Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12202)
Assburger kirjoitti:
Nuorten toivekirjastoa oli ala-asteajan kyläkoulun kirjastossa paljon.
Pisimpiä taisi olla "Rosvolaakson tytär",
olisiko ollut 1700- luvun Skotlantiin sijoittunut 300- sivuinen seikkailuromaani.Oijoi, nyt meni nettiantikvariaattireissuksi!
Nettiantikvariaattilöydöt saapuivat.
"Rosvolaakson tytär" menossa.
Pojalle iltakirjana "Pettsa ja Kilu".
Susanne Shcemper: Aistiharha. Vaikutti kivalta psykologiselta trilleriltä, mutta huononi sivu sivulta. Kauheaa kuraa, joka jätti huonon olon. Yksi huonoimmista lukemistani tekeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Monika Helfer: R oskaväkeä (jospa ei nyt tarttuisi se ns uu riin...)
Just vähän aika sitten sain tämän luettua. Kivalla tavalla poikkeavaa kerrontaa.
Kun kaupunki suljettiin, Wuhanin kohtalonhetket
Temeraire. Diggaan, parasta fantasiaa sitten Tolkien.
Monta kirjaa on kesken, eikä oikein mikään innosta jatkamaan.
Me olimme valehteilijoita... ei oikein lähde lentoon, aloitin juuri
Pitkän päivän ilta... vanha, mutta ihan kiinnostava. Loppua kohti ei vain tunnu paranevan.
Nyt kun löytyisi joku hyvä psykologinen trilleri. Tai joku leppoisa luettava. Luin Anne B. Ragden Berliininpoppelit sarjaa viimeksi.
Simone de Beauvoir: Erottamattomat
Upeata tekstiä ja ajankuvaa.
Delia Owens: Suon villi laulu.
Upeaa kerrontaa. Kaunis.
Sanakaan en voinut jättää lukematta.
Ihan Rankin Sinistä ja mustaa.
David Grossman: Kun Nina sai tietää
Olen lukenut vasta noin 40 sivua, hyvältä kirjalta vaikuttaa.
Stephen King & Owen King: Ruususen uni
Maria Kallio-dekkari, en muista nimeä.
Niklas Natt och Dag: 1794 Elävien haudasta. Oon niin alussa, etten tiedä vielä tykkäänkö. Aika erikoinen.
Ottessa Moshfegh: Vuosi horroksessa
Håkan Nesserin Koston jumalatar. Takakannessa lukee "täydellinen kirja pandemia-apatian rikkomiseen" Nesser on yksi suosikeistani, Fred Vargasin rinnalla.
Mun on vaikea uskoa näitä teidän kirjojanne. Ei se tee teistä jotenkin yläluokkaisia, että valehtelette lukevanne muka jotain Tolstoita.
Peterson: 12 elämänohjetta, käsikirja kaaosta vastaan
Semmoinen kuin Margaretan synti. Kertoo Turussa 1600-luvulla mestatun Margareta Kittin tarinan. Tosi mielenkiiintoinen.