Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12228)
Anna-Leena Härkösen uusin. Ostin juuri, en ole ehtinyt vielä edes aloittaa.
Markus Zusakin Kirjavaras.
En päässyt alkua pitemmälle, on niin outo teos. Harvoin jätän kirjan kesken mutta tuon palautan saman tien kirjastoon.
Jussi Adler-Olsenin uusin. Jotenkin tylsä. Arvaan jo lopun vaikka olen vähän yli puolin välin.
Marie Benedict: Agatha Christien arvoitus. Kertoo tästä kuuluisasta katoamisesta (katoamistempusta?). Ymmärtääkseni kirjailijan tulkinta tapahtumista, totuutta ei kai tiedä kukaan. Minulle mielenkiintoisinta on viittaukset Christien teoksiin.
Kate Atkinson: Ihan tavallisena päivänä
On ollu kuukausia kesken, hahmot haihtuneet mielestä... jääkin kesken.
Innostuin kutomaan, on varmaan 4 kesken näitäkin, kun uusia ideoita mieleen pulppuaa. Kun puikot on kaikki käytössä, pakko tehdä joku loppuun :) nyt on kesken pontso, 2kaulaliina, sukat
Katja Kallion Taskupainos - Anna-Leena Härkösen muistelmat. Kiinnostava kirja.
Kannattaa lukea Kate Atkinsonit järjestyksessä, sama päähenkilö.
Rakastan tuota sarjaa!
B.A. Parisin Suljettujen ovien takana.
Psykologinen trilleri täydellisestä avioliitosta.
Donna Leon: Mitä kylvät. Aloitan tän illalla, nyt vielä muita iltapuuhia edessä ensin. Peräti 32. Guido Brunetti -sarjan dekkari.
Anna Englund <. Lautapalttoo
Mielenkiintoinen ja toistaiseksi 'hauska' sateenkaariromaani 30-luvun Kokkolasta ja Helsingistä.
Vielä jäljellä, loppu jännittää.
The Stationary Shop of Tehran, kuunneltuna nyt 70%. Kertoo takautumien kautta rakkaustarinan shaahin ajan Iranissa ja myöhemmin Jenkeissä. Alkoi ehkä vähän nihkeästi omaan makuuni, mutta jossain vaiheessa ihmissuhekiemurat muuttuivat kiinnostaviksi.
Aleksei Navalnyi: Patriootti
Navalnyin elämänkerta
Vierailija kirjoitti:
Satu Rämö: Rosa & Björk on kuuntelussa tällä hetkellä.
Minulla on yöpöydällä odottamassa. Illalla alan lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kate Atkinson: Ihan tavallisena päivänä
On ollu kuukausia kesken, hahmot haihtuneet mielestä... jääkin kesken.
Innostuin kutomaan, on varmaan 4 kesken näitäkin, kun uusia ideoita mieleen pulppuaa. Kun puikot on kaikki käytössä, pakko tehdä joku loppuun :) nyt on kesken pontso, 2kaulaliina, sukat
Minä taas hullaannuin Kate Atkinsonin kirjoihin joku aika sitten ja luin muistaakseni 9 kirjaa peräjälkeen. Vasta luin uusimman "Kuolema kulkee kartanossa", se ei pahemmin innostanut. Mutta kaikki nuo aikaisemmat, fantastisia!!
Des Fitzgeraldin The city of today is a dying thing
En ole ihan varma, odotin ehkä vähän jotenkin enemmän tietoa ja vähemmän "minä en tykkää Pariisista, mutta minä tykkään kyllä kaupunkien rosoisuudesta, ja jos joku ei tykkää, niin ehkä hänen ei vaan pitäisi asia kaupungissa, koska minusta ei olisi kiva, jos kaupungit olisivat liian siistejä" -tyyppistä omien mielipiteiden ja kokemusten pyörittelyä. Mutta katsotaan, ehkä tuo tuosta vielä kehittyy.
Freida McFadden: Työkaveri. Trilleri tuttuun Freidan tyyliin. Tässä bonuksena se, että aloin muistella, miksi Dorchester on niin tutulta kuulostava kaupunki. Sitten muistui mieleen NKOTB, 35 vuoden takaa tai jotain sellasta!