En yleensä oikein tykkää novelleista, mutta nää on mun mieleen!
Hilary Mantel: Susipalatsi
Susipalatsi on trilogian 1. osa ja se kertoo Henrik VIII:n neuvonantajasta Thomas Cromwellistä. Eli 1500-luvulla pyöritään.
Max Seeckin Petetty. Samanlaista viihdettä kuin aikaisemmatkin Seeckit. Sopivaa kevyttä lukemista perjantai-iltaan.
Toinen keskeneräinen on Risto Murron Miksi Suomi pysähtyi? Tänään en kuitenkaan jaksa ajatella talouspolitiikkaa.
Dan Brown: Salaisuuksien salaisuus. Kiinnostavaa ihmismielen tutkimista.
Salman Rishdie Maa hänen jalkojensa alla.
Vasta alussa mutta lupaava.
Vierailija kirjoitti:
Solar History: The Connection of Solar Activity, War, Peace and the Human Mind in the 2nd Millennium
Mitäs bullshittiä tämä on?
Kirjastossa varauslistalla vaikka mitä, niitä odotellessa otin summassa Sheena Kamal- nimisen kirjailijan teoksen Kadonneet sielut. Tapahtumat sijoittuvat Kanadaan Vancouveriin, Kelownaan ym.
Luin Tarja ja Kai Hirvasnoron kirjan "Tuula Visa, huijareidenpaljastaja". Mietityttää, miten kummassa tuo huijaus onnistuu. Aikaansaava persoona on Tuula Visa!